• 2
  • 3
2020-11-16, 11:52
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Rent teoretiskt. De har i tre dagar gett mig 600 mg åt gången. Dvs 1800 mg. Och så vill de jag ska ta ny antabus på måndag.

Skulle det hända något om jag tog några öl imorgon?

Det gick fem dagar... Haha, tja vad skulle kunna hända? Du har väl inget att förlora? Ha det så roligt med dina öl när du på julafton sitter på parkbänken och gaggar.
Senast redigerad av PatrickEkwall 2020-11-16 kl. 12:03.
Citera
2020-11-19, 00:35
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det gick fem dagar... Haha, tja vad skulle kunna hända? Du har väl inget att förlora? Ha det så roligt med dina öl när du på julafton sitter på parkbänken och gaggar.
Frågan var hypotetisk.

Spiknykter.
Citera
2020-11-27, 00:46
Medlem
theshades avatar
Hur har det gått?

Jag har druckit på antabus när jag antingen precis börjat få det (druckit samma dag som första dosen) eller fuskat på annat sätt. Då har det gått bra. Se inte det som ett tips.

När jag fått 600 mg över tre dagar har jag druckit en starköl och sen varit nära att ringa 112 så det gör jag aldrig om.

Skulle jag ta antabus igen så skulle jag ta det som man ska och se till att ha hemma. De är faktiskt rätt skönt att slippa diskutera med sig själv om man ska dricka eller ej.
Citera
2020-12-03, 18:35
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Hur har det gått?

Jag har druckit på antabus när jag antingen precis börjat få det (druckit samma dag som första dosen) eller fuskat på annat sätt. Då har det gått bra. Se inte det som ett tips.

När jag fått 600 mg över tre dagar har jag druckit en starköl och sen varit nära att ringa 112 så det gör jag aldrig om.

Skulle jag ta antabus igen så skulle jag ta det som man ska och se till att ha hemma. De är faktiskt rätt skönt att slippa diskutera med sig själv om man ska dricka eller ej.
Endast druckit folköl faktiskt. Tycker det gått sådär, men funkat. Livet lite tråkigare. Men kan bero på man ställt till en del.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in