Citat:
Ursprungligen postat av
gunghult
M ska ha sagt jag drar nu, till vad? Kanske till någon som sålde alkohol/droger, det kan förklara varför festdeltagarna upptäckte jackan och skor efter tio minuter
Var det vid något typ "jämt" klockslag han sa att han skulle dra ? För eftersom han inte hade mobilen på sig så borde ju han vetat när han skulle dra ,eller ?
Jättekonstigt att han typ inte satt och sms:ade eller instagrammaade etc ....utan bara drog mitt i alltihopa ...Känns ju inte riktigt som ett välplanerat möte med någon/några ?
Jäklar vad ledsen jag är över att de inte kunde ha sagt att han fick komma in på te ,och medans han väntade på att vattnet skulle börja koka på plattan så hade de kunnat ringa hans mamma eller polisen ju!!
Då hade allt stannat vid det ....
+ att det är så jäkla synd att inte ungdomar ringer sin morsa/farsa när det krisar ! Det är ju då föräldrar behövs för att skydda en mot onda ting !
Mamman Er*ka hade ju till och med mobilkollen på att se till så att D&M inte hamnade på villovägar ,,,
Lite synd att inte D frågade M vart han skulle ?
Och sen det där med att mobilen inte kom med M ....fasen vad illa ...för en mobil är alltid bra om man behöver hjälp ju !