2021-01-16, 21:57
Medlem
personen som la upp videon tog bort kontot nu
Citera
2021-01-16, 22:03
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av specielliot
personen som la upp videon tog bort kontot nu

Fast videon finns uppladdad och säkert sparade på mångas hårddiskar...
Citera
2021-01-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperKaninen
Tycker det ser ut at vara en vit hoodie under och inte stickad tröja
känner samma, tyckte jag såg något vitt snöre som hängde från halsen vilket skulle kunna tyda på att det är en hoodie under
Citera
2021-01-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigenbo
Jag kollade på instagram på romaniacprivat och fär fanns en med samma profilbild ett öga som det har skrivits om funderar på romaniac är väl slags resande/tattare ?

Vad menar du med ett öga? Inte som shadman som skriver på instagram?
Citera
2021-01-16, 22:05
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Ganska tidigt i tråden så skrev någon att dom brukade slåss och att det var ganska grovt. Senare var det någon som avfärdade detta bestämt, att det absolut inte var så utan ren BS. Samma när det gäller drogerna. Någon skrev att det togs droger på festen och en annan skrev att det inte alls var sant. Mmm.. jag undrar vad detta "kompis"gäng är för jävla smuts? 😤

Den flashbackaren hade info. Undrar om polisen hade den.

I vilket fall så stämde det ju, för det där var sjukt beteende. Om hela gänget var med så har inte en kotte sagt sanningen till polisen.

Visst, de satt bara på en fest och killen var helt lugn och gick ut. Eller så är allt bara ljug.

Även om inte föräldrarna kände till misshandeln så måste de ju känt av vibbarna mellan bröderna och vetat hur de var när de var barn. Eller var de så himla lurade att de trodde att killarna var världens snällaste? De måste ju misstänkt och skyddat sitt andra barn från början.
Citera
2021-01-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmauld
Kan bröderna ha gjort detta tidigare och på så sätt tjänat lite extra pengar eller för att få knark? ? Vännerna satsar några hundringar och bröderna har en överenskommelse? Men så gick det över styr?
Ja, man vet ju inte. Allt är bara jäkligt skumt!
Citera
2021-01-16, 22:06
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
fick du filmen av den som skärminspelade eller hur fick du tag i den?

Varför fiskar du? Varför efterfråga källa? Spelar det nån roll?
Citera
2021-01-16, 22:07
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
tipsade polisen via deras formulär men man kan inte skicka videoklipp utan de måste kontakta en själv

Du kunde klistrat in de 4 länkarna till klippet som finns i tråden :-)
Citera
2021-01-16, 22:09
Medlem
Kan någon som har sett filmen berätta närmare vad som syns där? Tvillingarna slåss, så mycket har jag förstått. Hur mer exakt? Brottas de? Slåss de? med knytnävar? Sparkar? Ligger en på marken? Finns det andra inblandade som syns?
Citera
2021-01-16, 22:10
Medlem
Ser en ut att vara skadad?
Citera
2021-01-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Den flashbackaren hade info. Undrar om polisen hade den.

I vilket fall så stämde det ju, för det där var sjukt beteende. Om hela gänget var med så har inte en kotte sagt sanningen till polisen.

Visst, de satt bara på en fest och killen var helt lugn och gick ut. Eller så är allt bara ljug.

Även om inte föräldrarna kände till misshandeln så måste de ju känt av vibbarna mellan bröderna och vetat hur de var när de var barn. Eller var de så himla lurade att de trodde att killarna var världens snällaste? De måste ju misstänkt och skyddat sitt andra barn från början.
Ja, man undrar ju! Om inte polisen hade den infon då, så har dom den nu iallafall.
Jag tycker ändå att mamman borde vetat om detta på nåt sätt. Tänker om det har hänt flera ggr att dom har slått varandra blodiga, hur förklarar man det för mamman? Men dom kan ju ha dragit en lögn och sagt att det var någon/några andra.
Jag funderar också på om det verkligen stämmer att han var lugn när han gick därifrån!
Citera
2021-01-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tror polisen läser här....så snart är detta löst
Tack vare alla krimologer här
Det stämmer att dom gör. Jag har lämnat över filmen till kolleger. Så jag tackar så mycket för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in