Citat:
Ursprungligen postat av
Tavelramskrok
Kan vara läge att redan nu gå igenom såväl mobil som datatrafik, men det lär nog dröja något.
Kombinationen alkohol och nära till vatten gillar jag inte och då menar jag inte vatten att dricka.
Men snälla nån, vill inte låta sur och tvär nu. En person är försvunnen, man har 0 aning om vilket håll han gått. Även många insatser igång och försvarsmakten är till viss del med också. Polis får spegla telefon och allt därtill utan åklagarens beslut. Tror du på fullaste allvar att dom sitter och väntar med att kolla hans lur?
Dessutom om han rykt i bilar och dragit igång larmen så är det ju tecken pä "fara" iaf. Aldrig hört talas om ett fyllo som går från en fest utan sina ytterkläder när det är kallare än rövhålet på en isbjörn ute, för att ha skoj vid en parkering 20m bort.
I min värld tyder det tyvärr på att man lämnat en fest fortare än fan utan ytterkläder + dra igång larm, ett desperat tecken på hjälp. Området han va i är ett helt vanligt block där det finns en del skummisar och jag hade iaf inte rykt igång larm ensam sådär för skojs skull

så jag anar att vittnen sitter på mer info än dom talar om tyvärr.
Oavsett hoppas jag VERKLIGEN att dom finner honom vid liv för jag könner på mig att en person skulle hört av sig vid detta laget om det va fylledrill. Jag misstänker att något fuffens är igång när dom är så förtegna...
Jag får iallafall smått kalla kårar.