2023-03-25, 03:33
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Tycker du att media, politiker, myndigheter granskat bidens familj alls? Man granskar Trump 24/7 men tvingar sociala medier censurera Biden familjens korruption... Hyckleriet är kolossalt.
_
INGEN president i historien är / har varit mer granskad och transparent som Trump.
Att de inte lyckats sätta dit honom än gör honom till en super hjälte.
Citera
2023-03-25, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XEXXE69
_
INGEN president i historien är / har varit mer granskad och transparent som Trump.
Att de inte lyckats sätta dit honom än gör honom till en super hjälte.
Och de gör TDS-sekten ännu mer desperat, panikslagna och hatiska, vilket vi bevittnar i denna forumsdel.
Citera
2023-03-25, 03:36
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Och de gör TDS-sekten ännu mer desperat, panikslagna och hatiska, vilket vi bevittnar i denna forumsdel.
_
TDS är ett djupt virus som får delar i hjärnan att ruttna, som tex kritiskt tänkande.
Sam Harris är ett bra exempel.
Senast redigerad av XEXXE69 2023-03-25 kl. 03:55.
Citera
2023-03-25, 13:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Tycker du att media, politiker, myndigheter granskat bidens familj alls? Man granskar Trump 24/7 men tvingar sociala medier censurera Biden familjens korruption... Hyckleriet är kolossalt.
Utan substans, så vad ska granskas, för annars blir det som inget i Begazi, fånerier om mailservrar och som de gör värre själva, pedofilringar i pizzerior och sånt skräp.

Utan substans vs. substans, ja, vem som helst förstår sig på sånt som är saklig och inte styrd av en sekt att inte få tänka själv, utan bara upprepa vad sekten säger.

Och med trumpen finns det gigantiska frågetecken på många saker, en är där trumpen sade "jag är körd" och en fortfarande obesvarad fråga, vad gjorde alla ryssar kring trumpen tower helt plötsligt och som kandidat.

Ni TDS-trumpnissar är bara för komiska att tro sakligheten inte existerar.
Citera
2023-03-25, 13:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Utan substans, så vad ska granskas, för annars blir det som inget i Begazi, fånerier om mailservrar och som de gör värre själva, pedofilringar i pizzerior och sånt skräp.

Utan substans vs. substans, ja, vem som helst förstår sig på sånt som är saklig och inte styrd av en sekt att inte få tänka själv, utan bara upprepa vad sekten säger.

Och med trumpen finns det gigantiska frågetecken på många saker, en är där trumpen sade "jag är körd" och en fortfarande obesvarad fråga, vad gjorde alla ryssar kring trumpen tower helt plötsligt och som kandidat.

Ni TDS-trumpnissar är bara för komiska att tro sakligheten inte existerar.
Flera hundra lagbrott finns dokumenterade & är även postade i tråden.
Citera
2023-03-25, 13:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Flera hundra lagbrott finns dokumenterade & är även postade i tråden.
Sant ni TDS-trumpnissar har postat många substanslösa påståenden, och allt ni står med är hunters kuk i handen.

Men när vi ska få något med substans, kommer detta ta många år till?
Och visst är det sjukligt komiskt att i Isaak tråden så såg Isaak DIREKT korruption, sen nu flera år senare så står vi är med inget ändå.
Det betyder bara en sak, antingen ljuger ni här, elelr i Isaak tråden, älskar när ni säger emot er själva.

Undrar vad nu väntar på???
Eller vad är orsaken att substans aldrig kommer?
Citera
2023-03-25, 13:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Sant ni TDS-trumpnissar har postat många substanslösa påståenden, och allt ni står med är hunters kuk i handen.

Men när vi ska få något med substans, kommer detta ta många år till?
Och visst är det sjukligt komiskt att i Isaak tråden så såg Isaak DIREKT korruption, sen nu flera år senare så står vi är med inget ändå.
Det betyder bara en sak, antingen ljuger ni här, elelr i Isaak tråden, älskar när ni säger emot er själva.

Undrar vad nu väntar på???
Eller vad är orsaken att substans aldrig kommer?
Som sagt flera hundra brottsliga handlingar är konstaterade. Enbart korruption gör att inget åla ännu har väckts.
Att uppskatta korruption på det sätt du gör måste tära mycket på samvetet i längden.
Citera
2023-03-25, 13:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Som sagt flera hundra brottsliga handlingar är konstaterade. Enbart korruption gör att inget åla ännu har väckts.
Att uppskatta korruption på det sätt du gör måste tära mycket på samvetet i längden.
Jag ställde frågan hur många år till ska vi vänta på substans och med tanke den inte ens nått oss än, mer än i form av trollfabrikers kreationer.

Inget tär på mig, jag väntar på substans och saklighet, den har inte infunnit sig än, mer än att ni kommer med en kuk i er hand om hunter, och vad det ska ge oss är ingen som vet.
Så, hur lång tid till och med tanke på inget upp tills nu och flera år senare.

