2007-02-27, 11:52
Medlem
guldkorns avatar
Det är ju bevisat att W-O-M och buzz har ett betydligt större genomslag än traditionellmarknadsföring av det är säkerligen den typ av undersökningár Buzzador bygger sina säljpitchar på. Men det bygger ju på att det sköts proffsigt av de som får gratisproverna...
Citera
2007-02-27, 14:48
Medlem
-jOE!s avatar
Jag fick oxå Läkerolpaketet, det bjöds friskt på skolan. Smoked Licorice är vinnaren!
Citera
2007-02-28, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Jag fick oxå Läkerolpaketet, det bjöds friskt på skolan. Smoked Licorice är vinnaren!
Smoked vart vinnaren jag kladage lite på rapporteringen att 50 små påsar vart för lite....
Citera
2007-03-04, 00:46
Medlem
Grievers avatar
Det är rena skiten. Har varit medlem i ett år nu, och har fortfarande inte fått mitt startpaket. Bleh.
Citera
2007-03-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Det är rena skiten. Har varit medlem i ett år nu, och har fortfarande inte fått mitt startpaket. Bleh.
Tror du de ska överrösa dig med grejer eller? Din profil passar antagligen inte någon av deras kampanjer. Jag har varit med mindre än ett år och som många andra fått Läkerol-paketet. Härligt att du tycker det är skit bara för att du inte får massa gratisprylar.
Citera
2007-03-04, 13:59
Medlem
irrblosss avatar
Jag har varit med sedan starten i stort sett, det var först med Läkerol-kampanjen jag fick något. Då fick man å andra sidan rätt mycket Läkerol.
Citera
2007-03-04, 15:24
Medlem
Tvåhörnings avatar
Har nu gått med också, får se vad det bär med sig! Kanske skulle be flickvännen att regga sig också?
Citera
2007-04-05, 02:09
Bannlyst
Håller på med en kampanj just nu Aco cliniderm och delar ut ansiktskräm för män till mina killkompisar.

Någon annan som fått erbjudande om denna kampanj?
Vad har ni fått för omdömen om denna kampanj???
Citera
2007-04-05, 02:16
Medlem
-jOE!s avatar
Fick oxå ACO-paketet, har inte hunnit prova eller dela ut än.
Citera
2007-04-05, 05:27
Medlem
irrblosss avatar
Har också fått ACO-paketet. Tycker Face Washen är sjukt bra.
Citera
2007-04-05, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Har också fått ACO-paketet. Tycker Face Washen är sjukt bra.
Jag undrar hur många det är som erhållit Aco paketet. Jag testar denna produkt nu innan jag delar ut!

Några av mina polare när vi hade efterfest här hemma i natt fick varsin liten provis eftersom dom tyckte att det vart coolt att man vart metrosexuell...
Citera
2007-04-05, 11:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jag har varit med sedan starten i stort sett, det var först med Läkerol-kampanjen jag fick något. Då fick man å andra sidan rätt mycket Läkerol.

Jag fick också Läkerolpaketet som mitt startpaket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in