2021-01-05, 23:38
Citat:
Ursprungligen postat av De79
Vilka tabletter?
Troligtvis amfetamin , D säger alltså att M tagit tablett på festen innan han försvann.
Senast redigerad av Massonite 2021-01-05 kl. 23:59.
Citera
2021-01-05, 23:39
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Vilka tabletter?

Trodde drogerna som det snackas om att de använde på festkvällen var tabletter ??
Benso ...
Citera
2021-01-06, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Trodde drogerna som det snackas om att de använde på festkvällen var tabletter ??
Benso ...

Ok. Visste inte att det har skrivits om vad de hade använt. Är det bekräftat nu?
Citera
2021-01-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Troligtvis amfetamin , D säger alltså att M tagit tablett på festen innan han försvann.

Var kan man läsa om det?
Citera
2021-01-06, 00:08
Citat:
Var kan man läsa om det?
Det står någonstans bakåt i tråden att brodern sagt att M tagit en tablett. Benzo har jag svårt att tänka mig ge en sådan effekt som M fick.
Citera
2021-01-06, 00:12
Medlem
Citat:
Det står någonstans bakåt i tråden att brodern sagt att M tagit en tablett. Benzo har jag svårt att tänka mig ge en sådan effekt som M fick.

Ok, tack!
Det kanske ör vad de tror att de har använt..
Citera
2021-01-06, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Familjens Nuvarande Hittelönen är fem dubbelt ursprungskraven.. Om polis är inblandad blir det väl svårt genomföra kidnappningsutbyte..
Tror nog sms är en scam...

Ja men hittelön kom mycket senare har jag för mig.
Trodde först inte att det var relevant då de begärde liten summa men nu i efterhand tror jag att det kan vara möjligt. Värt att kolla upp iaf.
Citera
2021-01-06, 00:22
Citat:
Ok, tack!
Det kanske ör vad de tror att de har använt..
Precis. Fast i själva verket någon helt annan tablett. Det är så att säga "knarklangarens" önskan om att de ska bli beroende snabbt och vilja ha mer så att knarklangaren kan börja göra större affärer, tyvärr är det den bistra sanningen.
Citera
2021-01-06, 00:31
Medlem
Citat:
Precis. Fast i själva verket någon helt annan tablett. Det är så att säga "knarklangarens" önskan om att de ska bli beroende snabbt och vilja ha mer så att knarklangaren kan börja göra större affärer, tyvärr är det den bistra sanningen.

Exakt.
Polisen har förhoppningsvis tagit prov på de som har varit på festen och vet vad det är för drog de har tagit.
Citera
2021-01-06, 00:44
Citat:
Exakt.
Polisen har förhoppningsvis tagit prov på de som har varit på festen och vet vad det är för drog de har tagit.
Ja man hoppas att detta reder ut sig på bästa tänkbara sätt.
Citera
2021-01-06, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Läge för att ta" marknadsandelar " från dom vingklippta bröderna?

Vad menar du?
Citera
2021-01-06, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollyjoker
Jag hörde också ryckte att DB hade skulder, men som jag hörde att var skyldigt med pengar. Mina tankar är kanske D är ibland i hela skiten. Någon som var på festen döljer Något och säkert dem vet mer av det som hände, men dem fegisar att säga vad som har hänt. Kanske någon hotar dem eller någon som ligger bakom allt

Hade DB drogskulder till en langare? Eller vad säger ryktena?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in