Citat:
Ursprungligen postat av
elboi
Om män inte runkar på tillräckligt länge så kan dom ofrivilligt få utlösning i sömnen. En våt dröm.
Ganska jobbigt ibland att vakna med kladdiga kalsonger och ibland har det läckt igenom kalsongerna och kladdat ner sängkläderna också.
Ville bara lägga till att även kvinnor får våta drömmar fast utan det där kladdiga i slutet då.
Oftast sker det under de perioder kvinnans kropp är som mest fertil och då kan det hända att en drömmer något intensivt för att sedan vakna av kraftiga sammandragningar i underlivet.
Händer mig ungefär en till två gånger i månaden och jag onanerar inte heller. Ser ingen mening med det faktiskt.
Däremot så finns det ju andra metoder vi kan ta till för att framkalla och tillfredsställa lustkänslor och jag förstår inte riktigt varför kvinnor borde låta bli med detta?
Köper inte heller att onani för män automatiskt skulle dränera dem på energi och göra dem mindre livskraftiga till vardags.
Med den logiken så borde ju män som är i relationer gå omkring som levande zombies för de lär ju ha stadigt sex med sin partner och få orgasmer de också?
Tror snarare att alla former av (frivilligt) sex är till människors gagn, sålänge det inte missbrukas då förstås.