Citat:
Ursprungligen postat av
afvongreve
Ja jo, jag förstår vad du skriver. Jag "bearbetade" det här i december. I december höll jag på att krevera, efter att ha läst pedofilens dom. Ja han borde ha slängt ut dåren på en gång. Den där Jonas önskar jag att jag fick träffa. Vart tog han vägen?
Jonas har väl bytt namn och letat upp nån ny idiot han kan grooma och parasitera på.
Säga vad man vill om pedofiler, men de är duktiga på vad de gör. De är sluga äckel.
Jag förmodar att han kommer att ögna sig åt grov brottslighet igen. Vi får väl höra om honom i nyhetskanalerna, när han återgått till att skapa barnporr och våldta småbarn ...
Pedofiler är livsfarliga. Man ska inte prata med dem, titta på dem eller fundera för mycket. Man ska bara gå runt dem, hålla avstånd, frysa ut dem och varna andra.
Det är ju allt man behöver veta. Och en barnafar som inte omedelbart tar avstånd från en pedofil och varnar barnfamiljer i närheten, är ju helt vansinnig och troligen själv pedofil.