2008-09-12, 20:31
Medlem
graFFes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jizards
Någon mer som kommer få 1.2kg kycklingfärs på posten i veckan?

Svärmor fick det. Tjejen fick tandkräm. Förra gången nån dricka.
Citera
2008-09-12, 22:27
Medlem
Marknadsföra ett online spel

felpost
Citera
2008-09-13, 22:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fan va arg jag är på den där jävla rakapparaten från Philips. Inte konstigt att de trycker på folk sådana gratis när den sen kostar över 100 kr i månaden att använda när raklöddret är så jävla dyrt. För över 100 spänn får man ändå ganska schyssta hyvlar och halva grejen med rakapparaten är ju att man ska slippa massa extra kostnader och köpa sådana.
Utan löddret tar det dessutom jävligt lång tid att raka sig och är ganska obehagligt... de borde ta 29:- på ICA för de där löddret, inte 200:-

Va ett tag sedan den kampanjen va men jag ska köra tvärtom och buzza mot den rakapparaten nu, den suger.
Citera
2008-09-14, 13:18
Medlem
dakires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Fan va arg jag är på den där jävla rakapparaten från Philips. Inte konstigt att de trycker på folk sådana gratis när den sen kostar över 100 kr i månaden att använda när raklöddret är så jävla dyrt. För över 100 spänn får man ändå ganska schyssta hyvlar och halva grejen med rakapparaten är ju att man ska slippa massa extra kostnader och köpa sådana.
Utan löddret tar det dessutom jävligt lång tid att raka sig och är ganska obehagligt... de borde ta 29:- på ICA för de där löddret, inte 200:-

Va ett tag sedan den kampanjen va men jag ska köra tvärtom och buzza mot den rakapparaten nu, den suger.

Jag använder den utan löddret, tycker det funkar ok. Använder återfuktande som jag fått från en annan buzzadorkampanj efteråt istället.
Citera
2008-09-14, 14:40
Medlem
Tråkigast är ju när man får erbjudanden som nu med IF försäkringar. Där man skall lämna ut nummer o grejer så skall domn ringa o berätta hur bra dom är. Prover är roligare... idag blir det iaf kycklingkättfärs te middag med halva gatan inbjudna
Citera
2008-09-14, 19:09
Medlem
Mr_X3Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Kan inte annat än att hålla med. Den är helt värdelös.
Citera
2008-09-30, 00:27
Medlem
Ledarens avatar
Vilka målgrupper är det som får gratisvaror? Ni som fått varor, vad har ni skrivit in er som? Student, arbetslös, arbetar?
Citera
2008-09-30, 21:49
Bannlyst
Tänker på att regga mej kan jag regga mej fast jag bara är 14?
Citera
2008-10-01, 22:30
Medlem
Transfers avatar
Hmmm...
Det går inte att regga sig (404) med Firefox.
Senast redigerad av Transfer 2008-10-01 kl. 22:33.
Citera
2008-10-11, 01:36
Medlem
chucknorris_s avatar
Reggade mig i stort sett när det började för rätt länge sedan, inte fått något startpaket alls eller liknande. Gick in och kollade idag, min användare är kvar och så. Har det hänt flera?
Citera
2008-10-11, 10:47
Medlem
Har varit dött typ 2 månader minst med buzzador med erbjudande till mig.
Citera
2008-10-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SOUNDSMITH
Har varit dött typ 2 månader minst med buzzador med erbjudande till mig.

ditto här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in