• 1
  • 2
2020-11-28, 08:38
Medlem
irrationellt-tals avatar
"Inner Mastery" r tydligen en stor organisation som organiserar ayahuasca retreats runtom i vrlden, ven i Europa. P sin hemsida talar de ven om psykoterapeutisk integration av upplevelserna, och att de har psykoterapeuter knutna till sig.

r det ngon som har erfarenhet av denna organisation, deltagit i event etc?
Citera
2020-12-30, 18:12
Medlem
hezbollahs avatar
Jag har gjort det. Rekommenderar inte dom scammers rent av
Citera
2020-12-30, 20:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Jag har gjort det. Rekommenderar inte dom scammers rent av

Scammers? Varfr d? Var det inge bra retreat?
Citera
2021-01-11, 15:35
Medlem
Dadelmannens avatar
Ocks lite funderingar kring denna organisation. Hur fungerar den under svensk lag? Tillts de operera s ppet? Hur r det en scam? Erfarenheter?
Citera
2021-01-12, 22:21
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrationellt-tal
"Inner Mastery" r tydligen en stor organisation som organiserar ayahuasca retreats runtom i vrlden, ven i Europa. P sin hemsida talar de ven om psykoterapeutisk integration av upplevelserna, och att de har psykoterapeuter knutna till sig.

r det ngon som har erfarenhet av denna organisation, deltagit i event etc?

Verkar ganska illa. Har personligen ingen erfarenhet av dem, men sett och lst en del. Lnkar videos nedan.

https://youtu.be/c-SIS8oTSS0
https://youtu.be/46N000BWdwY

r OP intresserad av att delta i Europa kan jag tipsa om ngra mindre nederlndska aktrer.
Citera
2021-02-03, 22:22
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Scammers? Varfr d? Var det inge bra retreat?
Urskta fr sent svar ej aktiv hr. Jag r absolut ingen shaman eller djupt spirituell men dessa mnniskor r scammers. Dom har ingen kunskap om medicinerna de sljer och ingen erfarenhet med ayahuasca eller ngon form av psykadelika. Vet inte riktigt vad jag ska sga. Sen fungerar inte det som de ger ut. Ayahuascan var vrdels gav knappt ngon effekt. Deras svar var typ att jag inte var s spirituell s ayahuascan funkade bra p mig. Sen nr jag skulle rka grodan s gav dom mig en minimal dos fast jag frklarade att det var fr lite lol. s inget srskilt hnde egentligen. Jag har druckit ayahuasca mnga gnger tidigare och nr jag r pverkad av medicinen fr jag sn kraftig dynamik med dom andra att jag kan stta mig in i andras kroppar och spy t dom och liknande och hjlpa dom. dessa mnniskor hade 0 kontakt med medicinen. lovardig att du kan hitta folk hr p flashback vanliga pundare som har bttre ceremonier och frtelse fr psykadelika
Citera
2021-02-06, 14:33
Medlem
irrationellt-tals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Urskta fr sent svar ej aktiv hr. Jag r absolut ingen shaman eller djupt spirituell men dessa mnniskor r scammers. Dom har ingen kunskap om medicinerna de sljer och ingen erfarenhet med ayahuasca eller ngon form av psykadelika. Vet inte riktigt vad jag ska sga. Sen fungerar inte det som de ger ut. Ayahuascan var vrdels gav knappt ngon effekt. Deras svar var typ att jag inte var s spirituell s ayahuascan funkade bra p mig. Sen nr jag skulle rka grodan s gav dom mig en minimal dos fast jag frklarade att det var fr lite lol. s inget srskilt hnde egentligen. Jag har druckit ayahuasca mnga gnger tidigare och nr jag r pverkad av medicinen fr jag sn kraftig dynamik med dom andra att jag kan stta mig in i andras kroppar och spy t dom och liknande och hjlpa dom. dessa mnniskor hade 0 kontakt med medicinen. lovardig att du kan hitta folk hr p flashback vanliga pundare som har bttre ceremonier och frtelse fr psykadelika

Ok tack fr svar! S det r kommers d mer eller mindre lter det som. Tyckte det verkade lite skumt med deras reklamkampanjer...
Citera
2021-02-06, 14:56
Medlem
irrationellt-tals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryellowman
Verkar ganska illa. Har personligen ingen erfarenhet av dem, men sett och lst en del. Lnkar videos nedan.

https://youtu.be/c-SIS8oTSS0
https://youtu.be/46N000BWdwY

r OP intresserad av att delta i Europa kan jag tipsa om ngra mindre nederlndska aktrer.

Tack fr svar! Verkar ju illa, med fejkad "psykoterapi" som mer lter som vergrepp rligt talat. Just den sorts organisatrer som verkar klokast att undvika. Under inflytande av psykedelika r man p vissa stt mer srbar, drfr viktigt med rtt personer omkring..

Tar grna emot tips om andra aktrer i Europa.
Citera
2021-03-10, 23:43
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrationellt-tal
Tack fr svar! Verkar ju illa, med fejkad "psykoterapi" som mer lter som vergrepp rligt talat. Just den sorts organisatrer som verkar klokast att undvika. Under inflytande av psykedelika r man p vissa stt mer srbar, drfr viktigt med rtt personer omkring..

Tar grna emot tips om andra aktrer i Europa.
Hr hittar du en bra klla, bara att utg frn land och recensioner. Jag kan tyvrr inte finna dr jag beskte. Osker p om de bytt namn eller om pandemin lett till konkurs.
Citera
2021-10-11, 20:59
Medlem
Har deltagit i ett event i Sverige. Deras grejer gav ingen effekt. Provade ayahuasca, Bufo alvarius och San Pedro. Noll effekt. De har inte koll eller s har de dliga rvaror. Rekommenderas verkligen inte. Knner mig lurad. De sa att det var mig det berodde p.
Citera
2021-10-12, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterCoool
Har deltagit i ett event i Sverige. Deras grejer gav ingen effekt. Provade ayahuasca, Bufo alvarius och San Pedro. Noll effekt. De har inte koll eller s har de dliga rvaror. Rekommenderas verkligen inte. Knner mig lurad. De sa att det var mig det berodde p.

Bertta mer! Frskte skicka PM till dig men det gick inte.
Gjorde nyligen en San Pedro ceremoni i Sverige och knner mig inte tillfredsstlld. Milt uttryckt. Funderar p om det r samma aktr.
Citera
2021-10-12, 13:10
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterCoool

Alla blir ju pverkade av Ayahuasca om det r en normal dos. Frstr inte hur man inte kan bli pverkad alls. Tror du verkligen de blste dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in