2021-04-09, 18:53
  #9229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tror ju inte att FF är pedofil. Han föll för en sexig man och det tycker jag är normalt. Det har hänt mig ungefär 12 gånger. Vad skulle man annars bli kär i i början än utseendet? Man vet ju ingenting om människan. Det tar ju månader, år innan man lär känna personen. Innan man vet om det är en "snäll" person.

Är man småbarnsfar och toppolitiker och inte slänger ut en dömd pedofil (Federley fick veta sanningen långt innan allmänheten), då har man lik i garderoben. Är FF inte pedofil, är hans agerande helt obegripligt.
Citera
2021-04-09, 19:08
  #9230
Medlem
Fredde känner nog en stark dragning till små nakna barnkroppar..Han trivdes nog som fisken i vattnet i Belgien.Han anser att han gör barnen en tjänst med sin kärlek..Och hans djur i Dalarna har säkert oxå fått smaka på denna välgärning.
Citera
2021-04-09, 19:09
  #9231
Medlem
Det är fruktansvärt synd om Federleys dotter och hennes mamma.

Jag kan inte tänka mig hur de regaerar och hur de känner inför Cirkus Federley..

Titta, pappa släpar hem en pedofil, klarar inte av att kasta ut honom och kan inte hålla sig till sanningen. Inte ens i teve är han ärlig.

Om Federleys grannar är nojiga och arga, tänk då hur dotterns mamma känner sig 🙈
Citera
2021-04-09, 19:28
  #9232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Fredde känner nog en stark dragning till små nakna barnkroppar..Han trivdes nog som fisken i vattnet i Belgien.

Att det finns ett samband mellan pedofilskandalen i Björbo och Federleys jobb i Belgien, är jag säker på.

Belgien är hub för trafficking (inkl barntrafficking). Finns nog många toppolitiker som köper barnstjärt i Belgien.

Jag ska gå och spy nu.. Återkommer.
Citera
2021-04-09, 19:33
  #9233
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det är fruktansvärt synd om Federleys dotter och hennes mamma.

Jag kan inte tänka mig hur de regaerar och hur de känner inför Cirkus Federley..

Titta, pappa släpar hem en pedofil, klarar inte av att kasta ut honom och kan inte hålla sig till sanningen. Inte ens i teve är han ärlig.

Om Federleys grannar är nojiga och arga, tänk då hur dotterns mamma känner sig 🙈
Ja tror inte han bryr sig ett smack om vad hans dotter och hennes mamma tycker och känner. Han är bara ute efter att tillfredsställa sig själv.

Psykopater har ingen empatisk förmåga.
Inget han har sagt eller gjort visar på någon som helst omtanke för dom.
Jag hoppas dom finner kraft och mod att bryta sig fria från psykopatens grepp
Citera
2021-04-09, 19:49
  #9234
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det är fruktansvärt synd om Federleys dotter och hennes mamma.

Jag kan inte tänka mig hur de regaerar och hur de känner inför Cirkus Federley..

Titta, pappa släpar hem en pedofil, klarar inte av att kasta ut honom och kan inte hålla sig till sanningen. Inte ens i teve är han ärlig.

Om Federleys grannar är nojiga och arga, tänk då hur dotterns mamma känner sig 🙈
Det är svårt att veta om det är synd om mamman eller inte.

Borde vi inte ha hört något om vårdnadstvist vid det här laget om hon hade reagerat, så som hon borde?

I samband med att kriminalvården hälsade på hemma hos Federley så måste dom väl rimligen ha informerat även mamman om att hennes barn bor tillsammans med en dömd pedofil, som fortfarande avtjänar 9 år långt fängelsestraff för våldtäkter mot barn i samma ålder som dottern?

Om inte annat så måste hon ha fått reda på det som absolut senast när det blev känt i media.

