2021-01-17, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geeez
Ser inte att han flaxar med armarna, men sprang han fram och tillbaka flera gånger på samma gata? Då kan jag förstå det. Annars undrar jag hur hon hann se det och filma när han springer förbi en så kort stund och att hon ens skulle reagera på att något är pågång bara för att någon springer förbi.

Tycker mig minnas att det skrivits något om det i tråden tidigare. Du har en bra poäng där, om det inte var så att huset från vilket det filmades var ett av de som han knackat på hos? Dottern på övervåningen hör det och undrar vad som sker, går till fönstret med telefonen redo? Captionen säger ju att hon förstod att något var fel
Citera
2021-01-17, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd
Filmen är längesen.

känns som att du vet mer än oss hmm..
Citera
2021-01-17, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rivvepivve

frågade ljungbybo istället för att spekulera.
Citera
2021-01-17, 02:32
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivvepivve
Eller att alla vet att den är från i våras.
Citera
2021-01-17, 02:34
Det har ståt överallt att på videon ska han se "flaxande" springa förbi.. jag trodde de menade det bokstavligt. Man ser ju tydligt att han springer och inte ser "flaxande" ut. Man trodde han sprang flaxande på ett "onormalt sätt....ser bara att han springer förbi från vart han nu var.
Citera
2021-01-17, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uur1361
Tycker mig minnas att det skrivits något om det i tråden tidigare. Du har en bra poäng där, om det inte var så att huset från vilket det filmades var ett av de som han knackat på hos? Dottern på övervåningen hör det och undrar vad som sker, går till fönstret med telefonen redo? Captionen säger ju att hon förstod att något var fel

Att det skrivits att han sprang fram och tillbaka på samma gata flera gånger?
Jag har följt tråden sen start men har isåfall missat/glömt den detaljen.. Annars tycker jag att det är konstigt att hon hann filma.

Kanske kan vara så. Dvs om det var den familjen han knackade på som hade en dotter som kände mattias och att hon sen filmade det efteråt för han sprang förbi igen. Annars känns det inte rimligt.

Om jag fattade det rätt så var både dottern och hennes pappa vid dörren när mattias knackade på, men jag kan ha tolkat det fel.
Citera
2021-01-17, 02:45
Medlem
Citat:
Tjejen i videon heter J*l*a L*d*e*k*e*n*. Det var hon som filmade allt

Har du länk till insta?
Eller kan du ge några fler bokstäver i efternamnet?
Citera
2021-01-17, 02:46
Medlem
Citat:
frågade ljungbybo istället för att spekulera.

jasså ? så bara för man bor i ljungby så har man rätt i detta fallet ?

Jag tror iaf brödrarna bråkat och att folk sitter på infomation som de kunnat ge här på flashback anonymt så detta skulle kunna lösas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Eller att alla vet att den är från i våras.
Även om filmen är från i våras så visar den tydligt ett onormalt förhållande mellan ett par bröder. Så där behandlar man inte en kompis eller familjemedlem!
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Nu händer det iaf något.
Citera
2021-01-17, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Det urartade i ett bråk. En person orkade inte längre. En annan berättade och nu saknas den första.

Vad menar du?
Vad urartade i ett bråk? Det på festen när han försvann eller menar du i videon från i mars?
Vem orkade inte längre? Mattias? Orkade han inte slåss mer eller vad orkade han inte längre?
VEM berättade VAD och för VEM?
Citera
2021-01-17, 02:48
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Även om filmen är från i våras så visar den tydligt ett onormalt förhållande mellan ett par bröder. Så där behandlar man inte en kompis eller familjemedlem!
Sant!förstå också hur mamman hanterar info. Det här är en tragisk olycka, beroende på tragisk bakgrund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in