Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Fast nu finns det iofs inte ens någonstans att anmäla sitt intresse för moderatorsrollen, vad jag förstår. Det finns ingen kö att ställa sig i. Eller?
I ö är ju allt detta rena farsen, speciellt där det händer i USA med clownen Giuliani och hans "bevis", och med hela "den alternativa högern" på Flashback som går helt bananas. Klart det blir en jäkla röra som varje sunt tänkande människa knappt ens vill doppa tårna i. Måste bara beundra alla Mods som orkar!
Jag tror man kan kontakta Admin för just det ändamålet sedan bör Admin och samtliga moderatorer göra en bedömning över hur trovärdig du skulle vara i den rollen.
Jag själv har tidigare erfarenhet av att vara moderator på andra forum men jag skulle inte "våga" vara moderator här på Flashback just för att jag vet att jag är lite för strikt och jag skulle med stor sannolikhet vara en av de moderatorer som aktivt skulle förespråka att brott mot regel 1.06 skulle ha en mycket strängare straffskala än vad den har i dagsläget och då kommer det från någon som har två
varningar för skiten (en av dessa håller jag inte med om dock men jag respekterar både beslutet samt att moderatorerna valde att ta det så pass seriöst).
Men om du känner dig mogen och förmögen att vara 99% opartisk så bör det bara vara o kontakta Admin