Citat:
Ursprungligen postat av -198
BZP verkar ha logistiska problem just nu, det är flera andra som har fått sina paket väldigt sent. Maila dom igen och fråga vad som händer egentligen.
Sen kan du ju alltid anmäla dom ifall du aldrig får det, för det är ju trots allt lagliga substanser vi snackar om.
Jag har mailat dom tusen gånger, tro mig, och varje gång får jag ett liknande svar, men dom avslutar alltid med att det skickas idag... Som ni förstår blir man ju jävligt less. Från början när jag beställde, var det fortfarande 2007. Då fick jag senare veta att det hade tagit slut, och det var på väg mer från Kina. Tiden gick, och allt ifrån snöstormar och kinesiska nyår var i vägen för min beställning. Sen den 19:e skrev dom på sidan att det äntligen hade kommit och ALLA skulle få sina ordrar skickade då. Men nej.
Några mail senare så vill dom ha min adress, igen, och får sen ett mail att det skickas idag, nu i tisdags. Mailade dom igår, igen... Ett långt och ambitiöst mail från min sida som undrar vad dom egentligen håller på med. Får som svar nåt i stil med att mitt fall är olyckligt, men att det för tredje, fjärde gången ska skickas idag. Man undrar ju vad dom sysslar med egentligen.