2008-04-02, 09:09
Medlem
Ah, värkar som om de allmänt biffar på tullen hela tiden.

Hur är det med andra länder? Ifrån amsterdam. Är risken befintligt mindre kan jag styra upp så att de skickas via det landet och sen till sverige. Då kollas det inte lika stramt.
2008-04-02, 09:13
Medlem
kanske kan öka chansen att dom inte märker nånting lika lätt men å andra sidan så är det ju dyrt o handla i holland nu och blir ju ännu dyrare om du ska skicka det till ett "mellanland" fast beror ju på vad du ska köpa?
2008-04-02, 09:32
Medlem
Tänkte bara köpa en growbox. Har kontakter som kan skicka vidare ifrån norge, USA och finland. Men vet inte om det är säkrare ändå. måste ju gå igenom tullen flera gånger. Så mycket dyrare blir det inte för mig . Lägger hellre pengar på det än riskera att få notering nånstans/husransakan. Nu lär jag inte få det på en growbox men det är en onödig risk att ta när man kan undvika den
2008-04-02, 09:48
Medlem
norges tull och finlands är ju dom värsta av dom alla. sen vet man ju inte hur USA är iofs. Fast dom börja väl nojja att det är en sporeclusterbomb där hehe.
2008-04-02, 12:59
Medlem
reactzors avatar
En till fråga. Hur levereras paketet när man tagit fast delivery? Kommer det en AVI i brevlådan som man tar till närmaste postcenter som i vanliga fall eller gäller något annat?

Mycket jag inte tänkt på innan jag beställde
2008-04-02, 19:39
Medlem
Kan någon gröna E***ODRUGS eller andra sidan som säljer 4-fluoroamfetamin, p*rach**m?
2008-04-04, 04:31
Bannlyst
Handla och se efter om du blir blåst som alla andra gör.
2008-04-05, 21:02
Medlem
En lite konstig fråga kanske.

Hur sätter man in pengar på ett bankkonto utan ett kort?

Tänkte att man borde kunna gå till banken, ge dom de uppgifter som behövs, eller?

Har alla siffror och bokstäver som kan tänkas behövas...

Det är så att mitt kort blivit spärrat av okänd anledning och banken segar såklart som fan med att hjälpa mig... Tänkte beställa frön från EDIT och vill ha dem snarast möjligt. Har inte tid att vänta på att banken ska fixa mitt kort...

Edit: har för mig att det fanns en tråd om det här men kunde inte hitta den när jag sökte sorry...

Edit2: haha fel forum kanske, kom till tråden genom min sökning så märkte inte vilket forum den låg i, men kanske finns det någon som beställer just hallucinogener som också vill veta detta...
Senast redigerad av Flytande^^ 2008-04-05 kl. 21:07.
2008-04-06, 14:26
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande^^
En lite konstig fråga kanske.

Hur sätter man in pengar på ett bankkonto utan ett kort?
Du tar en insättningslapp, fyller i, ger lappen och pengarna till kassörskan, done!
Kort behöver du bara om du vill avslöja din identitet när du handlar.
2008-04-06, 18:33
Medlem
SchackMatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villbarafraga
Är man mer anonym för att man gör en överföring/insättning?
Senast redigerad av SchackMatt 2008-04-06 kl. 19:08.
2008-04-06, 19:52
Medlem
testa rivea fröna, bästa tycker jag LSA men utan illamående varför höll man sig så länge på HBW Cheers
2008-04-06, 21:01
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villbarafraga
Du tar en insättningslapp, fyller i, ger lappen och pengarna till kassörskan, done!

Gå till Svensk Kassaservice när du gör insättningen så slipper du behöva visa leg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in