2020-10-29, 14:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha fy fan vad korkade ni är som tror att det går att hitta en fredlig lösning

Eller jo, det finns det faktiskt: Att blattar och negrer lämnar Europa.

Tror inte faktiskt att det finns en fredlig lösning mera. De kan givet inte bo i Europa. Skicka hem dom tills de ställen där de kan leva och där det är brott mot lagen att göra en bild av Mohammed.
Citera
2020-10-29, 14:38
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Vi vita europeer skiter fullständigt i att muslimpsykot kom från den ena eller den andra gruppen.
Ni har alla samma rättesnöre och grundfilosofi - hämtad från en perverterad och uppviglande fantasibok skriven av en pedofil.

Gränsen för hur många dödliga dåd av muslimer i västländerna som kan viftas bort med att det var en "ensam galning" är passerad.

Om inte ländernas ledare tar tag i problemet så kommer folket att göra det.
Regeringar som står och ser på när deras vita befolkning närmast systematiskt bestialiskt mördas kommer att tappa kontrollen över samhället.
Jag påstod aldrig att det var en ensam galning. Snarare menar jag på att dessa dåd sällan sker av en mainstream muslim utan de som hamnar i salafistiska/wahhabistiska kretsar. Men du är också en idiot som inte fattar det. Största skämtet är att folk en gång i tiden trodde att vita europeer var ubermensch. I denna tråd resonerar ni som en bunt untermensch.
Citera
2020-10-29, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Hur många nationalister fördömde dådet i Trollhättan? Hur många av dem tog avstånd från Anton Lundin?

Hur många muslimer föredömde 9/11? Oklahoma-bombningarna? Paris-attackerna? London-attackerna? Nice-attacken?
Människoslavhandeln i mellanöstern? Terrorattacken i Manchester? Terrorattackena i München och Berlin?

Terrorattacken på drottningatan?

Kasta inte sten i glashus.
Senast redigerad av Vafalls09 2020-10-29 kl. 14:41.
Citera
2020-10-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
SVT Nyheter håller fanan högt för islamister. I deras tre olika artiklar och detta hemska dåd, nämns ingenting om att mördaren ropade allahu akbar och sannolikt är islamist.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/e...knivdad-i-nice

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...-bara-springer

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/a...det-har-vet-vi

Jojo, skattefinansierade SVT vill alltså inte nämna att mördaren är muslim. Oberoende, fair and balanced eller det SVT säger sig att vara. Så fan heller.

Snarare feg, undergiven, eftergiven och rädd.
Matriarkatet och de manliga ursäkterna till fittmässor inom public service är livrädda att åka på pisk av muslimer i Sverige och maskerar därför så långt det går vad detta handlar om.
Citera
2020-10-29, 14:41
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Hur många muslimer föredömde 9/11? Oklahoma-bombningarna? Paris-attackerna? London-attackerna? Nice-attacker? Människoslavhandeln i mellanöstern?

Kasta inte sten i glashus.
Poängen är att fördömande blir ganska korkat om vi enbart ska kräva det från muslimer när islamister begår terror men inte från nationalister när deras extremister begår terror.
Citera
2020-10-29, 14:44
Medlem
Citat:
Jag påstod aldrig att det var en ensam galning. Snarare menar jag på att dessa dåd sällan sker av en mainstream muslim utan de som hamnar i salafistiska/wahhabistiska kretsar. Men du är också en idiot som inte fattar det. Största skämtet är att folk en gång i tiden trodde att vita europeer var ubermensch. I denna tråd resonerar ni som en bunt untermensch.

Fast vad du tycker och tror, påstår eller ej, är helt irrelevant för oss som får våra systrar och bröder avrättade av DITT folk. Det bästa du kan göra framöver är att hålla käften och försöka dölja att du är muslim.
Citera
2020-10-29, 14:46
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Poängen är att fördömande blir ganska korkat om vi enbart ska kräva det från muslimer när islamister begår terror men inte från nationalister när deras extremister begår terror.
Finns lika mycket idioter på båda sidor. Kristna som muslimer som höger/vänster extremer.
” Det är olyckligt att islam idag är synonymt med terrorism ty långt ifrån att förespråka terrorism är islam en fridfull religion vars fundament lär muslimer att upprätthålla fred och rättvisa världen över.”
https://islam.se/terrorism
Citera
2020-10-29, 14:48
Medlem
Det här skickar ett tydligt budskap till Europa; Använd er yttrandefrihet för att förlöjliga vår genomruttna tro och vi ska ge igen med terror och död.

Vad dessa idioter inte förstår (de förstår inte mycket) är att konsekvenserna av att skrämma upp folk är att alla muslimer drabbas av det här. Jag köper inte att Europa är förlorat. Ju fler muslimer som släpps in och ju fler attacker vi ser, desto mer kommer den vita mannen att vilja ta tillbaka det som han så länge tagit för givet. Sitt land, sitt folk och sin stolthet.

Tack till alla terrorister, ni är en del i byggandet av det nya Rom. Insha allah, vi kommer att ta tillbaka Konstantinopel en dag också.
Citera
2020-10-29, 14:48
Medlem
Termos99s avatar
Citat:

I sak så håller jag med, jag förstår vad du menar. Men Nationalism har ingen helig bok, ingen trosbekännelse eller en person som betraktas som profeternas sigill. Så nationalister behöver inte ha så mycket gemensamt alls, en muslim som är den bäste i världen och en muslim som skär halsen av någon delar dock helt religiösa fundament, det som skiljer sig åt är tolkningen.

Citera
2020-10-29, 14:49
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Nu lyssnar du jävligt noga, retard. Det spelar ingen roll om pedofilen mohammed funnits eller inte.Du ska jävlar inte försvara halsavskärningar på folk som inte har med skämtteckningarna att göra. Ingen annan heller.
Du får inga som helst pluspoäng av islamdyrkarna ändå.Tänk dig för.
När försvarade han dådet?
Citera
2020-10-29, 14:50
Medlem
Vilka här stödjer terror attackerna?
Motivera varför!
Citera
2020-10-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vilka här stödjer terror attackerna?
Motivera varför!

De har mitt fulla stöd, se mitt inlägg några rader upp så förstår du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in