Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-14, 18:37
  #1
Medlem
halå hej.
behöver tips & råd här

det är ju som så att, jag börjar jobba snart, om mindre än 2 månader.
Jag vet att jag behöver hitta något bra `preparat´, kan man väl säga, för att orka. eftersom att jag inte är den pigga typen, är mest pigg natte tid om man säger.

så jag undrar vad finns det att välja på ?

grejjen är den att, jag lämnar urinprov med jämna mellan rum, så..
kan ej köra på vaket, låter hellst bli, kunde vara bra med något mildare, Som inte syns i piss.. nåt lagligt skulle ju vara ännu bättre höhö !
Ephedra? efedrin ? aa, jag vet inte hur de stavas men, i varje fall..
så, är det något att tänka sig ? syns de i piss os v.
nån som vet något bra, hojta till
Citera
2006-05-14, 18:56
  #2
Medlem
Nemesis1s avatar
Har för mig att efedrin ger utslag som amfetamin, så det funkar nog inte... Men du kan testa metylfenidat (Ritalin, Concerta) om du får tag på det... Annars antar jag att du får hålla dig till kaffe så länge du går på regelbundna urinprov...
Citera
2006-05-14, 20:40
  #3
Medlem
aa concerta fungerar ju..
men, Förhoppningsvis slutar jag lämna urinprov inom 2-3 månader nu då.
för, preparat me efedrin eller ephedra i tycks vara lätta att få tag i.
men vad finns dom i ? vart kan jag köpa ?
man måste ju orka hålla igång hela dagarna, så sånt här är lönt att ta reda på heheh
Citera
2006-05-14, 20:43
  #4
Avstängd
Herr Papavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TanjoVicsh
aa concerta fungerar ju..
men, Förhoppningsvis slutar jag lämna urinprov inom 2-3 månader nu då.
för, preparat me efedrin eller ephedra i tycks vara lätta att få tag i.
men vad finns dom i ? vart kan jag köpa ?
man måste ju orka hålla igång hela dagarna, så sånt här är lönt att ta reda på heheh

Efedrin ger utslag som amfetamin på urinprovet, men Ephedra gör tydligen inte det.
Cocerta ger inte heller utslag, men det måste du isåfall få tag på billigt för att det ska vara värt att gå på.
Citera
2006-05-14, 21:39
  #5
Medlem
Efedrin ger utslag som Amfetamin vid urinprov, ja. Men om man undersöker det vidare så kan man se att det är Efedrin och inte Amfetamin.

Ephedra är lagligt, så även om det ger något slags utslag så kan de bara konstatera att du tar Ephedra. Efedrin är däremot dopingklassat, men inte drogklassat. Så det borde funka, testa beställa Stackers kanske?
Citera
2006-05-14, 21:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WillNot
Efedrin ger utslag som Amfetamin vid urinprov, ja. Men om man undersöker det vidare så kan man se att det är Efedrin och inte Amfetamin.

Ephedra är lagligt, så även om det ger något slags utslag så kan de bara konstatera att du tar Ephedra. Efedrin är däremot dopingklassat, men inte drogklassat. Så det borde funka, testa beställa Stackers kanske?



allright
hehe, då ska det med andra ord inte vara några större problem.
så länge det inte är narkotikaklassat så är de nog helt lugnt.
Ja, det är ju värt & testa ifall det är något bra för mig
Tack tack !
Citera
2006-05-14, 22:17
  #7
Medlem
likeithards avatar
efedrin är nog inte nyttigt i längden som sömnreducerare.

jag lägger min röst på metylfenidat eller modafinil alt adrafinil (vet ej hur det är med de 2 sistnämda, hurvida dom ger utslag på test. men adrafinil är lagligt så det spelar ingen roll).

knepet är ju att få tag i grejerna bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback