2007-07-22, 01:35
Medlem
drakflygares avatar
Om man beställer ifrån elefanten och betalar via moneybookers, kan det då bli ett helvete om paketet fastnar i tullen?

Det jag menar är liksom om det står i paketet att det kommer ifrån elefanten och att de då säger vem som beställt det och att man betalat med moneybookers.
2007-07-22, 10:30
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Om man beställer ifrån elefanten och betalar via moneybookers, kan det då bli ett helvete om paketet fastnar i tullen?

Det jag menar är liksom om det står i paketet att det kommer ifrån elefanten och att de då säger vem som beställt det och att man betalat med moneybookers.
Det står inget om Elefanten på eller i paketet: http://i183.photobucket.com/albums/x262/mrmechanix/droger.jpg ...men annars kan du väl säga att någon måste jävlats och beställt det i ditt namn.
Citat:
Ursprungligen postat av Marketh4xx0r
Hur lange haller posten paket egentligen?
Fick inte mitt elefantpaket innnan jag akte pa semester, kommer nog vara borta i typ tre veckor, ar det en manad de har grejerna dar, eller?
Vore ju javligt synd att hbw+svamp skulle slangas bort/skickas tillbaka av posten bara for att det blivit nat tjall hos elefanten (bestallde 2-3 veckor innan jag stack). Eller har tullen snott mitt paket?
Paketen brukar ligga kvar 1 månad innan dom åker tillbaka ...men du tror inte det kommer i brevlådan då?
2007-07-22, 16:47
Medlem
drakflygares avatar
Är Azarius seriös?
2007-07-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Är Azarius seriös?

Ja
2007-07-22, 17:18
Medlem
drakflygares avatar
Kan man gå runt deras shipping regler, eller kan man helt enkelt inte beställa ifrån Sverige?
2007-07-23, 05:39
Medlem
Liberty.s avatar
hahaha skulle skriva något men det blev helt fel :P
Jag har inget 2cb önskar jag köpte det istället för dxm, men nu är det försent
2007-07-23, 11:47
Medlem
Marketh4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Paketen brukar ligga kvar 1 månad innan dom åker tillbaka ...men du tror inte det kommer i brevlådan då?
ingen aning... hade trott avi men kan mycket val ha fel
2007-07-23, 15:01
Medlem
JohnMiltons avatar
PM med nåt schysst ställe som säljer ne2cb vore uppskattat.
2007-07-23, 16:24
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
PM med nåt schysst ställe som säljer ne2cb vore uppskattat.
samma här. är väldigt förtjust i ne2cb lätt bästa man provat.!
2007-07-23, 16:53
Medlem
Josks avatar
Nu blir väl kanske det här lite fel forum men det får gå ändå, då jag hänger i hallis-forumet för det mesta. Till min fråga, har någon beställt från spice sweden? Hur är pålitligheten, kvalitet osv. Erfarenheter mottages tacksamt

Simma lugnt
2007-07-23, 17:34
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josk
Nu blir väl kanske det här lite fel forum men det får gå ändå, då jag hänger i hallis-forumet för det mesta. Till min fråga, har någon beställt från spice sweden? Hur är pålitligheten, kvalitet osv. Erfarenheter mottages tacksamt

Simma lugnt

Har inte beställt därifrån själv men det verkar ju vara väldigt många som gjort. Har inte hört något dåligt om dem, förutom ifrågasättanden av om grejerna faktiskt funkar eller ej.
2007-07-23, 17:41
Medlem
m96mafrs avatar
Kratom

Kratom blev mådde jag extremt bra av. Dock jobbig at. Levererade snabbt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in