Citat:
Ursprungligen postat av
Poor.Boy.Valentine
Tattaren Taibbi blir fullkomligt överkörd på Twitter. Det är ganska roligt att se. Smartast var kanske att han tog upp Trumpadministrationens olika påverkansförsök, och att det faktiskt var menlöse offret Trump som satt i Vita huset då. Något som verkar ha gått MAGA-tomtarna helt förbi.

Vänsterfascisternas trollarmé är alltså aktiverad och jobbar för högtryck nu. Jag antar att du snabbt blir uppdaterad, det gäller ju att vara snabb om man ska försöka att skademinimera, men tyvärr kommer ni inte att lyckas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Poor.Boy.Valentine
Det är lustigt hur ni kan tro ett bolag som Twitter inte ska få göra vad de vill med innehåll som direkt påverkar lönsamheten. Elon borde om inte annat förstå dessa rättigheter, men visar att han inte gör det. Vilket jag finner ganska anmärkningsvärt. Istället verkar han vilja dra igång konspirationsteorier, varav vilka effektivt stöter undan, några för företaget, livsviktiga inkomstkällor.
Pinsamt!
Two basic problems with Musk claiming Biden laptop first amendment violations is a) Biden administration was not in place to censor twitter, and b) his handpicked reporter contradicts the claims
https://twitter.com/donmoyn/status/1598862436454440960
Citat:
Ursprungligen postat av
granvall
Nu när laptoppen tydligen ska fram i ljuset och visa på något så kommer Trump att kunna vinna 2024? För det är väl målet med det hela?
Så jag antar att man då både anser och inser att Trump i sig själv inte attraherar nog med väljare.
Du/ni har verkligen en skev bild av verkligheten, varför gillar ni inte transparens? Demokraterna kan uppenbarligen inte vinna val utan att fuska, projicera, ljuga och censurera?
Ni är ju de sanna antidemokraterna, ni slickar uppåt och er lojalitet ligger inte hos vanligt folk, det är ju helt uppenbart när man sett er posthistorik i denna forumdel.