Citat:
Ursprungligen postat av
twigdoll
Ja va fan ska man säga.. Om hon är en kvinna så skulle jag nog kunna förlora mot en kvinna i en fight. Hon var inte riktigt vad jag trodde en kvinna kunde vara ens om hon inte dopat sig enormt.
Behövde du fråga mig om saker som står i texten?
Hur ska jag kunna säga detta snällt till dig? Men ser du rubriken i tråden?
DET STÅR! SPORT DÄR KVINNOR HAR EN CHANS ATT VINNA MOT MÄN!
Och om det då finns ett jävla lopp som visar data där flertalet kvinnor har presterat bättre än män, så spelar det fan ingen som helst jävla roll om kvinnorna vinner varje år eller könet på nuvarande gunnies rekordbok.
Och förövrigt så är det en jävla skillnad på vart man simmar.
Tycker du inte det är en jävla skillnad på att simma på en badstrand i Thailand och en i Sverige så här års?
Han simmade i italien och hon simmade i engelska kanalen.
Kvinnor har chans att vinna mot män i alla sporter.

Men chansen är låg i samtliga, och mikroskopisk på högsta nivå!
Och i fotboll så är män överlägsna dels pga intelligens och spelförståelse men också löpkapaciteten, uthålligheten och styrkan. Dvs kan passa, skjuta bollen hårdare, dribbla snabbare, mer exakt och kan även ta dom strategiska löpningar och beslut som krävs mycket bättre än en valfri kvinna.
Men dom tog top 207? Är det samtliga kvinnor i Boston Marathon 2003? Nej. Dom tog inte heller top 100, top 200, top 500. Nej, utan precis top 207. Det är så löjligt uppenbart vad syftet är och det borde väl du se också?
Roligt att du vill gå in på den engelska kanalen. Där visade det sig att männen hade samtliga rekord (tidsbaserade rekord).
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...immers#Fastest
Dock inte rekord där man har simmat kanalen många gånger vilket är rätt kul rekord. Påminner mig lite om typ den äldsta personen som har sprungit ett marathon eller gamla Agda som springer sitt 53:e Stockholm marathon. Dvs säger inget om hur duktig man är på att simma långt förutom att man har simmat en kanal många gånger.