Ärligt, folk som inte är förståndshandikapade hittar länken på 2 röda.
Nog för att jag inte har några högre tankar om poliskåren, men är det dom du är rädd för så känner dom nog redan till sidan. Om dom har något intresse av den...
Grejen är väll den att vissa känner någon form av kollektivt ansvar för de 14-åriga människor som utan möda kan beställa svamp osv. För mig är inte det i sig något problem utan problemet kommer när de småttingarna lyckas med något under trippen och alla tidningar rapporterar plikttroget om dödssvamparna. Var inte bara en gång det hände med RC-drogerna från ND osv.
Grejen är väll den att vissa känner någon form av kollektivt ansvar för de 14-åriga människor som utan möda kan beställa svamp osv. För mig är inte det i sig något problem utan problemet kommer när de småttingarna lyckas med något under trippen och alla tidningar rapporterar plikttroget om dödssvamparna. Var inte bara en gång det hände med RC-drogerna från ND osv.
Håller med fullt ut.
keep t low, bara för vi sitter framför internet är det inte bra att yttra sig om vad som helst go 007.
Nu har jag fått ca 10000 pm ang sidan som säljer analogen till mdma så nu är jag less och tänker ge er lite ledtrådar till google.
J, T, C och methylenedioxyphenyl.
Så gl hf alla.
Om du har tur.
Ok. Hur räknar man egentligen? Från när det skickas? Det skickades idag klockan 11. Och det är 2 dagar till lördag så det borde väl vara större chans o få det än att inte få det?
Ok. Hur räknar man egentligen? Från när det skickas? Det skickades idag klockan 11. Och det är 2 dagar till lördag så det borde väl vara större chans o få det än att inte få det?
Aah fick för mig att det är fredag. Fick du inget spårnummer?
Aah fick för mig att det är fredag. Fick du inget spårnummer?
konstigt nog nej eller så har ajg missat det:/ när ska man få det? När jag hade ordrat stod det 3-5 dagar precis som jag inte fått europe express fast jag valt det, vilket jag tycker är underligt. Och det står överallt att jag valt europe express även visakortet är draget för europe express..