Citat:
Ursprungligen postat av
dödskniven
Så, bara för att se om jag förstår dig rätt; alls som inte håller med Trump är vänster, och därmed onda? Och alla som håller med Trump är höger, och per automatik goda? Om jag försöker koka ner din text så är det var jag får, rätta mig om jag har fel.
Nej, det är för att du rapar upp samma osakliga argument som alla andra och passar så oerhört bra in i mallen på en idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
dödskniven
Och det jag svarade på, där du påstod att det inte fanns några tvivel om fusk (citerat ur minnet), menar du alltså att alla som inte håller med är vänster? För det är sant, för det har Trump sagt? Och några säger inte emot honom, och det är sanningen? Utan något som helst bevis? Bara trumps egna ord?
Det finns ju redan videoklipp och bevis på fusk i mindre skala, det finns det inga tvivel om. Däremot har jag inte sett något ännu som klart bevisar att det funnits ett utbrett sådant. Men eftersom det kommit fram så pass många märkliga händelser i det här valet med software-glitchar, helgalna opinionsundersökningar som slagit fel, man sett videoklipp som visar att man har täckt över fönster till vallokaler och statistiker har hittat ett flertalet matematiska anomalier, så gör man förstås rätt i att utreda valet. Och nej ditt blockmongo, det är inte bara Trump som har hävdat det.
Sen tror ju även mongon som röstar på allianspartier i Sverige att de är höger när de i själva verket bara är högersossar. Det ser man ju inte minst när det vankas amerikanskt val och alla allians-politiker sitter och pratar väl om Demokraterna. En moderat är ingenting annat än en högersosse.
Citat:
Ursprungligen postat av
dödskniven
Jag tycker nog att det är vettigt att följa lagen, men att låta lagen bestämmas av en dålig förlorare med paranoida vanföreställningar, hybris och maktfullkomlighet som främsta egenskaper för tillfället är inte att följa lagen, det är att destabilisera demokratin genom att utsätta ett lands befolkning för fara. Med enda argumentet att det är klart det är så, annars hade Trump vunnit? Nej, jag tror du är fel ute med dina definitioner
Enda man ser av mongon som du är ju att 95% av inläggen handlar om att kväsa ur era egna känslor kring Trump. Ingen bryr sig.
Som sagt, sätt dig in i läget så kan du se själv att det redan finns väldigt många mystiska saker med det här valet som bör utredas. Och att göra en jävla utredning destabiliserar inte någon demokrati, att göra en utredning gör ju att valresultatet får mer legitimitet och bör ligga i Bidens och alla demokrati-vurmares jävla intresse. Det är alltså vad poängen här är, om inte för att hitta valfusk så för att stärka tryggheten hos väljare som är oroade om den demokratiska processen faktiskt är att lita på och ifall det finns transparens. Hur svårt ska det vara...