2008-10-13, 15:29
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOUNDSMITH
Har varit dött typ 2 månader minst med buzzador med erbjudande till mig.

Samma sak här, det senaste jag fick var erbj. om rakapparaten som dessvärre pajjat.
Citera
2008-10-13, 18:17
Medlem
Mr_X3Ms avatar
Det har varit dött länga nu. Senaste erbj. jag fick var Storytel.se och det var i juli. Hoppas det rullar in något som går att äta snart
Citera
2008-11-21, 13:53
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_X3M
Det har varit dött länga nu. Senaste erbj. jag fick var Storytel.se och det var i juli. Hoppas det rullar in något som går att äta snart

Fortfarande helt dött från Buzzador..eller är det bara för mig? Jag hade räknat med att det skulle vara ganska intensivt i november när det är månaden innan jul...?
Citera
2008-11-21, 13:55
Bannlyst
Senaste jag fick var de där fanta-flaskorna b'good eller vad de hette, sen dess har det varit tyst som i graven. Ge mig gratis saker för fan. Kan tänka mig en 52" Full HD LCD..
Citera
2008-11-21, 16:45
Medlem
Mr_X3Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Fortfarande helt dött från Buzzador..eller är det bara för mig? Jag hade räknat med att det skulle vara ganska intensivt i november när det är månaden innan jul...?

Fick ett erbjudande för några veckor sedan. Om att provköra en bil. Men kom inte med i övrigt har det varit dött.
Citera
2008-11-21, 16:47
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Fick ett erbjudande för några veckor sedan. Om att provköra en bil. Men kom inte med i övrigt har det varit dött.
Fick det också, tyckte det stod något luddigt att om man inte tackade ja till det erbjudandet så var man inte buzzador längre, eller menade de om man inte genomförde allt? Fattade inte riktigt villkoren...
Citera
2008-11-21, 16:53
Medlem
Mr_X3Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Fick det också, tyckte det stod något luddigt att om man inte tackade ja till det erbjudandet så var man inte buzzador längre, eller menade de om man inte genomförde allt? Fattade inte riktigt villkoren...

Du måste genomföra hela buzzen för att få var kvar som buzzador och det var troligen det de menade. Har inte kollat mailet men kan inte tänka mig att det skulle var tvång att anmäla sig.
Citera
2008-11-22, 18:30
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:

Vad var det för bil?

Jag har missat detta erbjudande.. Har haft lite strul med mitt internet och inte haft stenkoll på mina mail så det kan vara därför jag missat det och är utesluten från Buzzador. Men jag vettefan om jag bryr mig, de har rätt kassa grejer numera, som Storytell, testköra en bil och det där nätverksgrejen, vad det nu hetter. Hade jag fått ett e-mail från Buzzador där de hotade med att stänga av mig om jag inte buzzade just denna grejen så hade jag skitit i dem helt enkelt.
Man vill ju ha ätbara saker
Citera
2008-11-22, 19:09
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Precis, det var därför jag gick med, och det enda ätbara jag fick var Läkerol .
Citera
2008-11-25, 00:38
Medlem
Mr_X3Ms avatar
Citat:
Vad var det för bil?

Jag har missat detta erbjudande.. Har haft lite strul med mitt internet och inte haft stenkoll på mina mail så det kan vara därför jag missat det och är utesluten från Buzzador. Men jag vettefan om jag bryr mig, de har rätt kassa grejer numera, som Storytell, testköra en bil och det där nätverksgrejen, vad det nu hetter. Hade jag fått ett e-mail från Buzzador där de hotade med att stänga av mig om jag inte buzzade just denna grejen så hade jag skitit i dem helt enkelt.

Seat Ibiza
Citera
2008-11-25, 15:02
Medlem
Jag registrerade mig för flera månader sedan men det enda erbjudandena jag har fått har handlat om att JAG måste köpa något för att kunna delta. Typ skaffa det här kreditkortet/hyr en bil så får du poäng.. Jag var helt övertygad om att det var nån slags bluff det hela tills jag läste här om att andra har fått prova varor gratis..
Citera
2009-03-08, 10:33
Medlem
techno_the_kings avatar
Så nu har man blivit inbjuden till en av deras sämre kampanjer igen

Hej Mr X

Du har blivit utvald till kampanjen för Eniro- Vem Ringer!
En förutsättning för att vara med i kampanjen är att du har ett 3G SIM-kort och en mobiltelefon som tjänsten fungerar i. I anmälan uppger du vilken mobiltelefon och mobilnummer du har. Se information kring anmälan längre ner.
Att du tackar ja är inte en garanti för att du kommer med i kampanjen.

Vem Ringer är en mobiltjänst från Eniro 118 118. När någon ringer till din telefon kontrollerar programmet om numret finns bland dina kontakter. Saknas numret, söker Vem Ringer automatiskt i Eniros databas och namn och adress visas på skärmen inom ett par sekunder. Tjänsten är under utveckling och Eniro vill genom kampanjen få kunskap om vad du som användare tycker.

Som Buzzador får du prova tjänsten gratis i 90 dagar. Kostnad för datatrafik tillkommer och beror på vilket abonnemang du har hos din mobiloperatör. Kostnaden varierar beroende på avtal men en normal sökning som visar vem som ringer kostar upp till ca 4 öre i Sverige. Gör man en fri-textsökning som ger maximala 50 svar kan det kosta upp till ca 80 öre i Sverige. Kostnaden är väsentligt lägre med de flesta abonnemang.

har aldrig fått vara med i en rolig kampanj
& det enda man har fått hemskickat var en Router som jag fortfarande inte har packat upp ur lådan som den kom i
men varför gnälla för jag kan ju lika bra avanmäla mig & skita i Buzzador..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in