2020-10-29, 14:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha fy fan vad korkade ni r som tror att det gr att hitta en fredlig lsning

Eller jo, det finns det faktiskt: Att blattar och negrer lmnar Europa.

Tror inte faktiskt att det finns en fredlig lsning mera. De kan givet inte bo i Europa. Skicka hem dom tills de stllen dr de kan leva och dr det r brott mot lagen att gra en bild av Mohammed.
Citera
2020-10-29, 14:38
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Vi vita europeer skiter fullstndigt i att muslimpsykot kom frn den ena eller den andra gruppen.
Ni har alla samma rttesnre och grundfilosofi - hmtad frn en perverterad och uppviglande fantasibok skriven av en pedofil.

Grnsen fr hur mnga ddliga dd av muslimer i vstlnderna som kan viftas bort med att det var en "ensam galning" r passerad.

Om inte lndernas ledare tar tag i problemet s kommer folket att gra det.
Regeringar som str och ser p nr deras vita befolkning nrmast systematiskt bestialiskt mrdas kommer att tappa kontrollen ver samhllet.
Jag pstod aldrig att det var en ensam galning. Snarare menar jag p att dessa dd sllan sker av en mainstream muslim utan de som hamnar i salafistiska/wahhabistiska kretsar. Men du r ocks en idiot som inte fattar det. Strsta skmtet r att folk en gng i tiden trodde att vita europeer var ubermensch. I denna trd resonerar ni som en bunt untermensch.
Citera
2020-10-29, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Hur mnga nationalister frdmde ddet i Trollhttan? Hur mnga av dem tog avstnd frn Anton Lundin?

Hur mnga muslimer fredmde 9/11? Oklahoma-bombningarna? Paris-attackerna? London-attackerna? Nice-attacken?
Mnniskoslavhandeln i mellanstern? Terrorattacken i Manchester? Terrorattackena i Mnchen och Berlin?

Terrorattacken p drottningatan?

Kasta inte sten i glashus.
Senast redigerad av Vafalls09 2020-10-29 kl. 14:41.
Citera
2020-10-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
SVT Nyheter hller fanan hgt fr islamister. I deras tre olika artiklar och detta hemska dd, nmns ingenting om att mrdaren ropade allahu akbar och sannolikt r islamist.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/e...knivdad-i-nice

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...-bara-springer

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/a...det-har-vet-vi

Jojo, skattefinansierade SVT vill allts inte nmna att mrdaren r muslim. Oberoende, fair and balanced eller det SVT sger sig att vara. S fan heller.

Snarare feg, undergiven, eftergiven och rdd.
Matriarkatet och de manliga urskterna till fittmssor inom public service r livrdda att ka p pisk av muslimer i Sverige och maskerar drfr s lngt det gr vad detta handlar om.
Citera
2020-10-29, 14:41
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Hur mnga muslimer fredmde 9/11? Oklahoma-bombningarna? Paris-attackerna? London-attackerna? Nice-attacker? Mnniskoslavhandeln i mellanstern?

Kasta inte sten i glashus.
Pongen r att frdmande blir ganska korkat om vi enbart ska krva det frn muslimer nr islamister begr terror men inte frn nationalister nr deras extremister begr terror.
Citera
2020-10-29, 14:44
Medlem
Citat:
Jag pstod aldrig att det var en ensam galning. Snarare menar jag p att dessa dd sllan sker av en mainstream muslim utan de som hamnar i salafistiska/wahhabistiska kretsar. Men du r ocks en idiot som inte fattar det. Strsta skmtet r att folk en gng i tiden trodde att vita europeer var ubermensch. I denna trd resonerar ni som en bunt untermensch.

Fast vad du tycker och tror, pstr eller ej, r helt irrelevant fr oss som fr vra systrar och brder avrttade av DITT folk. Det bsta du kan gra framver r att hlla kften och frska dlja att du r muslim.
Citera
2020-10-29, 14:46
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Pongen r att frdmande blir ganska korkat om vi enbart ska krva det frn muslimer nr islamister begr terror men inte frn nationalister nr deras extremister begr terror.
Finns lika mycket idioter p bda sidor. Kristna som muslimer som hger/vnster extremer.
Det r olyckligt att islam idag r synonymt med terrorism ty lngt ifrn att fresprka terrorism r islam en fridfull religion vars fundament lr muslimer att upprtthlla fred och rttvisa vrlden ver.
https://islam.se/terrorism
Citera
2020-10-29, 14:48
Medlem
Det hr skickar ett tydligt budskap till Europa; Anvnd er yttrandefrihet fr att frljliga vr genomruttna tro och vi ska ge igen med terror och dd.

Vad dessa idioter inte frstr (de frstr inte mycket) r att konsekvenserna av att skrmma upp folk r att alla muslimer drabbas av det hr. Jag kper inte att Europa r frlorat. Ju fler muslimer som slpps in och ju fler attacker vi ser, desto mer kommer den vita mannen att vilja ta tillbaka det som han s lnge tagit fr givet. Sitt land, sitt folk och sin stolthet.

Tack till alla terrorister, ni r en del i byggandet av det nya Rom. Insha allah, vi kommer att ta tillbaka Konstantinopel en dag ocks.
Citera
2020-10-29, 14:48
Medlem
Termos99s avatar
Citat:

I sak s hller jag med, jag frstr vad du menar. Men Nationalism har ingen helig bok, ingen trosbeknnelse eller en person som betraktas som profeternas sigill. S nationalister behver inte ha s mycket gemensamt alls, en muslim som r den bste i vrlden och en muslim som skr halsen av ngon delar dock helt religisa fundament, det som skiljer sig t r tolkningen.

Citera
2020-10-29, 14:49
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Nu lyssnar du jvligt noga, retard. Det spelar ingen roll om pedofilen mohammed funnits eller inte.Du ska jvlar inte frsvara halsavskrningar p folk som inte har med skmtteckningarna att gra. Ingen annan heller.
Du fr inga som helst pluspong av islamdyrkarna nd.Tnk dig fr.
Nr frsvarade han ddet?
Citera
2020-10-29, 14:50
Medlem
Vilka hr stdjer terror attackerna?
Motivera varfr!
Citera
2020-10-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vilka hr stdjer terror attackerna?
Motivera varfr!

De har mitt fulla std, se mitt inlgg ngra rader upp s frstr du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in