2020-10-29, 17:50
Medlem
Rainmans avatar
Dags att driva tillbaka djuren till skogen, dom har ingenting att gra bland civilisationen
Citera
2020-10-29, 17:50
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
De turkar jag pratat med har alla avskytt honom.

De stttar oftast honom. Med tavlor och skit hemma
Citera
2020-10-29, 17:51
Medlem
Hur har andra ledare i Europa reagerat p detta? Lfven?
Citera
2020-10-29, 17:52
Medlem
Rainmans avatar
Citat:

Samma hr alla mina turk vnner avskyr fanskapet som pesten
Citera
2020-10-29, 17:52
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xul
Helt ok skrivet av Lfven, ven om jag tycker han borde varit tydligare och skrivit "freedom of speech" snarare n "fundamental freedoms".

Jag r mer besviken ver att han inte gr ut via SVT/SR och frkastar detta... Jag menar - hur mnga gamla svenskar anvnder twitter??
Citera
2020-10-29, 17:53
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
De jag vet lskar Erdogan, ntligen ngn som verkligen str upp fr landet och vgar visa det utt.
Citera
2020-10-29, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoject
Vad pratar du om? ALLA Turkar jag ngonsin pratat med stttar Erdogan fullt ut. Dom som avskyr honom r en minoritet.

Du umgs helt enkelt med fel typ av Turkar. Sluta upp med det eller r du en av dom?
Citera
2020-10-29, 17:55
Medlem
Hur mnga Notre-Dame finns det i Frankrike?
Citera
2020-10-29, 17:56
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xul
Helt ok skrivet av Lfven, ven om jag tycker han borde varit tydligare och skrivit "freedom of speech" snarare n "fundamental freedoms".

in defence of fundamental freedoms

Hller med om att fundamental r ett mrkligt ordval. Men Lfven vill vl inte vara allt fr specifik.

Fundamental =
grundlggande, vsentlig, elementr, primr, central, viktig, basal, bakomliggande

motsatsord
ovsentlig, sekundr, perifer.

Men jag fr dock associationer till fundamentalist.

Fundamentalist = bokstavstrogen, bokstavstroende; biblicist, bibeltrogen; korantrogen; dogmatiker, blint troende; extremist, vettvilling
Citera
2020-10-29, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Folk tror att man kan leka med muslimerna och skoja med dom som vi vsterlnningar gjort varandra med karikatyrer osv. Muslimer r ett serist folkslag dr predikan och tro kommer i frsta rum. Dr predikan och tro styr deras livsstil. Muslimer r djupt dedikerade till deras tro och kan agera jihad om s sgs. Drmed r det flera som r utspridda i Frankrike och andra lnder som r beredda att agera nr is uppmanar till det. En muslim sviker aldrig en muslim och det r brdraskap p en nivn som man har svrt att frst. Det r drfr dom kan etablera sig vart som helst fr dom stller upp som brder och systrar.

Macron har ingen aning vad han har att gra med nu. Det hr brjan p vad som komma skall. Underskatta aldrig religioner och definitivt inte stykan i islam. Den har funnits med sen jordens brjan och frvaltas av trogna dedikerade personer. Islam kommer alltid att vinna.
Ok, s islam r flera miljarder r gammal? Eller menar du att pedofilen skapade jorden? Jag fr inte ihop ditt resonemang.
Citera
2020-10-29, 17:58
Medlem
Steinarrs avatar
Det r dags att jaga ut muslimerna frn Europa nu. Hoppas fransmnnen stter hrt mot hrt.
Senast redigerad av Steinarr 2020-10-29 kl. 18:01.
Citera
2020-10-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Du umgs helt enkelt med fel typ av Turkar. Sluta upp med det eller r du en av dom?
"Fel typ"? Alla turkar r vidriga varelser, turken r bland det vrsta som har hnt den hr vrlden. De gmmer sig grna bakom sin fasad av att verka europeiska men det rcker med att se tillbaka 100 r i tiden p vad de gjorde mot assyrier och armenier. Jihad och folkmord i dess renaste form och de fick idn av juden Max von Oppenheim.

Titta p de vidriga turkarna och hur de har protesterat varje gng en manifestation hlls fr folkmordet hr i Sverige. Fyfan vad ckliga de r, samma skit som araber och somalier. Insha allah, en dag ska Europa ta tillbaka Konstantinopel frn de jvla grisarna.
Senast redigerad av LeavesOfGrass 2020-10-29 kl. 18:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in