Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Hurrudu. Inte kan du väl kalla Vilks och Charlie Hedbos medarbetare för hederliga arbetare. Vad tror du dom bryr sej om oskyldiga. I deras kalkyl ingår ju att dom kommer att attackeras. Vackert ord det där oskyldiga.
Till och med snuten ser detta hard-core-gäng som bråkmakare. Så borde du också erkänna att dom är, bråkmakare och provokatörer. Dom får precis de reaktioner dom vill framkalla.
Varför tror du att polisen inkapaciterar Vilks. Jo för att han är en bråkmakare. Det sista han sa innan polisen förde bort honom var:
"I 27 år har jag varit trogen min roll som uppmärksamhetssökande konceptkonstnär. Om jag så bara har fått en enda människa att inse vilken idiot jag är så har jag lyckats".
Är du den människan?
Som sagt, ditt svammel till trots, har vita en självklar rätt att försvara sig och att reagera.
Muslimer och negrer ber om jävligt mycket i vårt samhälle med sina våldsgärningar och terror mot allt liv och hem.
Du är bara en äcklig blatte som vill utöva våld emot vita utan att de ska få tycka någonting om det eller få slå tillbaka.
Om vi ber om det på grund av några provocerande teckningar, vad ber inte muslimerna om då? Retorisk fråga, eftersom du är en oärlig blatte oförmögen att förstå någonting som existerar utanför islam.
Muslimer ska avhumaniseras så länge de följer islamisk lära där det går ut på att avhumanisera andra. De kan runka islam i sina hemländer, som de för resten tog med våld och islams doktrin bakom sig en gång i tiden. Så håll käften, äckliga blatte, vi lever som vi vill i våra länder och ska inte anpassa oss till bajsbruna främlingar, och vi får givetvis tänka och känna saker även om det missgynnar smutsiga muslimer eller deras inbillade rätt att ockupera europeisk mark. Hela vårt medvetande får leva oavsett vad pissmedia och köpta politiker säger eller försöker uppfostra oss i.