2020-11-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Eftersom dom hatar hundar så får man förutsätta att det är muslimer!
Dom svär vid Allah på videon, säger w'Allah, så redan där kan vi konstatera att det är muslimer. Det är också ett typiskt muslimskt brott.

Hund i det här fallet betyder infidel, en otrogen hund. Alltså att BO är icke-muslim.
Citera
2020-11-14, 22:51
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Hur länge ska man låta detta pågå?
Har verkligen börjat undvika dessa nyheter och jag blir, ja vad ska man säga arg om det speciellt är svenskar som blir utsatta för detta. (har inte kollat klippet och kommer inte göra det.)
Hoppas man inte gör något dumt tillslut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Det är mycket troligt, hon blir antagligen attackerade för att hon är svensk och adidaskrigare hatar svenskar!

Svårt att svara på, det enda vi har att gå på är att hon är tunnhårig vilket skulle kunna tala för skandinav. Tillsvidare får du nog lägga rasistkortet på is, invandrarbrudar slår gärna ner varandra i interna konflikter.

Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Dom svär vid Allah på videon, säger w'Allah, så redan där kan vi konstatera att det är muslimer. Det är också ett typiskt muslimskt brott.

Hund i det här fallet betyder infidel, en otrogen hund. Alltså att BO är icke-muslim.

Alla tonårsinvandrare använder walla idag, utomeuropeiska som europeiska. Det är nya tider. Hund är ett skällsord, detta är nog inte religiösa fundamentalister.
Citera
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag har varit med i många slagsmål som tonåring, ja. Vi tål mycket men i slutändan skall man kunna somna om natten vetandes att man gjorde rätt. Självklart ska man inte pussa någons fötter.
Ja, och se vad det gjorde med din intelligens. Ett tydligt bevis för att hon gjorde rätt.

Citat:
Det var just att hon blev kallad för orre och skulle be om ursäkt som fick mig att misstänka att hon begått något övertramp mot någon av tjejerna.
Hade bara läst texten när jag skrev, men efter att jag sett videon så tror jag att du kan ha rätt. Men som sagt så kan det också ha varit att hon knullat utanför äktenskapet beroende på vilken religion wannabe-gangstrarna tillhör.
Citera
2020-11-14, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Ja, och se vad det gjorde med din intelligens. Ett tydligt bevis för att hon gjorde rätt.

Hade bara läst texten när jag skrev, men efter att jag sett videon så tror jag att du kan ha rätt. Men som sagt så kan det också ha varit att hon knullat utanför äktenskapet beroende på vilken religion wannabe-gangstrarna tillhör.

Mitt intellekt har knappast påverkats av bravader i tonåren, jag är välutbildad men anser att något av det viktigaste är att stå på sig själv och då skall man inte ge vika för förnedring. Man ska kunna leva med sig själv också.
Citera
2020-11-14, 22:57
Medlem
kalkryggars avatar
Ganska brutalt att sparka med skons tå rätt in i ansiktet. Träffar den ögat så kan det ganska lätt vara adjö med ögat.

Eftersom det rör sig om invandrare som misshandlar så lär det tystas ned ordentligt. För den misshandlade tjejens skull så får vi hoppas att hon har någon farsa som är man. Då vänder han upp-å-ner på tjejerna och misshandlar dom rejält tillbaka. Idag enda sättet att få upprättelse. Polisen har nog redan lagt ned ärendet, oavsett hur mycket bevis dom har.

Öppna era hjärtan.

Den här nyheten får vi nog aldrig se i ordinarie media va? Eller någon som sitter på en länk? Någon som vet vad för äckelfolk det rör sig om?
Citera
2020-11-14, 22:57
Medlem
Citat:
Alla tonårsinvandrare använder walla idag, utomeuropeiska som europeiska. Det är nya tider. Hund är ett skällsord, detta är nog inte religiösa fundamentalister.
Inte fundamentalister. Helt vanliga genomsnittliga muslimer.

Den här typen av beteende uppvisas främst av muslimer. Extremt typiskt brott för muslimer, att sparka ner och misshandla folk i gäng. Det finns såklart en minimal chans att det inte är muslimer. Dock extremt osannolikt. Om så råkar vara fallet, får framtiden utvisa. Att icke-muslimer skulle svära vid Allah när dom begår brott finner jag inte det minsta troligt. (Möjligtvis något extremt WT som gått i skola i ghettot med 90%+ muslimer.)
Citera
2020-11-14, 22:58
Medlem
Citat:

Tycker synd om våra hundar när vi drar hit massa folk som hatar dom!
Citera
2020-11-14, 23:04
Medlem
Citat:
Inte fundamentalister. Helt vanliga genomsnittliga muslimer.

Den här typen av beteende uppvisas främst av muslimer. Extremt typiskt brott för muslimer, att sparka ner och misshandla folk i gäng. Det finns såklart en minimal chans att det inte är muslimer. Dock extremt osannolikt. Om så råkar vara fallet, får framtiden utvisa. Att icke-muslimer skulle svära vid Allah när dom begår brott finner jag inte det minsta troligt.

Har träffat skandinaver som använder sig av arabiska slang, det är något som används av långt fler än enbart araber. Påverkade av sin omgivning. Hund i detta sammanhanget har att göra med att flickan gör precis som de säger, beter sig som en hund och inte att hon är en otrogen hund som inte tillber allah. Dessa flickorna härmar som deras omgivning lever, de är knappast religiösa.
Citera
2020-11-14, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ganska brutalt att sparka med skons tå rätt in i ansiktet. Träffar den ögat så kan det ganska lätt vara adjö med ögat.

Eftersom det rör sig om invandrare som misshandlar så lär det tystas ned ordentligt. För den misshandlade tjejens skull så får vi hoppas att hon har någon farsa som är man. Då vänder han upp-å-ner på tjejerna och misshandlar dom rejält tillbaka. Idag enda sättet att få upprättelse. Polisen har nog redan lagt ned ärendet, oavsett hur mycket bevis dom har.

Öppna era hjärtan.

Den här nyheten får vi nog aldrig se i ordinarie media va? Eller någon som sitter på en länk? Någon som vet vad för äckelfolk det rör sig om?

Oj. Du är verkligen en idiot . Som anser att det är manligt att slå småtjejer. Dessa tjejer skulle ha stryk av andra tjejer isf och inte av en man men rättsliga konsekvenser vore nog att föredra. Även deras föräldrar borde drabbas av konsekvenser..
Senast redigerad av Imperialwitch 2020-11-14 kl. 23:11.
Citera
2020-11-14, 23:16
Medlem
twifwelachtigs avatar
Fattar inte varför de filmar. Detta spär ju bara på fördomen att invandrare är våldsamma. Att de inte förstår att de gör sig själva en otjänst och bidrar till att arbetsgivare slänger ansökan i papperskorgen för att den sökande heter Muhammed eller ger jobbet till någon annan för att den de intervjuade hade slöja.
Citera
2020-11-14, 23:23
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vi människor tål ett par sparkar och slag, men jag förstår inte varför hon väljer att pussa fötter framför att istället ta emot mycket mer stryk? Hon har väl sugit av någons pojkvän. Ser ut att ha ganska tunnt hår, hårbotten syns - är hon skandinav? Skandinaver är ofta mer tunnhåriga än invandrare.

Mot kroppen ja men mot ansiktet kan det gå illa om oturen är framme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in