• 5
  • 6
2020-12-05, 13:33
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Ja så länge jag minns så har jag alltid blivit kyld efter sprut. Skulle verkligen inte vilja kännas så. Spelar ingen roll ur mycket jag är kär i personen eller kåt på den så är det samma sak varje gång. Sjukt frusterande, vet inte hur man ska göra för att undvika det, kvinnan blir inte alltid så glad. Hon tror att man inte gillar henne eller sexet.
Kompromissa lite kanske? Såsom en brukar få göra i nära relationer ibland.

Förklara lite kortfattat att sex gör dig trött och att du behöver vila en stund? Om sexet sker vid kvällstid så kan ni ju alltid somna tillsammans efteråt så blir inte avslutningen riktigt lika kylig heller.

Undrar hurpass vanligt det är bland män att känna sig ledsna och håglösa efter sex. Det är inte så att du har något slags historia med depression bakom dig som också påverkar?
Låter lite sorgligt ändå att sex skulle ge så olika känslomässiga utfall hos män och kvinnor. Det går inte riktigt ihop rent logiskt detta att män blir kylda samtidigt som kvinnor knyter an ännu mer.

Citat:
Jo det där med sammandragningar hos kvinnan stämmer nog bra Alla tjejer jag haft har velat rida uppe på och komma. Men då lär man ju komma innan hon kommer också, sällan man gör det :P så lite fail med att suga upp simmarna
Ja, kanske är det inte så vanligt med synkroniserade orgasmer alltid. Tur att kvinnan ändå kan hjälpa på traven och påskynda processen lite med att trycka på knappen själv eller nåt. Om målet är att bli gravid då.

Citat:
Ja klart kvinnor är inte så glada som dom ser ut alla gånger. Bodde ihop med 3 kvinnor närmare 10 år i samma hushåll, så man fick en annorlunda bild av hur kvinnor är. Jag var lite mansgrisig innan nu är jag mer åt feministhållet skulle jag säga :P sjukt vad snedvriden synen kan bli.
Du blir inte mindre manlig bara för att du fått mer insikt i kvinnors liv och tankar. Möjligen då om du skulle sälla dig till de s.k. manshatarfeministerna ur extremvänstern. De allra flesta med feministiska värderingar är förhoppningsvis mer balanserade än så i sin människosyn.
Citera
2020-12-05, 23:00
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Kompromissa lite kanske? Såsom en brukar få göra i nära relationer ibland.

Förklara lite kortfattat att sex gör dig trött och att du behöver vila en stund? Om sexet sker vid kvällstid så kan ni ju alltid somna tillsammans efteråt så blir inte avslutningen riktigt lika kylig heller.

Undrar hurpass vanligt det är bland män att känna sig ledsna och håglösa efter sex. Det är inte så att du har något slags historia med depression bakom dig som också påverkar?
Låter lite sorgligt ändå att sex skulle ge så olika känslomässiga utfall hos män och kvinnor. Det går inte riktigt ihop rent logiskt detta att män blir kylda samtidigt som kvinnor knyter an ännu mer.

Ja, kanske är det inte så vanligt med synkroniserade orgasmer alltid. Tur att kvinnan ändå kan hjälpa på traven och påskynda processen lite med att trycka på knappen själv eller nåt. Om målet är att bli gravid då.

Du blir inte mindre manlig bara för att du fått mer insikt i kvinnors liv och tankar. Möjligen då om du skulle sälla dig till de s.k. manshatarfeministerna ur extremvänstern. De allra flesta med feministiska värderingar är förhoppningsvis mer balanserade än så i sin människosyn.

Ja det försöker jag göra så gott det går. Men hon är cool med det så det är inga hard feelings där. Brukar kunna ligga och chilla efter men brukar vara slö och borta bara. Har aldrig varit deprimerad eller liknande har haft rätt jämt mående.

Hur vanligt det är med killar som är så vet jag inte, har inte pratat med nån i killkompiskretsen om det. Men har en del kvinnliga kompisar som har nämnt det nån gång så det förekommer.

Nej jag ser det bara som ett plus och få se en bättre bild av hur kvinnan är. Det var 10 bra nyttiga år för min del som människa, har växt otroligt mycket. Har helt annat synsätt på allt. Skulle nog säga att jag är mer åt feministhållet. Sen skulle jag säga att jag har blivit ännu mer manligare än tidigare Ju mer man umgås med kvinnor desto mer pukar det manliga på i en känns det som, svårt och förklara hur men det bara känns :P
Citera
2020-12-16, 10:21
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxvarmtoblerone
Poängen med nofap är att sluta kolla på porr och att sluta runka. För att återställa den porrskadade hjärnan så att (sex)livet ska bli bättre.
Sedan finns det ju dom som gör varianter på nofap och avstår från att ligga också.

Bland mina väninnor, så skulle det där med "nofap" inte funka. Vi älskar sex i mitt tjejgäng, och ett liv utan sex är inte ett liv.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in