Om man beställer ifrån elefanten och betalar via moneybookers, kan det då bli ett helvete om paketet fastnar i tullen?
Det jag menar är liksom om det står i paketet att det kommer ifrån elefanten och att de då säger vem som beställt det och att man betalat med moneybookers.
Om man beställer ifrån elefanten och betalar via moneybookers, kan det då bli ett helvete om paketet fastnar i tullen?
Det jag menar är liksom om det står i paketet att det kommer ifrån elefanten och att de då säger vem som beställt det och att man betalat med moneybookers.
Hur lange haller posten paket egentligen?
Fick inte mitt elefantpaket innnan jag akte pa semester, kommer nog vara borta i typ tre veckor, ar det en manad de har grejerna dar, eller?
Vore ju javligt synd att hbw+svamp skulle slangas bort/skickas tillbaka av posten bara for att det blivit nat tjall hos elefanten (bestallde 2-3 veckor innan jag stack). Eller har tullen snott mitt paket?
Paketen brukar ligga kvar 1 månad innan dom åker tillbaka ...men du tror inte det kommer i brevlådan då?
Nu blir väl kanske det här lite fel forum men det får gå ändå, då jag hänger i hallis-forumet för det mesta. Till min fråga, har någon beställt från spice sweden? Hur är pålitligheten, kvalitet osv. Erfarenheter mottages tacksamt
Nu blir väl kanske det här lite fel forum men det får gå ändå, då jag hänger i hallis-forumet för det mesta. Till min fråga, har någon beställt från spice sweden? Hur är pålitligheten, kvalitet osv. Erfarenheter mottages tacksamt
Simma lugnt
Har inte beställt därifrån själv men det verkar ju vara väldigt många som gjort. Har inte hört något dåligt om dem, förutom ifrågasättanden av om grejerna faktiskt funkar eller ej.