2007-05-27, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samarah
Låter onekligen intressant. Vilka "faror" kan uppstå under en beställning? Kommer ju ihåg om hur det gick för de som köpt en viss substans av en viss salamander här på forumet. Hur kan man gardera sig för något liknande?

Står ju lite grann under säkerhet på hans sida som enligt mig är ganska betryggande.
Tror inte det är någon risk för köparen, snarare säljaren!
2007-05-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samarah
Låter onekligen intressant. Vilka "faror" kan uppstå under en beställning? Kommer ju ihåg om hur det gick för de som köpt en viss substans av en viss salamander här på forumet. Hur kan man gardera sig för något liknande?

Om man använder sig utav en krypterad epostadress, som www.hushmail.com, och inte betalar på något sett som kan spåras så minimerar man risken avsevärt.

Du ska alltså inte betala genom att sätta över pengar från din internetbank, gå istället till Svensk Kassaservice och gör insättingen där. Alternativt så skickar du pengar i kuvert, men det är mindre säkert.

Det här låter ju onekligen enormt intressant. Men jag låter nog någon annan vara försökskanin innan jag beställer. Inte så dyrt heller!
2007-05-27, 21:43
Medlem
Filleyes avatar
Blir det grönat så köps det nog en större mängd.
2007-05-27, 22:25
Medlem
Ett Hunds avatar
Av nån anledning tror jag inte riktigt att det var här han ville få adressen spriden. Det är ungefär som att skriva den på en lapp och ge till polisen.

Visserligen gör det ingen större skillnad, han säger ju sig ha säkerheten ordnad i vilket fall..
2007-05-27, 22:48
Medlem
Ajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Av nån anledning tror jag inte riktigt att det var här han ville få adressen spriden. Det är ungefär som att skriva den på en lapp och ge till polisen.

Visserligen gör det ingen större skillnad, han säger ju sig ha säkerheten ordnad i vilket fall..

På nätet är ingen anonym
2007-05-27, 23:56
Medlem
Trollishs avatar
inte så smart att sprida det på flashback.
2007-05-28, 00:25
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
inte så smart att sprida det på flashback.
Han skriver själv på sidan att han vill ha det utspritt på olika forum och dylikt. Han skivckar även gärna i förskott till välkända _flashbackare_.. Tror nog inte han har något emot tråden..

OnT..
Undrar hur stor chansen är att sidan funkar bra några veckor för att sedan skita i att skicka ut resterande beställningar. Sidan känns ju inte alltför seriös utan tämligen väldigt oseriös. Dock så är ju säkert inte säljaren någon hemside expert så det kan ju vara förståeligt.
2007-05-28, 13:22
Medlem
Reflexivitets avatar
Det ska bli intressant att se om sidan är seriös eller inte. Dock så har han använt sig av freewebs, vilken tar bort alla sidor som strider mot deras vilkor.

"The use of Freewebs Homepages for illegal purposes is strictly forbidden and any homepage found to be or believed to be, in Freewebs sole discretion, violating the law may be removed without notice."

Det är ju inte så bra om sidan plötsligt försvinner.

Snart så kommer tyvärr den här tråden att gömmas i tråden "Frågor om och kring internetshoppar" varvid ingen hittar den. Då får vi aldrig reda på om den är seriös eller inte :/
2007-05-28, 15:18
Medlem
trippens avatar
får se om jag får hem skiten i förskott jag ska iaf testa . jag frågade honnom vad han ansåg som en respekterad FB användare och han sa att det räcker med över 200 inlögg och att man skulle varigt medlem i 6 månader. jag menar det är iaf värt att prova och se om han är seriös. förövrigt så har jag iaf inget olagligt hemma just nu så och inga rökdon heller så jag har juh inget jag kan torska på.

men vi får se på onsdag. Jag ska beställa ett gram i
förskott, lämnar besked här på onsdag
2007-05-28, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
får se om jag får hem skiten i förskott jag ska iaf testa . jag frågade honnom vad han ansåg som en respekterad FB användare och han sa att det räcker med över 200 inlögg och att man skulle varigt medlem i 6 månader. jag menar det är iaf värt att prova och se om han är seriös. förövrigt så har jag iaf inget olagligt hemma just nu så och inga rökdon heller så jag har juh inget jag kan torska på.

men vi får se på onsdag. Jag ska beställa ett gram i
förskott, lämnar besked här på onsdag

Samma sak för mig, fast jag uppfyllde inte kraven, men eftersom min polare hade testat så var det okey för min del.
Bör ha det i brevlådan imorgon, återkommer här angående om det fungerade eller inte!
2007-05-28, 21:21
Medlem
Salmons avatar
nu har jag också beställt ketamin, skulle bara ta 2-3 dagar sade han. även om sidan är lite seg verkar snubben vara seriös

skall bli jävligt spännande att prova sen!
2007-05-28, 21:26
Medlem
Tänk bara på att det är något narkotika klassat som ni beställer!!och inte är någon "halv laglig drog" som de ännu inte hunnit klassat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in