Hahaha, hittade en ytterst tveksam företagssida i en företagsdatabas där dem påstod sig sälja bland annat rent mdma, amfetaminer osv. Då jag finner det intressant och kolla upp sådana så kontaktade jag dem och genom vissa uppgifter så lyckades jag få reda på att "försäljaren" är en 17 årig grabb i danmark. Så nu har jag beställt ett sample på 100 mg rena mdma kristaller varpå jag fick en paypal-adress jag skulle betala in på. Har skrivit till honom och påstått att jag har betalt in beloppet och även skickat falska adressuppgifter. Sitter och småflinar vid tanken på hur jävla förnöjd han måste bli när han får mitt mail om att jag har betalat och att hans scam gick igenom

När han sen purket hör av sig om att han inte har fått några pengar så ska jag drämma till om vilka jävla scams dem är som har stulit mina pengar och att jag har tillräckliga uppgifter om honom för att polisen skall lyckas få tag på honom (vilket jag har) och att jag skiter i om jag själv kommer åka dit på det hela! Bara jag får sätta dit honom!!
Det får nog lillgrabben att skita på sig och springa efter nappflaskan