Ni ger verkligen nothingburger en riktig mening, men den dagen sakligheten är här om hunter, så följer jag den som vanligt och det retar er svårt, då saklighet är inget nu gillar i nu substanslösa påståenden.

Men men, jag väntar väl par år till då och är det som vanligt med era påståenden, så vet vi redan hur detta slutar och som allt annat ni ger.
Citera
2023-03-25, 14:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag ställde frågan hur många år till ska vi vänta på substans och med tanke den inte ens nått oss än, mer än i form av trollfabrikers kreationer.

Inget tär på mig, jag väntar på substans och saklighet, den har inte infunnit sig än, mer än att ni kommer med en kuk i er hand om hunter, och vad det ska ge oss är ingen som vet.
Så, hur lång tid till och med tanke på inget upp tills nu och flera år senare.

Ni ger verkligen nothingburger en riktig mening, men den dagen sakligheten är här om hunter, så följer jag den som vanligt och det retar er svårt, då saklighet är inget nu gillar i nu substanslösa påståenden.

Men men, jag väntar väl par år till då och är det som vanligt med era påståenden, så vet vi redan hur detta slutar och som allt annat ni ger.
Substansen finns redan, postad i tråden. Där alla brott radas upp tillsammans med de lagparagrafer som är aktuella.

Att du tjatar om "kuk" hela tiden verkar lite osunt.
Jag förstår att det känns lite jobbigt när hela din världsbild håller på att rasa ihop. Men misströsta inte, det finns alltid en utväg.
Citera
2023-03-28, 15:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Substansen finns redan, postad i tråden. Där alla brott radas upp tillsammans med de lagparagrafer som är aktuella.

Att du tjatar om "kuk" hela tiden verkar lite osunt.
Jag förstår att det känns lite jobbigt när hela din världsbild håller på att rasa ihop. Men misströsta inte, det finns alltid en utväg.
Det är endast hunters kuk ni står med i handen utan substans.

Men det är sjukligt intressant att Isaak såg korruptionen direkt och lämnade över datorn gratis och utan ekonomisk vinning till politiker:
Sen står vi här flera år senare med nått som syntes av en sketen datortekniker direkt, och inte bara det, massa pratande om Ukraina korruption först, men inget, och sen som en blixt från klar himmel så har datorn visat kina korruption och detta tog många år.
Men Isaak, ja, han såg det på några minuter, och det är så det faller som ett korthus om hunter.

Vad nu hunter har med politiken att göra, det är också en obesvarad fråga sedan sekund ett och jag börjar inse det aldrig någonsin kommer nu, för när kommer leverans av substans?
Undrar då vi väntat länge nu och inget.
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Beklagar verkligen dina sjukdomar, de diagnoserna verkar inte vara att leka med. Red herring är det du har mellan benen va, det andra känner jag inte till var det sitter? I ditt huvud?

Men jag undrar verkligen var det tar stopp någonstans. Det finns självklart flera som kan ta det där till rättegång om de bara har något. ibland brukar inte det behövas heller. Så när kommer det, har inte sett någon ens skriva i legala termer om vad som skett.
Nått säger mig hunter aldrig någonsin hamnar i rättegång för det dom påstår i tråden, min gissning är att efter Ukraina var en fantasi, och Kina var en fantasi, så kommer tredje saken som tar samma väg.

Stora frågan är hur en datortekniker så snabbt kan se det är korruption, men flera år senare som börjar man prata helt PLÖTSLIGT om Kina, och jag som trodde den var så enkel att se, så enkelt en datortekniker såg det direkt, men sen ingen annan kan se.

Undrar varför dessa två sakerna krockar så svårt med varandra, blir till en pradox när de säger två saker och bägge aldrig kan vara sanna samtidigt.
Citera
2023-04-04, 16:44
Medlem
Utredningen av suspekta betalningar från Kina mm fortskrider, ser ut som Comer hittat något som knyter Joe Biden till de sannolika mutorna som utbetalats:

Citat:
Rep. James Comer@RepJamesComer

I now have access to the Biden family's suspicious activity reports from @USTreasury.

I have also subpoenaed Biden family band records.

And Biden family associates connected to the schemes are talking to @GOPoversight.

It doesn't look good for @POTUS.
https://twitter.com/RepJamesComer/status/1643084896007602182?cxt=HHwWjIC-pb3AtM0tAAAA
Citera
2023-04-04, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Utredningen av suspekta betalningar från Kina mm fortskrider, ser ut som Comer hittat något som knyter Joe Biden till de sannolika mutorna som utbetalats:

https://twitter.com/RepJamesComer/status/1643084896007602182?cxt=HHwWjIC-pb3AtM0tAAAA
Nu eskalerar det antagligen, gubben är som alla visste på kinesernas lönelista...

Slutet nära för peddot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in