Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Det finns ingen regel mot att upprepa sig, eller kan du visa på den? Dock kan vi (som jag skrivit i tråden) varna för 0.03.om någon upprepar samma sak hela tiden i en tråd. Det är dock inget som du ser eller får reda på (om du inte själv får en varning)
Jag ljuger inte och är inte det minsta trängd eftersom jag är välbekant med regelverket.
Det spelar ingen roll. Jag har nyttjat forumet så länge att jag sett att skitpostare som hatar Trump kan posta vad som helst utan avstängning. KLyban har härjat på friskt med inlägg som du uppenbarligen anser har hög kvalitet. De flesta av hans inlägg har varit upprepningar och/eller rena copy paste inlägg. Detta vet du redan om. Jag behöver verkligen inte argumentera för sanningen, eftersom den är uppenbar vid det här laget. Det jag argumenterar för är en regeländring där er partiskhet görs uppenbar för oss användare så jag exempelvis slipper bli upprörd över att få en varning för att fråga:
Saknar du läsförståelse
När en av skitpostarna spammars sönder tråden genom att upprepa samma fråga, som redan besvarats, gång på gång. Enbart för att trådsabotera.
Jag accepterar ärlighet, men inte dina patetiska bortförklaringar.
För övrigt börjar ert beteende bli så pass uppenbart att det renderar en storm av upprördhet. Jag menar att jag därmed har uppnått mitt syfte - att skänka användarna medvetenhet om partisk moderering i PU-USA
Det är möjligt att du inte ens ser detta. Det är faktiskt möjligt att många moderatorer är så pass genomsyrade av sin TDS och partiskhet att de inte ens är medvetna om den. På så sätt ursäktas du. Men det är ändå inte okej. Eftersom det faktiskt förstör forat.