2008-03-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macke_is
Elefanten är nere

jepp den e nere beställde igår men hann som tur va inte betala , och nu när ja försökte så va de kört och ens komma in på sida som sagt! finns de egentligen nån bra sida som är pålitlitlig med muschrooms längre nu???
2008-03-06, 13:38
Medlem
Nyheter!

Fick ett mail av bzp inatt där dom bad så hemskt mycket om ursäkt över allt strul, samt att dom skrev att dom skulle skicka mina varor plus lite annat som plåster på såren idag och återkomma med kolli-ID. Vad tror ni, kan detta stämma? I fall det gör det är jag gladare än någonsin typ, annars så ja... Been there, done that. Bara att hålla tummarna.
2008-03-06, 14:01
Medlem
TheBoots avatar
Hahaha, hittade en ytterst tveksam företagssida i en företagsdatabas där dem påstod sig sälja bland annat rent mdma, amfetaminer osv. Då jag finner det intressant och kolla upp sådana så kontaktade jag dem och genom vissa uppgifter så lyckades jag få reda på att "försäljaren" är en 17 årig grabb i danmark. Så nu har jag beställt ett sample på 100 mg rena mdma kristaller varpå jag fick en paypal-adress jag skulle betala in på. Har skrivit till honom och påstått att jag har betalt in beloppet och även skickat falska adressuppgifter. Sitter och småflinar vid tanken på hur jävla förnöjd han måste bli när han får mitt mail om att jag har betalat och att hans scam gick igenom När han sen purket hör av sig om att han inte har fått några pengar så ska jag drämma till om vilka jävla scams dem är som har stulit mina pengar och att jag har tillräckliga uppgifter om honom för att polisen skall lyckas få tag på honom (vilket jag har) och att jag skiter i om jag själv kommer åka dit på det hela! Bara jag får sätta dit honom!!

Det får nog lillgrabben att skita på sig och springa efter nappflaskan
2008-03-06, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_the_Cat
Nja Elefanten var uppe nyss när jag var där.
Funderar på att beställa men är en sån kyckling. Är alldeles för rädd för att fastna i tullen...
Fasen dårå
Jag fick hem idag, två dagar efter att de skickat. Inga problem över huvud taget, bara ett diskret brev i lådan.
Citat:
Ursprungligen postat av ipply
jepp den e nere beställde igår men hann som tur va inte betala , och nu när ja försökte så va de kört och ens komma in på sida som sagt! finns de egentligen nån bra sida som är pålitlitlig med muschrooms längre nu???
Vad dillar du om? Inget fel med elefanten. Sidan är inte opålitlig för att servern är nere i några minuter.
2008-03-06, 15:37
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Hahaha, hittade en ytterst tveksam företagssida i en företagsdatabas där dem påstod sig sälja bland annat rent mdma, amfetaminer osv. Då jag finner det intressant och kolla upp sådana så kontaktade jag dem och genom vissa uppgifter så lyckades jag få reda på att "försäljaren" är en 17 årig grabb i danmark. Så nu har jag beställt ett sample på 100 mg rena mdma kristaller varpå jag fick en paypal-adress jag skulle betala in på. Har skrivit till honom och påstått att jag har betalt in beloppet och även skickat falska adressuppgifter. Sitter och småflinar vid tanken på hur jävla förnöjd han måste bli när han får mitt mail om att jag har betalat och att hans scam gick igenom När han sen purket hör av sig om att han inte har fått några pengar så ska jag drämma till om vilka jävla scams dem är som har stulit mina pengar och att jag har tillräckliga uppgifter om honom för att polisen skall lyckas få tag på honom (vilket jag har) och att jag skiter i om jag själv kommer åka dit på det hela! Bara jag får sätta dit honom!!

Haha go for it
Se till att den lilla fjanten får mardrömmar och gråter sig till sömns
2008-03-06, 16:52
Medlem
totens avatar
Elefanten är inte nere för gott va?

