2021-01-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperKaninen
Ja grejen är att när detta skärminspelades stod det 23 timmar sedan. Hade ju kunnat var en vecka innan försvinnandet eller samma dag. Det vet man ju inte. Därför intressant om den som skärminspelade kunde ge sig till känna och bara berätta när den publicerades
Ja precis, jag är också nyfiken på när detta filmades och av vem!
Citera
2021-01-16, 21:09
MMA bedriver man väl barfota. Det skulle ju kunna förklara barfota och utan jacka. Kanske det var en MMA fight på gräsmattan utanför på festen. M kanske hade fått rejält stryk i den. Fått sig några rejäla smällar i huvudet därav hans förvirrade beteende när han började knacka dörrar.
Citera
2021-01-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tycker Mattias ser deppig ut på bilder
Ja! Det har jag också tänkt på.
Citera
2021-01-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperKaninen
Ja grejen är att när detta skärminspelades stod det 23 timmar sedan. Hade ju kunnat var en vecka innan försvinnandet eller samma dag. Det vet man ju inte. Därför intressant om den som skärminspelade kunde ge sig till känna och bara berätta när den publicerades

Då jag kände obehag av filmen såg jag inte speciellt mkt, men någon som sett den kanske kan avgöra om det är samma typ av tröja som gått ut i signalementet? Hade han inte en vit (osäker på färgen) tjocknstickad tröja vid försvinnandet?
Citera
2021-01-16, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shusst
Då jag kände obehag av filmen såg jag inte speciellt mkt, men någon som sett den kanske kan avgöra om det är samma typ av tröja som gått ut i signalementet? Hade han inte en vit (osäker på färgen) tjocknstickad tröja vid försvinnandet?
tänkte också på det, men verkar som den ena har en vit tröja under sin jacka
Citera
2021-01-16, 21:17
Medlem
fick följa kontot som publicerade videon och videon är nu borttagen
Citera
2021-01-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
MMA bedriver man väl barfota. Det skulle ju kunna förklara barfota och utan jacka. Kanske det var en MMA fight på gräsmattan utanför på festen. M kanske hade fått rejält stryk i den. Fått sig några rejäla smällar i huvudet därav hans förvirrade beteende när han började knacka dörrar.
Ja det är sant! Det verkar oklart om han hade strumpor på sig el inte?! I vissa artiklar står det att han hade sprungit runt i strumplästen och i andra att han var barfota. Vet inte vad som stämmer? Och sen att det hittades en strumpa men att det inte verkar vara Mattias enligt polisen. Men vems strumpa är det då??
Citera
2021-01-16, 21:20
Medlem
Citat:
Jo, det är sagt att han hade en vit stickad tröja vid försvinnandet!
Citera
2021-01-16, 21:20
Medlem
Kan bröderna ha gjort detta tidigare och på så sätt tjänat lite extra pengar eller för att få knark? ? Vännerna satsar några hundringar och bröderna har en överenskommelse? Men så gick det över styr?
Citera
2021-01-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av specielliot
tänkte också på det, men verkar som den ena har en vit tröja under sin jacka

Tänkte de kunde bringa lite klarhet i om det var filmat samma dag...
Citera
2021-01-16, 21:28
Medlem
Citat:
Tänkte de kunde bringa lite klarhet i om det var filmat samma dag...
Tycker det ser ut at vara en vit hoodie under och inte stickad tröja
Citera
2021-01-16, 21:36
Medlem
Undra om mamman vet om detta 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in