Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-21, 11:53
Bannlyst
Ni som grundat flashback, tycker ni att yttrandefrihet är kopplat till demokrati eller inte? Tycker ni att demokratiska värderingar har stark koppling till yttrandefriheten eller tycker ni endast några med "rätt åsikter" ska få företräda den?

Är uppriktigt nyfiken på hur ni resonerar då flashback-klimatet upplevs som diktatoriskt för egen del.
Citera
2020-11-21, 11:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Ni som grundat flashback, tycker ni att yttrandefrihet är kopplat till demokrati eller inte? Tycker ni att demokratiska värderingar har stark koppling till yttrandefriheten eller tycker ni endast några med "rätt åsikter" ska få företräda den?

Är uppriktigt nyfiken på hur ni resonerar då flashback-klimatet upplevs som diktatoriskt för egen del.

Flashback är en adminokrati. admin sätter reglerna och utser moderatorer som ser till att de efterlevs. Allt detta för riktig yttrandefrihet.
Citera
2020-11-21, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Flashback är en adminokrati. admin sätter reglerna och utser moderatorer som ser till att de efterlevs. Allt detta för riktig yttrandefrihet.

Jag personligen tror inte att admin är korrupt men kan ha fel. Det är kalkykerande kommunister som infiltrerat flashback , antagligen underrättelsetjänster också. Mossad och CIA och scoutledare med. Katoliker och ortodoxa samt muslimer och judar också. Det är främmande element som censurerar användare som de har något politiskt /personligt emot. Det är SÅ fruktansvärt uppenbart . De är inte speciellt diskreta..
Citera
2020-11-21, 12:10
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Jag personligen tror inte att admin är korrupt men kan ha fel. Det är kalkykerande kommunister som infiltrerat flashback , antagligen underrättelsetjänster också. Mossad och CIA och scoutledare med. Katoliker och ortodoxa samt muslimer och judar också. Det är främmande element som censurerar användare som de har något politiskt /personligt emot. Det är SÅ fruktansvärt uppenbart . De är inte speciellt diskreta..
Men lägg ned hörru. Vilket nonsens.
Citera
2020-11-21, 12:14
Bannlyst
Jag tror TS vill särbehandlas, inte få varningar eller raderade inlägg när han bettet sig illa, ts är en känslig liten bög.
Det är vad jag tror.
Citera
2020-11-21, 12:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Du är alltså ytterligare en debil lallare som målar med bred pensel.

Kom med exempel på det du påstår om du vill ha någon som helst trovärdighet.

Om det nu är kommunister som infiltrerat, hur förklara du att andra upplever det tvärtom?

(FB) Är flashback en högerextrem sajt?
Citera
2020-11-21, 12:23
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Många av mina vänner är katoliker, några är judar, och minst en är en gammal scoutledare.

Snälla, berätta mer om hur de kan styra på Flashback! (För det har de nog ingen aning om själva.)
Citera
2020-11-21, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnapAttack
Jag tror TS vill särbehandlas, inte få varningar eller raderade inlägg när han bettet sig illa, ts är en känslig liten bög.
Det är vad jag tror.

Kvinnomisshandlare och kvinnohatare (muslimer) blir aldrig censurerade medans folk som skriver vettiga saker stängs av och papperskorgas. Vi är ganska många som upplever det här. Flashback är äckligt korrupt
Citera
2020-11-21, 12:26
Bannlyst
Citat:
Kvinnomisshandlare och kvinnohatare (muslimer) blir aldrig censurerade medans folk som skriver vettiga saker stängs av och papperskorgas. Vi är ganska många som upplever det här. Flashback är äckligt korrupt

Tala för dig själv, ingen har utsett dig till talare för massan.
Posta lite exempel där kvinnomisshandlare och kvinnohatare vs vettiga personer särbehandlas.

Bög.

Citat:
Ok.. tack för alla svar.. aldrig läst regelboken för hittar den typ inte , sökt nångång kanske men ah. De borde vara mer tydliga med sina regler . Var hittar man ens reglerna liksom?
Citera
2020-11-21, 12:43
Medlem
yz44s avatar
Vad är egentligen demokrati och vilka är de demokratiska värderingar du refererar till?
Citera
2020-11-21, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Många av mina vänner är katoliker, några är judar, och minst en är en gammal scoutledare.

Snälla, berätta mer om hur de kan styra på Flashback! (För det har de nog ingen aning om själva.)

Är det inte bättre du frågar dom? De lär nog veta det bättre , betalt får de säkert också av någon aktör. 100% korrupt forum
Citera
2020-11-21, 12:56
Bannlyst
Citat:
Är det inte bättre du frågar dom? De lär nog veta det bättre , betalt får de säkert också av någon aktör. 100% korrupt forum

Det är ditt påstående, du får väl backa upp dina åsikter med något konkret och inte bara vara dum i huvudet och bög.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in