2008-05-27, 15:00
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ Tonï
Jasså du, vad innebär "first class mail - registered" som jag inkluderade i ordern för över hundra spänn då?

Sist jag beställde med REK-brev från dem så sa dem att de skickar ut REK brev på tisdagar och torsdagar bara.. såna fasta tillfällen.

så han skickar förmodligen ut din order idag och du bör ha ditt kolli-id idag.. om inte så mejla dem och fråga var ditt kolli-id tar vägen bara..

funka för mig!
2008-05-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
har internetbank men det är anonymare att sätta in via kassatjänst för då kan det inte spåras tillbaka till vem som satt in pengarna

Tänkte inte på att det finns illegala beställare på forumet också, sorry.

Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Sist jag beställde med REK-brev från dem så sa dem att de skickar ut REK brev på tisdagar och torsdagar bara.. såna fasta tillfällen.

så han skickar förmodligen ut din order idag och du bör ha ditt kolli-id idag.. om inte så mejla dem och fråga var ditt kolli-id tar vägen bara..

funka för mig!

Hey, thanks! Skönt, då kanske det dyker upp till helgen.
2008-05-27, 23:52
Medlem
Betalningen?

Hur betalar man, överför pengar smidigast till uk-c?
Ska de var pund, enbart? Kronan passar inte?
På riktigt ändå...
2008-06-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Nu har man sökt som en bäver efter en sida som man kan köpa lite 4-ho-dmt från. Hade en förut men den verkar ha åkt ner
Tacksam för PM.
Fridens

4-ho-dmt? Du lär inte hitta någon sida som säljer substansen öppet eftersom den är olaglig nästan över allt. Det är dock lätt att hitta scammers som påstår sig ha den.
2008-06-08, 16:33
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
4-ho-dmt? Du lär inte hitta någon sida som säljer substansen öppet eftersom den är olaglig nästan över allt. Det är dock lätt att hitta scammers som påstår sig ha den.

Hu nej. Syntetiskt psilocin hittar man ju inte ens på "riktiga" marknaden. Men 4-HO-MET ska ju i princip vara omöjligt att skilja ifrån syntetiskt psilocin i blindtest enligt TIHKAL.

Så man kan ju köpa det istället.
2008-06-08, 16:35
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Syntetiskt psilocin hittar man ju inte ens på "riktiga" marknaden.

Forskas det inte på det?
2008-06-08, 17:20
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Forskas det inte på det?

Det är väl klart att det går att hitta. Men det är ju inte direkt någon substans som gatuhörnslangarna har i sitt arsenal.
2008-06-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Forskas det inte på det?

Ja det finns riktiga företag som säljer allt från heroin till lsd och psilocin. http://www.sigmaaldrich.com/ till exempel. De säljer dock bara till personer som har laglig rätt att hantera sådana droger.
2008-06-08, 23:07
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Det är väl klart att det går att hitta. Men det är ju inte direkt någon substans som gatuhörnslangarna har i sitt arsenal.

Jaha, du menade gatumarknaden. Jag trodde "riktiga marknaden" åsyftade forskningen, typ. Hehe.
2008-06-09, 20:11
Medlem
adequates avatar
I onsdags beställde jag lite 4-HO-MET från SS, och de ska ha fått pengarna dagen därpå. Jag har ännu inte fått någon bekräftelse på att det har skickats eller att de har fått pengarna, någon som vet vad som har hänt?
2008-06-09, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
I onsdags beställde jag lite 4-HO-MET från SS, och de ska ha fått pengarna dagen därpå. Jag har ännu inte fått någon bekräftelse på att det har skickats eller att de har fått pengarna, någon som vet vad som har hänt?
Samma gäller för mig, och en annan här på Flashback.
2008-06-09, 21:12
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Samma gäller för mig, och en annan här på Flashback.
Störande.

Någon som har kontakt med personen bakom SS, och kan ta reda på vad det är frågan om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in