2021-01-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
En person i vit tröja som sprang snabbt på en gata. En tjej filmar förloppet med sin mobil och hon filmar även sig själv.

Ja men den såg jag.
Någon svarade ju att det INTE var den sista filmen och länkade till en annan video som nu är borttagen? Tänkte ifall det var något annat på den
Citera
2021-01-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssecajabe
Tycker hon ser rädd/paff ut i början men innan hon drar upp tröjan framför ansiktet ser det ut som hon skrattar???? Man ser ju bara M jätte snabbt och inte om någon är efter?
”Jag sa ju att något var på gång” varför säger msn så bara för att någon springer???? Måste vara mer på filmen som inte visas?

Svårt att avgöra...men jag tycker att det ser ut som om hon ska börja gråta när hon drar upp tröjan. Men som sagt, svårt att se.
Citera
2021-01-16, 23:51
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Men är vissa födda igår eller? videon har inget med den aktuella kvällen att göra, SÅ SLÄPP DET DIREKT. brodern är inte inblandad utan mattias har hamnat i vattnet på egen hand pga drogpåverkad, han kommer hittas intakt när dom dyker i lagan så lugna er bara.
Hur vet du det?
De verkar ju inte direkt snälla mot varandra och båda vistades på samma fest -- hur vet om något hänt mellan bröderna?
Citera
2021-01-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinospullan
Ett felslag, eller ett fall... Sen får de inte liv i honom på festen. Brorsan spelar Mattias för att förvilla. Något hände på festen, thats for sure.

Helt klart.
Citera
Citat:
Man undrar ju hur Mattias har mått och hur han haft det egentligen och hur ofta hans bror pucklade på honom? Var det ömsesidigt eller var det oftast M som fick stryk?
När det gäller friidrotten löpning när båda var aktiva så var M lite bättre. Små marginaler men som sagt D fick finna sig i att få stryk av M. När det gäller fighting har jag ingen aning men i videon sa ju M att det stod 2-1 till honom så vem vet han kanske är aningen bättre än D även i fighting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Svårt att avgöra...men jag tycker att det ser ut som om hon ska börja gråta när hon drar upp tröjan. Men som sagt, svårt att se.

Ok då tolkar vi kanske lite olika. Men det kanske är så men jag tycker det ser ut som hon börjar skratta/le.
Man undrar ju isf vad dom saknas i filmen? Man reagerar ju inte så bara för att en person springer? Någon/några måste jagat honom.
De måste sett betydligt mycket mer!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ja men den såg jag.
Någon svarade ju att det INTE var den sista filmen och länkade till en annan video som nu är borttagen? Tänkte ifall det var något annat på den

https://www.mediafire.com/file/bnlww...ideon.MOV/file

här
Citera
2021-01-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
När det gäller friidrotten löpning när båda var aktiva så var M lite bättre. Små marginaler men som sagt D fick finna sig i att få stryk av M. När det gäller fighting har jag ingen aning men i videon sa ju M att det stod 2-1 till honom så vem vet han kanske är aningen bättre än D även i fighting.

Men var det inte M som låg ner o var typ medvetslös. Dennis ser isf större ut på bilder än vad M gör. Han ser mer späd ut.
Citera
2021-01-16, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd

här

Den har jag sett.
Citera
2021-01-16, 23:58
Citat:
Men var det inte M som låg ner o var typ medvetslös. Dennis ser isf större ut på bilder än vad M gör. Han ser mer späd ut.
Kan mycket väl vara så. När dom var aktiva inom idrotten så var det väl senast 2015. Kan ju givetvis hänt mycket i styrka kroppsbyggnad under senare tid. Nej, jag vågar inte säga vem av dom som är bäst på att fightas.
Citera
2021-01-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ok fast varför lägga upp den från början då 🤦‍♀️

den är här. det är det sista som folk vet om mattias.
Citera
2021-01-17, 00:02
Medlem
RetniskEnsnings avatar
Citat:
Ok fast varför lägga upp den från början då 🤦‍♀️
Bra fråga. Efter en noggrannare titt så blev det nog bara något fel på länken i just det inlägget. Det är alltså samma videon som den med killen med vit tröja som springer. Det finns inte två olika "sista videos".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in