2008-03-03, 19:10
Bannlyst
Smartdrögs

Hej

Hur sere ut med Smart Drugs jag vill ha riktiga Svar och inga Kolla sidan 32423443 dom är grönade. för det hörde jag om BZP med. kan nogon pma mig eller medela mig om dom är grönade.

MVH
2008-03-03, 19:10
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamanic
Hej

Hur sere ut med Smart Drugs jag vill ha riktiga Svar och inga Kolla sidan 32423443 dom är grönade. för det hörde jag om BZP med. kan nogon pma mig eller medela mig om dom är grönade.

MVH

Grönt som gräs.
2008-03-03, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamanic
Hej

MVH

Som energi säger så är den grönad ett par sidor tillbaka.

Får jag bara fråga: Varför byter du ut allt "å" mot "o" ?
2008-03-03, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Som energi säger så är den grönad ett par sidor tillbaka.

Får jag bara fråga: Varför byter du ut allt "å" mot "o" ?

Shena

För jag har tyskt tangentbord och bor i görmany.

Mvh
2008-03-03, 23:33
Medlem
Saftblandares avatar
Jag hade tänkt beställa Copelandia Cyanescens och undrar hur pass farligt det är att beställa från elefanten i dagens läge? Är det många brev som blir tagna av tullen mao.
2008-03-04, 00:52
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftblandare
Jag hade tänkt beställa Copelandia Cyanescens och undrar hur pass farligt det är att beställa från elefanten i dagens läge? Är det många brev som blir tagna av tullen mao.

Aldrig haft något av mina paket beslagtagna eller någon jag känner.
2008-03-04, 02:29
Medlem
TheBoots avatar
Tror ni att det är större risk att kokain skulle fastna hos tullen om det skickas från utlandet än andra grejer, t.ex gräs, svamp & benzo?
2008-03-04, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyx
Ang. serotonin*****.com, har någon fått något av hans senaste 4-HO-MET batch som anledde 26/2? Beställde 24/2 och har ännu inte fått något.

Jag vet inte ifall du kollat din mail och sett mailet du fått från Serotonin*****.com. Men såhär skrev dom till mig:

Citat:
Dear customers,

We have had some technical issues with our new domain and our order confirmation system. If you have placed an order on our webshop between 15/2 and 2/3 it may be delayed.
All those orders are now shipped. If you have not yet received your shipment you can expect it within a couple of days.
We apologize for any inconvenience.

Så du får det säkert idag eller senast imorrn.
2008-03-04, 08:48
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Jag vet inte ifall du kollat din mail och sett mailet du fått från Serotonin*****.com. Men såhär skrev dom till mig:

Så du får det säkert idag eller senast imorrn.

Såg precis det, kanon!
2008-03-04, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
det är fortfarande samma folk som tidigare.. skillnaden är att sidan är nere och allt sker via mail istället.. dem är lika gröna som förut
Har inte fått paketet än men den som sköter brevväxlingen är nog den trevligaste människa jag mött inom internetshopsvärlden. Svarar alltid snällt och är alltid hjälpsam.
Vart något fel med min inbetalning, hade skrivit ett meddelande men de försvann någonstans på vägen. Och trots detta skickade han ut min beställning eftersom han kunde tänka lite, istället som vissa andra internetshoppar som hade hävdat att de inte fått några stålar.

Kommer skriva en gröning så fort jag fått paketet och provat varorna (borde bli till helgen).
2008-03-04, 10:38
Medlem
Shine_s avatar
Vad ligger leveranstiden på från de glada?
och dimper det ner rätt i brevlåddan?
2008-03-04, 14:24
Medlem
Hallucinogenics avatar
mitt paket blev skickat igår och jag fick det idag så tummen upp ytterliggare än gång

ah jag måste hålla med dig där.. dem är mycket trevliga på mail!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in