2008-08-20, 02:37
Medlem
Schnyggves avatar
Jag har också hakat på Fantaprylen! undrar hur lång tid det tar? var ett år sedan jag var med sist! Hur många tar sitt Buzzande på allvar förresten? det är ju inte så att man håller möten kanske...
Citera
2008-08-20, 11:52
Medlem
Persimååns avatar
Fick också 10 fanta flaskor!

https://www.buzzador.com/se/userdoc/Inbjudan_Fanta_SE.pdf

ska bli gött
Citera
2008-08-29, 15:01
Bannlyst
10 fina fantaflaskor hemma nu. Den gula smakar inte alltför gott, medans den röda är rena gudadrycken.
Citera
2008-08-30, 16:51
Medlem
Schnyggves avatar
Den röda smakar Vilda bär! gillade ändå båda helt ok, dock känns det ju inte som några supernyheter liksom! och det här med att de ska vara nyttigare tror jag väl sådär på...

Nå? ska ni "buzza" ordentligt nudå eller fuskas det friskt? det är ju inte så att man jobbar heltid med det här kanske...
Citera
2008-08-30, 16:59
Medlem
FISKISCHs avatar
edit; hittade svaren på hemsidan
Senast redigerad av FISKISCH 2008-08-30 kl. 17:25.
Citera
2008-08-30, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Den röda smakar Vilda bär! gillade ändå båda helt ok, dock känns det ju inte som några supernyheter liksom! och det här med att de ska vara nyttigare tror jag väl sådär på...

Nå? ska ni "buzza" ordentligt nudå eller fuskas det friskt? det är ju inte så att man jobbar heltid med det här kanske...

Ja det verkar satsa helhjärtad på att det ska vara nyttigare varianter.
Visst köper jag att de är nyttigare än vanliga fanta, cola, sprite m.fl. men de lär ju fortfarande vara väldigt onyttiga.

Jag tror de allra flesta fuskar lite med buzzningen.
Personligen så faller inte mig Fanta i smaken så här ska jag buzza ordentligt, ta med alla 10 till jobbet och låta folk få smaka.

Hade det däremot varit ngt jag gillat och haft användning för själv, tex en massa tuggumin, ngn ny nyttig bär-smoothie eller något så hade jag klippt allt själv utan att blinka.
Citera
2008-09-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delvan
Ja det verkar satsa helhjärtad på att det ska vara nyttigare varianter.
Visst köper jag att de är nyttigare än vanliga fanta, cola, sprite m.fl. men de lär ju fortfarande vara väldigt onyttiga.

Jag tror de allra flesta fuskar lite med buzzningen.
Personligen så faller inte mig Fanta i smaken så här ska jag buzza ordentligt, ta med alla 10 till jobbet och låta folk få smaka.

Hade det däremot varit ngt jag gillat och haft användning för själv, tex en massa tuggumin, ngn ny nyttig bär-smoothie eller något så hade jag klippt allt själv utan att blinka.

Jag ÄLSKAR dehär. ska nog bjuda bort.. 4 kanske.
Citera
2008-09-05, 01:24
Medlem
Schnyggves avatar
Fan också! nu har jag en halv flaska kvar och klockan är 01.24! Antal buzzningstillfällen: 0! Jag känner mig nästan lite dålig, borde jag skämmas nu?
Citera
2008-09-06, 23:45
Medlem
skogsbärets avatar
låter lite kul det där med buzzador. Dock jobbigt om man skulle få något man inte är så intresserad av
Citera
2008-09-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
låter lite kul det där med buzzador. Dock jobbigt om man skulle få något man inte är så intresserad av
Funkar inte så. Du väljer ju själv om du vill tacka ja eller inte. Passar det inte så hoppar du över kampanjen och väntar på nästa helt enkelt.
Citera
2008-09-09, 14:57
Medlem
Jizardss avatar
Någon mer som kommer få 1.2kg kycklingfärs på posten i veckan?
Citera
2008-09-09, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jizards
Någon mer som kommer få 1.2kg kycklingfärs på posten i veckan?

Farsan.. Men inte jag. De kanske går efter åldersgrupp på den då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in