boys and girls.. ledsen att behöva säga det men verkar som LC är scam iaf.
Läste på ett amerikanskt RC forum att en kille betalt in den 10 jan och fortfarande inte fått nått... och inge svar på mejl heller..
Alltså inte LC utan det forum där de påstås vara scammers. 14 dagar är förresten inte så sjukt länge från Estland till USA. Trollish har tidigare i tråden påpekt att leveranstiden är ganska lång.
Jag har själv inte gjort någon beställning därifån än men försökt maila de utan svar.
Alltså inte LC utan det forum där de påstås vara scammers. 14 dagar är förresten inte så sjukt länge från Estland till USA. Trollish har tidigare i tråden påpekt att leveranstiden är ganska lång.
Jag har själv inte gjort någon beställning därifån än men försökt maila de utan svar.
Ah okej, lämnar inte ut adress, forumet är dolt och invite endast. sorry
Om man tar Europe-Registered (signed for) som sändmetod från elefanten, får man då en avi hem som man sedan tar med till sitt lokala postkontor för att hämta ut paketet. Eller kommer det direkt i lådan?
En liten bifråga. Har beställt Copelandia från elefanten. Hur länge kan man förvara svamparna utan att dom "blir gamla" om dom ligger i påsarna som dom kom i?
En liten bifråga. Har beställt Copelandia från elefanten. Hur länge kan man förvara svamparna utan att dom "blir gamla" om dom ligger i påsarna som dom kom i?
Någon som har lite erfarenhet utav buy-magic-mushrooms.com?
Vore fint att beställa ett bigpack utav Copelandia,
men jag antar att dom inte har någon "komma bort" försäkring som pelefanten
Någon som har lite erfarenhet utav buy-magic-mushrooms.com?
Vore fint att beställa ett bigpack utav Copelandia,
men jag antar att dom inte har någon "komma bort" försäkring som pelefanten
Fick hem därifrån i vakuumpackat paket nyligen så verkar funkar bra men har ju inte testat varorna än, kommer nu i helgen dock