2021-07-20, 18:02
Medlem
Någon finns uppenbarligen i vattnet.[/quote]

Eller en kroppsdel finns i vattnet.
Citera
2021-07-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
I gårdagens nyhetssändning pratades det om översvämningskatastrofen i Tyskland.
Det hade varit risk att en damm skulle brista, men för att försöka hindra det hade dom "tömt" den på vatten.

Då tänker jag att om dom kan minska på vattnet i Tyskland borde dom kunna göra lika i sökandet efter Mattias, där hundar reagerat på liklukt för att se vem lukten kommer ifrån.
Någon finns uppenbarligen i vattnet.

Eller en kroppsdel finns i vattnet. Eller så finns kropp/kroppsdel i något vatten som rinner ner i ån.
Citera
2021-07-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokaren0104
Eller en kroppsdel finns i vattnet. Eller så finns kropp/kroppsdel i något vatten som rinner ner i ån.

Precis, så tänker jag också 😔.
Citera
2021-07-21, 19:17
Medlem
Det medium som hörde av sig till E efter försvinnandet kanske hade rätt...hur hemska detaljerna än må ha varit.
Senast redigerad av MissBlanche 2021-07-21 kl. 19:18. Anledning: .
Citera
2021-07-21, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Han kan du återvänt? En liten springtur och sen tillbaka till festen för att hämta mobil och skor. Och då hände något…

Möjligheten finns.
Citera
2021-07-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Det medium som hörde av sig till E efter försvinnandet kanske hade rätt...hur hemska detaljerna än må ha varit.

Mmm.. Så har jag också tänkt. Nu vet jag ju inte vad mediumet sa, men jag tror tyvärr att M är styckad och det var kanske det han/hon sa? Det behöver ju inte alls vara så men det är bara en känsla jag har 😨.
Citera
2021-07-21, 22:22
Denne M som hittats är inte Ljungby M. Utan en annan.
Hittade denna länk man kan se lite av texten. Därav har de gett felaktig ålder men det ska vara om samma M i Borås. Den ene säger 25 medan den andre säger 27.

https://www.bt.se/boras/sonen-tog-si...inte-9941577f/

https://www.bt.se/boras/man-anmald-f...oras-55552395/

Alltså är Ljungby M fortfarande försvunnen =(
Citera
2021-07-22, 12:14
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:

Vad sa mediumet?
Citera
2021-07-22, 12:42
Medlem
32åringens avatar
Citat:

Medium? Syftar du på den där vidriga människan shadman1916 som skrev på Erikas Instagram att Mattias låg i en avloppsbrunn och ruttnade med organen bortopererade?
I.s.f. var han nog mera virrpanna än medium. Det enda behöver i.o.f.s. inte utesluta det andra, snarare tvärtom.
Citera
2021-07-23, 16:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingvargoransson
Mattias hittad avliden tyvärr. Missing people gick nyss ut med det. Vila i frid fina Mattias
Det var en annan person.
Citera
2021-07-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det var en annan person.

Citat:
Ursprungligen postat av dizziemind
Möjligheten finns.

Har polisen undersökt om det finns någon koppling till de inbrott som skett i området veckan före? Tänk om det var så att M stötte på en "liga", några människor på vägen som planerade inbrott eller liknande. Han kanske blev vittne till något han inte skulle se, och de tog med sig honom i bilen på 25:an. Polisenn har fått flera tips om misstänkta personer som bor längs med väg 25 mot Växjöhållet, vet inte om de följts upp dock. Finns ett hus som varit intressant, men inte hört något om detta i media.
Citera
2021-07-23, 20:00
Medlem
Tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av Schibban
Smiley face killers har honom.
En andra smiley symbol är vid vattnet där hundarna markerade.
Vägen närmast vattnet heter Ugglevägen, Moloch som dem offrar folk till i satanistiska ritualer.
Frimurar lodge ligger väldigt nära "platsen" också.

Synd om morsan o familjen som inte vet om att deras son blivit rituellt mördad eller så lever han fortfarande.

Kolla in William Ramsey research om SFK.

1.Det finns någon religiös "sekt" som har sin församling där i krokarna. Är det dem du menar?
2. Jag har för mig att det var förra året (kommer inte ihåg exakt när) som en pojke hittades i ett naturområde av ett par som var ute i skogen, han hade varit försvunnen i Ljungby i över tio år. Det är sjukt märkligt hur hans kropp hittades efter så många år när de letat och letat, precis som de gör nu efter M. Är det någon/några som har gjort samma sak igen? Som kommer gömma hans kropp i många år.... Denna pojken gick inte att fastställa dödsorsaken på eftersom det gått så många år.
Senast redigerad av AnonymousFucker 2021-07-23 kl. 20:05. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in