Citat:
Ursprungligen postat av
stoichkov8
Ledsen TS men du har aldrig haft vänner överhuvudtaget. Antagligen är du oförmögen att skapa en djup känslomässig relation till någon. Det du har haft är bekanta/kontakter som har utnyttjat dig för ytliga saker.
Att du ens kan kalla dessa människor för ”vänner”, som inte har hört av sig till dig på 2 år, betyder att du är socialt handikappad.
Herregud om inte mina vänner hör av sig till mig på en vecka så skulle jag ringa dem direkt och fråga vad dem håller på med... dem skulle reagera på samma sätt om inte jag hör av mig på några dagar.
Detta är för att vi har skapat en känslomässig relation till varandra, där vi delar med oss om våra känslor och mående konstant, samtidigt som vi stöttar varandra i resan som kallas livet, både i vått och torrt.
Hur gammal är du?
Min vänskapskrets har förändrats väldigt mycket de senaste åren och jag är nästan 30 år. Sällan någon som hör av sig för skojs skull numera och kanske träffar nån vän då och då nån gång under året.
När man var under 25 kändes det som det fanns grejer att göra med vänner nästan varje helg.