Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-21, 13:13
Medlem
Vilken typ av demokrati menar du? Borgerlig demokrati eller liberal demokrati av den typ DN och EU förespråkar? Eller menar du bara demokrati, dvs att folkviljan skall styra? Du får nog vara mer specifik. Ordet "demokrati" kan betyda så mycket.
Citera
2020-11-21, 13:13
Medlem
Privat forum, de kan ha vilka regler de vill. Detta är inget statlig/kommunal inrättning.
Citera
2020-11-21, 13:14
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Är det inte bättre du frågar dom? De lär nog veta det bättre , betalt får de säkert också av någon aktör. 100% korrupt forum
Nej. Det är ju du som vet. Berätta nu!
Citera
2020-11-21, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Privat forum, de kan ha vilka regler de vill. Detta är inget statlig/kommunal inrättning.

Precis. De kan göra lite som de vill och snacket om "yttrandefrihet" är bara falsk marknadsföring för att få nya/fler användare. Kommunisterna låter inga avvikande åsikter och tankar sippra igenom deras fascistiska regelverk. Alla förutom muslimer, judar och högerextrema kommunister skall censureras .. ni tror inte på mig för ni är konformister som anpassar er till diktaturklimatet som råder här.

Jag står fast vid att Flashback är korrupt och att kvinnofientliga bögar får trakassera och skriva vad de vill medans alla vi andra inte får det. Men klart ni aldrig kommer erkänna, utan bara förneka det ni egentligen vet innerst inte stämmer. Ni vet ju att jag har rätt, eftersom jag har det
Citera
2020-11-21, 13:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Kvinnomisshandlare och kvinnohatare (muslimer) blir aldrig censurerade medans folk som skriver vettiga saker stängs av och papperskorgas. Vi är ganska många som upplever det här. Flashback är äckligt korrupt

Men fram med exempel då om du ska vara trovärdig.
Citera
2020-11-21, 14:02
Medlem
najass avatar
Citat:
Precis. De kan göra lite som de vill

Ja, givetvis. Du kan inte på allvar mena att du trodde att Flashback var en demokrati?

Citat:
och snacket om "yttrandefrihet" är bara falsk marknadsföring för att få nya/fler användare.

Givetvis är det bra med fler användare om man är för yttrandefrihet. Du är eventuellt inte kapabel att inse att det inte är någon motsättning. Det kan rimligtvis inte heller vara fråga om någon slags falsk marknadsföring eftersom det aldrig hymlats om nåt vad gäller syftet med forumet. Vi vill att så många som möjligt ska kunna diskutera så mycket som möjligt, så enkelt och smidigt som möjligt.

Citat:
Kommunisterna låter inga avvikande åsikter och tankar sippra igenom deras fascistiska regelverk. Alla förutom muslimer, judar och högerextrema kommunister skall censureras .. ni tror inte på mig för ni är konformister som anpassar er till diktaturklimatet som råder här.

Här låter det som att du anklagar admins och mods för att vara kommunister med syfte att endast låta högerextrema, judar, och muslimer komma till tals.

Du får full poäng för originalitet, det var en ny variant av argumentationen att forumet styrs utifrån nån politisk inriktning. Bortsett från det var det bland topp tio av genomkorkade resonemang som förts när det gäller att teoretisera fram nån slags komplott när folk får sina skitinlägg raderade.

Citat:
Jag står fast vid att Flashback är korrupt och att kvinnofientliga bögar får trakassera och skriva vad de vill medans alla vi andra inte får det.

Och det står dig helt fritt att stå fast vid det. Helt ok, varsågod. Yttrandefrihet du vet.

Citat:
Men klart ni aldrig kommer erkänna, utan bara förneka det ni egentligen vet innerst inte stämmer. Ni vet ju att jag har rätt, eftersom jag har det

Ahh, du verkar tror att yttrandefrihet innebär att det är dina åsikter som gäller och att ingen ska få säga emot dig. Ledsen att göra dig besviken men alla får skriva och tycka vad fan de vill så länge de håller sig till reglerna.

Att du sen effektivt idiotförklarar dig själv så fort du skriver en rad kan tyckas vara lite väl mycket lyteskomik, men du får faktiskt stå ditt kast.

Å andra sidan får jag faktiskt hålla med dig i en sak; jag erkänner att jag förnekar att det jag egentligen vet inte stämmer. Absolut.
Citera
2020-11-21, 17:39
Bannlyst
Citat:
Jag personligen tror inte att admin är korrupt men kan ha fel. Det är kalkykerande kommunister som infiltrerat flashback , antagligen underrättelsetjänster också. Mossad och CIA och scoutledare med. Katoliker och ortodoxa samt muslimer och judar också. Det är främmande element som censurerar användare som de har något politiskt /personligt emot. Det är SÅ fruktansvärt uppenbart . De är inte speciellt diskreta..
Nej dom är inte diskreta, väldigt lätt att se, helt rätt har du förutom i din första mening.
Citera
2020-11-21, 18:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groderator
Nej dom är inte diskreta, väldigt lätt att se, helt rätt har du förutom i din första mening.

Visa det då! Diffusa uttalanden säger inget. De flesta ser inget av det som påstås. Vore det då inte lämpligt att de som "ser" då påvisar det om de vill få till en förändring. Annars är det ju bara ett löv som blåser förbi i vinden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in