2008-02-29, 08:22
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Vem fan gjorde dig till moralpolis?

När du har skickat pengarna och elefanten har tagit emot dem så kommer det stå "payment recieved" under din order på ditt konto.
Okej tack så mycket, trodde man skulle få ett mejl.

Citat:
Ursprungligen postat av LEGALISERA_LSD
Folk under 18 ska inte knarka
...skicka via pm om du ska klaga... eller just det... glömde du vill ju trotts allt bara få över 100 posts
2008-02-29, 13:31
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Okej tack så mycket, trodde man skulle få ett mejl.

Trodde jag med men det bara kom, lade in beställningen i måndags, kom idag! =)
2008-02-29, 14:15
Medlem
Nu har jag beställt från Sero*******orm.com

Nu undrar jag bara hur jag ska betala in det. Gå till Kassaservice och ta en sån där inbetalningslapp. Men sen då? Är det bara att jag skriver deras kontonummer och sen skriver ordernummret som kommentar?

edit: Va och hämtade en inbetalningslapp nu och det finns inget "Kommentarsfält", så jag antar att dom ser att betalningen är gjord från samma namn som köparen.

Någon som kan bekräfta min hypotes?

Edit2: såg även att det står att jag ska skriva telefonnummer. Är det mitt, eller kontohavarens telefonnummer?
Senast redigerad av -198 2008-02-29 kl. 14:39.
2008-02-29, 15:24
Medlem
Beställde en stor mängd DXM från bzp för cirka tre månader sedan, förskottsbetalning och allt. Haft en rätt så stadig mailkonversation med dom också, där dom vid flera tillfällen sagt att "det skickas idag", fick ett sånt mail senast igår... Men det verkar fan i mig inte komma. Summan var väl drygt över 3000 kronor. Tack BZP, vilket förtroende ni ger mig.
2008-02-29, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Beställde en stor mängd DXM från bzp för cirka tre månader sedan, förskottsbetalning och allt. Haft en rätt så stadig mailkonversation med dom också, där dom vid flera tillfällen sagt att "det skickas idag", fick ett sånt mail senast igår... Men det verkar fan i mig inte komma. Summan var väl drygt över 3000 kronor. Tack BZP, vilket förtroende ni ger mig.

BZP verkar ha logistiska problem just nu, det är flera andra som har fått sina paket väldigt sent. Maila dom igen och fråga vad som händer egentligen.

Sen kan du ju alltid anmäla dom ifall du aldrig får det, för det är ju trots allt lagliga substanser vi snackar om.
2008-02-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -198
BZP verkar ha logistiska problem just nu, det är flera andra som har fått sina paket väldigt sent. Maila dom igen och fråga vad som händer egentligen.

Sen kan du ju alltid anmäla dom ifall du aldrig får det, för det är ju trots allt lagliga substanser vi snackar om.

Jag har mailat dom tusen gånger, tro mig, och varje gång får jag ett liknande svar, men dom avslutar alltid med att det skickas idag... Som ni förstår blir man ju jävligt less. Från början när jag beställde, var det fortfarande 2007. Då fick jag senare veta att det hade tagit slut, och det var på väg mer från Kina. Tiden gick, och allt ifrån snöstormar och kinesiska nyår var i vägen för min beställning. Sen den 19:e skrev dom på sidan att det äntligen hade kommit och ALLA skulle få sina ordrar skickade då. Men nej.

Några mail senare så vill dom ha min adress, igen, och får sen ett mail att det skickas idag, nu i tisdags. Mailade dom igår, igen... Ett långt och ambitiöst mail från min sida som undrar vad dom egentligen håller på med. Får som svar nåt i stil med att mitt fall är olyckligt, men att det för tredje, fjärde gången ska skickas idag. Man undrar ju vad dom sysslar med egentligen.
2008-02-29, 16:13
Medlem
Dom kanske bara har DXM'at bort alla hjärnceller, vad vet jag.

Be patient my fellow flashbacker. You'll get your stuff.
2008-02-29, 16:57
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Dom kanske bara har DXM'at bort alla hjärnceller, vad vet jag.

Be patient my fellow flashbacker. You'll get your stuff.

Tror nog att tålamodet skulle rinna för dom flesta om dom fått vänta tre månader och fått höra om och om igen att "det ska skickas imorrn"...
2008-02-29, 17:24
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Tror nog att tålamodet skulle rinna för dom flesta om dom fått vänta tre månader och fått höra om och om igen att "det ska skickas imorrn"...

Det tror faktiskt jag också och ett argt mail kommer man nog inte så långt på.

Onsdag Se till så att du gör klart för dem att du ska ha dina saker, om inte är det som -198 säger, du kan anmäla dem. Även fast det är lagliga preparat det handlar om så tycker jag att sidan verkar lite småskum med konto i Lettland osv... Men folk har ju fått sina varor och de har blivit grönade x antal gånger, förstår inte riktigt vad de håller på med...
2008-02-29, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Det tror faktiskt jag också och ett argt mail kommer man nog inte så långt på.

Onsdag Se till så att du gör klart för dem att du ska ha dina saker, om inte är det som -198 säger, du kan anmäla dem. Även fast det är lagliga preparat det handlar om så tycker jag att sidan verkar lite småskum med konto i Lettland osv... Men folk har ju fått sina varor och de har blivit grönade x antal gånger, förstår inte riktigt vad de håller på med...
Kan vara så att de kör med knepet att bara ge vissa sina varor, då får de gröningar och kan samtidigt lura folk. Jag fick iallafall mitt paket och det var potenta grejer.
Kan inte annat än att säga att jag hoppas att du får ditt paket snart Onsdag, och jag lider med dig.
Shamanic säger även han att han inte fått något paket, det verkar faktiskt som om de som beställer stora ordrar blir lurade.

Och de har inte haft problem med logistiken var jag har hört, snarare har de haft problem med att det var någon högtid nere i Kina så de hade ledigt där nere.
Själv tror jag snarare bara att de tagit in för lite eller nåt och inte vågar erkänna det...kanske.
2008-02-29, 23:13
Medlem
angånde "2-cb potens så cirkulerar det iallafall (minst) 2 batches en där strykan mycjet riktigt ligger på runt 33mg för för full effekt och en där 45mg, (Det är dock 2cb, 100% garanterat, men utbankat),
jag vet dock ej vad "hxxxx" säljer, o bryr mig inte,
och även om det inte är nåt för mig så tycker jag folk border vara lite mer diskreta även om han/hon är email only nu.

det gäller även antydningar om vilken världsdel/ar det produceras nu.

!
2008-03-01, 10:30
Medlem
hazeblazes avatar
Tänkte beställa lite saker från elefanten. Då man måste betala innan man får sina varor undrar jag hur jag får mina varor. Måste jag ta ut det från posten? Om jag nu måste det, måste jag ha legitimation med mig dit då?
Senast redigerad av hazeblaze 2008-03-01 kl. 10:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in