Citat:
Ursprungligen postat av
GormDenGamle
Jag minns att ett stort argument för ett EU-medlemskap, var att det blev mycket enklare att resa utomlands då det var en och samma valuta

Ja du ser, inte klokt.
Citat:
Ursprungligen postat av
gunnark
Jag tror faktiskt att dom utan problem skulle kunna tänka sig att bjuda in Lennart Matikainen om det finns ett ämne som han kan och är duktig på
Matikainen är väl det närmaste Riks skulle våga sig på, han är ganska "safe" i jämförelse med många andra, han är i alla fall ingen jag personligen skulle vilja se stå och debattera hos Riks. Han har även många åsikter som stämmer överens med SD:s, vilket gör att jag ibland undrar varför han är med i AfS.
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Ja vindar kan vända, men det krävs nog något liknande som förbjud mot snus eller ökade skatter på produkten för en radikal omsvängning i eu frågan. Kanske kan ökad fattigdom också leda till liknande skeenden. På Riks bestämmer Dick E. Falsk eller kontrollerad opposition är ett begrepp framfört av just fjortisar. Den nationella rörelsen måste växa upp och sluta vara politiska analfabeter. Ja jag har kollat lite på Svegot på tuben.
Vindarna ska vända och då kan man inte spela efter etablissemangets regler för då förlor man alltid. Det har du helt rätt i om fler konkreta saker i vardagen skulle påverka svensken mer, ja det skulle såklart hjälpa om man vill få till ett Swexit. Dick har säkert fått en lista på vilka som inte får medverka i Riks, lite som den här listan
"SD-dokument som förbjöd alternativa medier kom verkligen från SD": https://www.friatider.se/sd-dokument...kligen-fr-n-sd
Om man säger att man är något man inte är då är man en falsk opposition, då lurar man sina väljare. Svegot är bra, helt klart en favorit när det kommer till nationella poddar.
God Jul på er alla i tråden! 🎅🎄