2021-01-17, 02:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Hur vet DU att han har sagt allt han vet?

Den kan du fundera på
Citera
2021-01-17, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nej! Filmerna visar på en möjlig pågående konflikt. Broder D har sagt allt han vet.

Vilka små as det finns i tråden ( som i alla).

Man får väl ändå ta hänsyn? Det är riktiga människor här... inte något dataspel.

Att det överhuvudtaget finns en film på att de slagits så där säger allt för mig. Det där är inte en normal brödrarelation, och sannolikheten att det var ett bråk som spårade ur på festen lär vara hög. Och hela grejen med att M bara skulle ”resa sig upp och gå”, har jag aldrig trott på. Detta kanske förklarar det.
Citera
2021-01-17, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Jag tror inte heller att Dennis filmar, för det ser ut som att det är bröderna som slåss. Men svårt att veta vem som säger vad och vem som är vem av bröderna 🤔

Finns ju en Denis i deras bekantskapskrets som tidigare nämnts här tråden då han lagt upp en bild med någon av tvillingarna på.
Kan ju vara den Denis som filmat isåfall. Jag har bara kollat videon utan ljud så har inte reagerat på om namnet Dennis/Denis verkar tillhöra den som filmar men några här i tråden verkar ju gissa på det.

Isåfall är detta hans Instagram:
https://instagram.com/denisconstanti...d=ro0zb1718r0m
Citera
2021-01-17, 02:12
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uur1361
Att det överhuvudtaget finns en film på att de slagits så där säger allt för mig. Det där är inte en normal brödrarelation, och sannolikheten att det var ett bråk som spårade ur på festen lär vara hög. Och hela grejen med att M bara skulle ”resa sig upp och gå”, har jag aldrig trott på. Detta kanske förklarar det.
Att det fanns en pågående konflikt? Samvetet att ut och leta med mamma... något fick bägaren...

Ja
Citera
2021-01-17, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssecajabe
Men vad är det som är så häpnadsväckande o chockande för att någon springer förbi???? De måSte sett mer?

Tycker också det.
Hon som filmat borde förhöras ordentligt för att ta reda på vad hon menade. Hon vet mer än vad som framkommit!
Citera
2021-01-17, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geeez
Tycker också det.
Hon som filmat borde förhöras ordentligt för att ta reda på vad hon menade. Hon vet mer än vad som framkommit!

Är väl iofs inte så underligt om man tycker det är märkligt att någon mitt i natten, udda klädd, springer runt och flaxar med armarna? Jag hade nog reagerat för mindre
Citera
2021-01-17, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Den kan du fundera på

Det är bara D som vet om han har berättat allt han vet.
Citera
2021-01-17, 02:18
Medlem
Jo det stämmer shadman
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Vad menar du med ett öga? Inte som shadman som skriver på instagram?
Citera
2021-01-17, 02:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Är väl iofs inte så underligt om man tycker det är märkligt att någon mitt i natten, udda klädd, springer runt och flaxar med armarna? Jag hade nog reagerat för mindre
Då är du rätt unik. Missuppfattade... alla hade ju tagit hand om personen utan skor och jacka.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-01-17 kl. 02:23.
Citera
2021-01-17, 02:20
Medlem
Citat:

Ser inte att han flaxar med armarna, men sprang han fram och tillbaka flera gånger på samma gata? Då kan jag förstå det. Annars undrar jag hur hon hann se det och filma när han springer förbi en så kort stund och att hon ens skulle reagera på att något är pågång bara för att någon springer förbi.
Citera
2021-01-17, 02:21
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Det urartade i ett bråk. En person orkade inte längre. En annan berättade och nu saknas den första.
Citera
2021-01-17, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geeez
Tycker också det.

Tjejen i videon heter J*l*a L*d*e*k*e*n*. Det var hon som filmade allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in