2020-11-14, 22:23
Medlem
"Händelsen ska utspela sig i ett parkeringshus i Partille strax utanför Göteborg och det är oklart när överfallet inträffade."

"Videoklippet som cirkulerar på Instagram och Snapchat visar hur flickan förnedras samtidigt som gänget dokumenterar händelsen och flera gånger brister ut i roade skratt."

Länk: (VARNING FÖR STARKA BILDER) https://samnytt.se/video-flicka-spar...ar-stolt-hund/

Det är mycket misshandel med inslag av förnedring nuförtiden. Hemskt.

Någon som vet mer?
Citera
2020-11-14, 22:35
Medlem
Vi människor tål ett par sparkar och slag, men jag förstår inte varför hon väljer att pussa fötter framför att istället ta emot mycket mer stryk? Hon har väl sugit av någons pojkvän. Ser ut att ha ganska tunnt hår, hårbotten syns - är hon skandinav? Skandinaver är ofta mer tunnhåriga än invandrare.
Senast redigerad av testocyp 2020-11-14 kl. 22:38.
Citera
2020-11-14, 22:41
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vi människor tål ett par sparkar och slag, men jag förstår inte varför hon väljer att pussa fötter framför att istället ta emot mycket mer stryk? Hon har väl sugit av någons pojkvän. Ser ut att ha ganska tunnt hår, hårbotten syns - är hon skandinav? Skandinaver är ofta mer tunnhåriga än invandrare.
Undrar du på riktigt varför hon väljer att pussa någons skor istället för att bli sparkad i huvudet? Har du möjligen själv blivit sparkad i huvudet både en och två gånger som liten?

Antagligen så stämmer inte din teori om att hon har sugit av någons pojkvän, det är ofta vad töntar som inte får ligga brukar föreslå när en kvinna blir misshandlad, men något som talar för något liknande är att hon kallar henne för "lilla orre". Det kan ju iofs lika gärna betyda att hon inte är oskuld när det gäller såna här.
Citera
2020-11-14, 22:43
Medlem
DaChiefs avatar
Varför är fittornas ansikten pixlade? Häng ut dem med namn och uppgifter så kommer de aldrig få ett vettigt jobb i Sverige.
De kan lika gärna flytta tillbaka till öknen.
Citera
2020-11-14, 22:44
Medlem
Jag antar att vi inte har identitet på muslimhororna?

Dom måste givetvis letas upp av polisen. Lär ju finnas personer som vet vilka dom är.
Citera
2020-11-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Undrar du på riktigt varför hon väljer att pussa någons skor istället för att bli sparkad i huvudet? Har du möjligen själv blivit sparkad i huvudet både en och två gånger som liten?

Antagligen så stämmer inte din teori om att hon har sugit av någons pojkvän, det är ofta vad töntar som inte får ligga brukar föreslå när en kvinna blir misshandlad, men något som talar för något liknande är att hon kallar henne för "lilla orre". Det kan ju iofs lika gärna betyda att hon inte är oskuld när det gäller såna här.

Jag har varit med i många slagsmål som tonåring, ja. Vi tål mycket men i slutändan skall man kunna somna om natten vetandes att man gjorde rätt. Självklart ska man inte pussa någons fötter.

Det var just att hon blev kallad för orre och skulle be om ursäkt som fick mig att misstänka att hon begått något övertramp mot någon av tjejerna.
Citera
2020-11-14, 22:45
Medlem
Framtyrs avatar
Svårt att säga om offret är svensk eller inte, antagligen.

GM's är definitivt blattar, det hör man både på rösten och deras språkbruk.
Citera
2020-11-14, 22:47
Medlem
Citat:

Det är mycket troligt, hon blir antagligen attackerade för att hon är svensk och adidaskrigare hatar svenskar!
Citera
2020-11-14, 22:47
Bannlyst
Någon som vet vilka de är? Fram med namnen
Citera
2020-11-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Jag antar att vi inte har identitet på muslimhororna?

Dom måste givetvis letas upp av polisen. Lär ju finnas personer som vet vilka dom är.

Eftersom dom hatar hundar så får man förutsätta att det är muslimer!
Citera
2020-11-14, 22:49
Medlem
Citat:

Jag klickade inte ens på länken, men tråkigt att läsa.
Verkar vara någon ny form av fluga att filma samtidigt.

Ibland kan bli folk bli rädda och tänka att det är bättre att pussa någons fötter för att slippa få mer stryk, inget konstigt med det.
Citera
2020-11-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
"Händelsen ska utspela sig i ett parkeringshus i Partille strax utanför Göteborg och det är oklart när överfallet inträffade."

"Videoklippet som cirkulerar på Instagram och Snapchat visar hur flickan förnedras samtidigt som gänget dokumenterar händelsen och flera gånger brister ut i roade skratt."

Länk: (VARNING FÖR STARKA BILDER) https://samnytt.se/video-flicka-spar...ar-stolt-hund/

Det är mycket misshandel med inslag av förnedring nuförtiden. Hemskt.

Någon som vet mer?

Hur hittar man videon på Instagram, vill se orginalet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in