2025-02-02, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
SD r det mest sionistiska partiet i Sveriges Riksdag. En av anledningarna till varfr SD uteslt sitt eget ungdomsfrbund var just fr att de hade en avvikande sikt i frgan om Israel-Palestina.
Har till och med frekommit teorier om att kesson eventuellt skulle kunna vara ungersk jude
Citera
2025-02-02, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationalSupremacy
Har till och med frekommit teorier om att kesson eventuellt skulle kunna vara ungersk jude

Nej, det har det inte. Dremot r det ett faktum att toppar som Bjrn Sder och Charlie Weimers regelbundet kommer med ljevckande sionistiska utspel.
Citera
2025-02-06, 23:13
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
SD r det mest sionistiska partiet i Sveriges Riksdag. En av anledningarna till varfr SD uteslt sitt eget ungdomsfrbund var just fr att de hade en avvikande sikt i frgan om Israel-Palestina.

Med facit i hand s gjorde det nog inte s mycket att dom fick g, fr dr tappade dom 0,25% och samtidigt kade ifrn 14 till 18 % efter dom sparkade dom
Citera
2025-02-10, 14:22
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Okej nu brjar jag fan trttna p riks audience, varenda kommentar kommer frn efterblivna boomers som ofta stter 3 kommatecken efter varandra (,,,) och grammatik klarar dom d fan inte heller av. Varfr r alla rikstittare s notoriskt efterblivna? Nn annan som mrkt av detta? Man ska vl kunna frvnta sig att ldre mnniskor har en ganska hg intelligenskvot och att dom om ngra ska kunna behrska grammatik men s r ju inte fallet.

Instmmer helt. Ibland undrar man om inte de flesta som kommenterar p RIKS (boomers och utlandssvenskar i synnerhet), verkar lngta tillbaks till tiden fre internet d de framfrallt slapp konfronteras av obehagliga sanningar
och drmed f hgt blodtryck p kpet.
Citera
2025-02-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Med facit i hand s gjorde det nog inte s mycket att dom fick g, fr dr tappade dom 0,25% och samtidigt kade ifrn 14 till 18 % efter dom sparkade dom

Finns ingen anledning att verskatta genomsnittsvljaren. SD:s kning i opinionen mellan valen 2014-2018 hade vldigt lite med ideologi eller specifika politiska sakfrgor (utver massinvandringen i sig) att gra.
Citera
2025-02-14, 17:24
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P71
Om ni gillar gongodis, kolla in Elin i kort svart kjol... sdana tjejer ser man aldrig p SVT. https://www.youtube.com/watch?v=5k-3iu3CxEQ

Riks nrmar sig 100 000 prenumeranter. Det verkar g bra fr dem.
St men lite platt rumpa tyvrr
Citera
2025-02-18, 15:32
Medlem
Alice, en ny ts.
https://www.youtube.com/watch?v=sd16IohUkGs
Citera
2025-02-18, 16:23
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Kasselstrand och Afs r arga p Riks

SD-kopplade mediekanalen Riks vill inte att du ska knna till AFS vgrar nmna partiet vid namn
https://www.youtube.com/watch?v=82GeNWd8yBw

Vem r det som har bestmt att Afs inte ska nmnas trots att de frekommer i inslaget? Och dessutom bestmt att unlista videon s att det inte ska g att ska p den? r det Jacob?
Frvnar mig faktiskt inte om det r den jvla bgen..
Citera
2025-02-18, 18:31
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
-------------
Senast redigerad av JohanSverkersson 2025-02-18 kl. 18:46.
Citera
2025-02-26, 18:39
Medlem
Anne-Frank-ar-kats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
St men lite platt rumpa tyvrr
Hade du velat se henne p Naked News?
Citera
2025-02-27, 17:42
Medlem
Hur finansieras kanalen? Rcker reklamintkterna?
Citera
2025-03-01, 12:48
Medlem
Citat:
Okej nu brjar jag fan trttna p riks audience, varenda kommentar kommer frn efterblivna boomers som ofta stter 3 kommatecken efter varandra (,,,) och grammatik klarar dom d fan inte heller av. Varfr r alla rikstittare s notoriskt efterblivna? Nn annan som mrkt av detta? Man ska vl kunna frvnta sig att ldre mnniskor har en ganska hg intelligenskvot och att dom om ngra ska kunna behrska grammatik men s r ju inte fallet.

Haha ja jag hller med. Oftast ocks korta och hjrndda inlgg fr att f likes frn likasinnade. Nr man frgar vad de menar eller om de kan utveckla s fr man aldrig svar eller s tar ens kommentar bort av Risks sjlva.. Kan tillgga att jag sjlv rstar SD men r ocks otroligt less p alla idioter som hnger i kommentarsfltet som ALDRIG kan svara nr man frgar vad de menar och jag blir otroligt frustrerad nr mina kommentarer gng p gng raderas av nn mupp som sitter p Riks och skrattar. r det en demokratisk kanal dr man fr ha olika sikter eller ej? Jag skriver heller inte ngot kontroversiellt utan brukar bara p ett respektfullt sett ifrgastta vissa ntter som kommenterar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in