Har ju en beställning :O
2008-03-06, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joompa
Jag fick hem idag, två dagar efter att de skickat. Inga problem över huvud taget, bara ett diskret brev i lådan.

Vad dillar du om? Inget fel med elefanten. Sidan är inte opålitlig för att servern är nere i några minuter.
Men de verkar ha haft seriösa problem med betalningssystemet de senaste dagarna, jag pröjsade förra torsdag (1 vecka sen) och de står fortfarande "on hold - waiting for payment". Är iofs bara 400 spänn så jag har råd att bli av med det men det känns ju ändå lite surt eftersom jag dessutom tänkte handla från Azarius först.

Citat:
Ursprungligen postat av toten
Elefanten är inte nere för gott va?

Har ju en beställning :O
Nä de ska nog vara lugnt, bara något fel med deras filer. Servern är ju fortfarande uppe, man kommer ju in på Apache sidan.
Förhoppningsvis jobbar de med problemen i betalningssystemet (om det är något fel dvs).
2008-03-06, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yepp^
Hejsan har sökt runt mycket utan att hitta något på varken google eller flashback utan att hitta någon svar på min fråga. när man skriver in gold-drugs.nu kmr man till en sida som heter http://bzp-a2.info/ vad är detta?
Du kan inte ha letat något alls eftersom svaret står på samma sida som din fråga!

Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Är dessa grönade då? http://capsuline.eu/
Kan inte svara på det men det känns som de borde vara det, de handlar ju inte om något olagligt.
2008-03-06, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Och hur skulle detta gå till?

"Ja hej, jag skulle vilja anmäla en hemsida som inte skickat mina droger, har inget namn eller liknande på personerna bakom.." osv. Sorgligt men sant. Men rätta mig gärna om jag har fel!

Mottagarnamn: Juris Kokorietis
Det där borde väl va allt du behöver? Hans namn står ju där.
(un JURIS KOKORIETIS, personas kods 020779-12067)
Liten grej jag hittade på Google, behöver ju inte vara samma person men men. Ville bara visa att de går med lite tid och ork att leta upp personer, även i lettland.

Citat:
Ursprungligen postat av ipply
(hmm på sidan står det att dom skall få in opiater, luktar scam på långt håll.. speciellt eftersom den är svensk,, är nog ionget o lita på nån som har erfanhet?)
Märk väl att de stod att de skulle få in tramadol men har ändrat sig eftersom de blivit klassat och på opiat sidan står de att de ska få in phenispulver vilket inte är en opiat såvitt jag vet.
2008-03-06, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Hahaha, fan vad skönt!

Missuppfattade först och trodde att du skulle scamma honom på 100mg, så jag tänkte först fråga varför du inte skulle scamma honom på typ 10g MDMA.

Sen ramlade poletten ner.
2008-03-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Men de verkar ha haft seriösa problem med betalningssystemet de senaste dagarna, jag pröjsade förra torsdag (1 vecka sen) och de står fortfarande "on hold - waiting for payment". Är iofs bara 400 spänn så jag har råd att bli av med det men det känns ju ändå lite surt eftersom jag dessutom tänkte handla från Azarius först.

Aha, kände inte till det. Jag hade väl tur i så fall, betalade i onsdags och betalningen mottogs i tisdags. Lycka till med att få paketet.
2008-03-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Det där borde väl va allt du behöver? Hans namn står ju där.
(un JURIS KOKORIETIS, personas kods 020779-12067)
Liten grej jag hittade på Google, behöver ju inte vara samma person men men. Ville bara visa att de går med lite tid och ork att leta upp personer, även i lettland.

Hm, ja även om jag har namnet på kontoinnehavaren så behöver det ju inte betyda att det är just Juris man har att göra med via BZP.

Men nu får vi se, dom skrev som sagt idag men har ännu inte lämnat nåt kolli-nr, till min stora förväntan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in