2020-10-29, 15:46
Medlem
Det hr kommer att glmmas bort lika fort som senaste gngen en fransk prst fick halsen avskuren av islamister.

Hans namn var Jacques Hamel. Sorgligt nog frmodligen till och med bortglmd hr p flashback.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Hamel
Citera
2020-10-29, 15:46
Medlem
Zloths avatar
Det intressanta r att ju mer Frankrike stretar emot, desto vrre kommer det att bli.

Fransmnnen r de enda vita mnniskorna kvar med bollar (vilket sger en del). De kommer inte att bja sig.

Det kommer att bli krig i Frankrike.
Citera
2020-10-29, 15:48
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
De brukar bli tokiga av ilska om ngon kritiserar islam och brja vrka ur sig anklagelser om contrajihadism och islamofobi s fort ngon vgar yppa minsta kritik om pedofilmuhammed.

Dessutom tror jag inte alls att benzotorskarma i NMR vill kasta ut ngon, de lever ju i symbios med kaosaraberna vars nrvaro r enda meningen med wt-livet fr stackarna.

Precis som jag trodde, du r en pajas utan vettiga argument.

Frsk vifta bort haschdimman i alla fall innan du svarar mig nsta gng.
Senast redigerad av Zloth 2020-10-29 kl. 15:52.
Citera
2020-10-29, 15:50
Citat:
Ursprungligen postat av XiJinPooh
Det ena behver inte utesluta det andra.

Det lr vara fler inblandade precis som i fallet med lraren. Skulle inte bli frvnad om de griper 10 till.
Citera
2020-10-29, 15:53
Medlem
Svart-Skalles avatar
Vi mste utva ptryckningar mot vra styrande att sluta ta in muslimer. NU!
Citera
2020-10-29, 15:53
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det intressanta r att ju mer Frankrike stretar emot, desto vrre kommer det att bli.

Fransmnnen r de enda vita mnniskorna kvar med bollar (vilket sger en del). De kommer inte att bja sig.

Lite osker p varfr "vita mnniskor" kommer upp i diskussionen, muslimer kan vara konverterade pursvenskar, mnga fransmn ser nrmast sydlndska ut, det finns svarta och folk i mellanstern som inte r s frtjusta i Islam. S jag fattar inte vad hudfrg har med saken att gra? Detta handlar om religion och kultur, enligt mig.
Citera
2020-10-29, 15:54
Medlem
Dilzoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Hur mnga ovanliga muslimer finns det d? Jag skulle sga att mer n hlften r helt ok med denna typen av handlingar. Kolla bara p Saudiarabien och Iran, massor av folk som gillar det hr.

Anser du att det inte var vanliga nazister som ddade judar ocks? Det r lran det r fel p.
Jag tror jag hller med dig, skert mnga till och med i Sverige som log inombords nr kalifatet expanderade.

Den som tiger samtycker, muslimerna kan demonstrera mot att det mlas bilder men INTE nr oskyldiga slaktas av religsa hundar, Rtt talande och obehagligt och visar hur vidriga mnniskor det finns.
Citera
2020-10-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InvisiblePerson
Adam Marttinen (SD) kommenterar ddet: Klipp islamisternas medborgarskap

https://www.youtube.com/watch?v=L-N4V5dGPUs

I en sund samhllsmodell borde det inte ens vara ngot att diskutera.
Det r helt sjukt att vi har vra lnder fulla med tusentals extremister som r vrre n vra egna infdda extremister och att vi inte ens nr vi ser vad de r kapabla till bara tar och utnyttjar precis vart enda litet lagrum som finns fr att kasta ut s mnga som mjligt permanent.
Citera
2020-10-29, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Va det inte det som hnde nr serbierjna drevs ut ur deras land, det var etnisk rensning? Likt Hitler brnde judar i ugnar slaktades serber av muslimer?
Bortsett frn att grymheter i Balkankrigen begicks av bda sidor:
De som slaktade systematiskt var serber.
Kollegor, fd FN-soldater, har berttat.
Citera
2020-10-29, 15:55
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth

Det r det jag ocks observerat, det kommer att eskalera. Det r drfr politikerna hr i Sverige inte trs sga ngot eller ta i med hrdahandskarna. Det ska rullas ngra huvuden innan man agerar om man ens gr ngot d. Frankrike sa aldrig heller ifrn frr. Man mste frst n en en viss niv innan det blir ohllbart. andra sidan ska man inte avbilda profeten.
Citera
2020-10-29, 15:56
Medlem
Herreminskapares avatar
Citat:
Jimmie kesson kommenterar ddet:

https://www.youtube.com/watch?v=C1aFWCAdVJ4

Citat:
Adam Marttinen (SD) kommenterar ddet: Klipp islamisternas medborgarskap

https://www.youtube.com/watch?v=L-N4V5dGPUs

Citat:
Lennart Matikainen kommenterar ddet:

https://www.youtube.com/watch?v=bVRUbn619b8

Tack!
Citera
2020-10-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Jaha, jag ser att Erdogans och vriga muslimers hetsande har gett resultat. Kan man inte skriva under p vsterlndsk yttrandefrihet s kan man ta sitt pick o pack och lmna.

Har vnstern sagt t Erdogan att "stda svansen" nnu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in