Så innan jag fäller några tårar för henne så vill jag gärna veta om hon är en av dom som hejar på Fredrick och skickar styrkekramar när han låter en pedofil flytta ihop med hennes dotter eller om hon faktiskt gjort allt i sin makt för att åtgärda problemet så fort hon blivit medveten om det.
Citera
2021-04-09, 20:00
  #9235
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Är man småbarnsfar och toppolitiker och inte slänger ut en dömd pedofil (Federley fick veta sanningen långt innan allmänheten), då har man lik i garderoben. Är FF inte pedofil, är hans agerande helt obegripligt.
Ja jo, jag förstår vad du skriver. Jag "bearbetade" det här i december. I december höll jag på att krevera, efter att ha läst pedofilens dom. Ja han borde ha slängt ut dåren på en gång. Den där Jonas önskar jag att jag fick träffa. Vart tog han vägen?
Citera
2021-04-09, 20:11
  #9236
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja jo, jag förstår vad du skriver. Jag "bearbetade" det här i december. I december höll jag på att krevera, efter att ha läst pedofilens dom. Ja han borde ha slängt ut dåren på en gång. Den där Jonas önskar jag att jag fick träffa. Vart tog han vägen?
Om jag inte minns fel så flyttade han till en början hem till Federleys föräldrar. Sen vidare till någon av Federleys polare.

Det absolut enda problem Federley haft i relationen med Björbopedofilen är att den slutade vara hemlig.
Citera
2021-04-09, 21:17
  #9237
Medlem
SVT-nyheter fokuserar på peddo-brott. Sista spiken i kistan? Buy Federley.
Citera
2021-04-09, 21:57
  #9238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja jo, jag förstår vad du skriver. Jag "bearbetade" det här i december. I december höll jag på att krevera, efter att ha läst pedofilens dom. Ja han borde ha slängt ut dåren på en gång. Den där Jonas önskar jag att jag fick träffa. Vart tog han vägen?

Jonas har väl bytt namn och letat upp nån ny idiot han kan grooma och parasitera på.

Säga vad man vill om pedofiler, men de är duktiga på vad de gör. De är sluga äckel.

Jag förmodar att han kommer att ögna sig åt grov brottslighet igen. Vi får väl höra om honom i nyhetskanalerna, när han återgått till att skapa barnporr och våldta småbarn ...

Pedofiler är livsfarliga. Man ska inte prata med dem, titta på dem eller fundera för mycket. Man ska bara gå runt dem, hålla avstånd, frysa ut dem och varna andra.

Det är ju allt man behöver veta. Och en barnafar som inte omedelbart tar avstånd från en pedofil och varnar barnfamiljer i närheten, är ju helt vansinnig och troligen själv pedofil.
Citera
2021-04-09, 22:39
  #9239
Medlem
Impertinents avatar
Nu förnekar FF att han varit sambo med pedofilen. På sin facebooksida utspelar sig följande konversation där jag maskat motpartens namn.

Citat:
P**** L*******
Det enda som är orimligt är din sambos beteende!
Att du väljer att leva med honom, trots att du vet vad han gjort visar att du har enormt dåligt omdöme.
En person med dåligt omdöme får inte folkets förtroende.
Detta överlever du inte som politiker, hoppas du hittar annan sysselsättning eller är medlem i en a-kassa...

Fredrick Federley
P**** L*******
jag har ingen sambo o har ingen haft på ett bra tag. Senast jag levde med ngn var med min exmake.

Citera
2021-04-09, 23:29
  #9240
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impertinent
Nu förnekar FF att han varit sambo med pedofilen. På sin facebooksida utspelar sig följande konversation där jag maskat motpartens namn.

Yepp.
Hans patologiska förnekelse och lögn.
Människan är sjuk.
SJUK som i, s j u k.

Jan Guillou sa en klok sak;
Har du klampat i klaveret, stå still

Federley agerar. Trampar på. Vevar.
Omgiven av väderkvarnar.
Idiot.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in