2022-12-03, 04:04
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
En till sak som aldrig kommer hända:
Cool, release all the details of your current efforts to restore neo-Nazi accounts
https://twitter.com/BradMossEsq/status/1598862724414337024
Citera
2022-12-03, 04:08
Medlem
Yep. Det är sant. Högerdildona vill tvinga plattformar att göra detta. Det kan de inte förneka. Det är "frihetsälskarnas" agenda.
The MAGA are adamant that posting other people’s dicks against their will is a fundamental right protected by the constitution and private company has no choice but to let their website be littered with dicks.
https://twitter.com/Timodc/status/1598861682734157824

Musk: "Chapter 11 here we come!"
Citera
2022-12-03, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Missade du delen där det framkom att Vita huset under Donald Trump också hörde av sig till Twitter för att dölja saker och ting?

Länk (eller vilket avsnitt i filerna?) Har svårt att tro att Twitter skulle vara speciellt intresserade av det under Donald Trump med tanke på vänsterinriktningen och Trumphatet. Tvärtom skulle de nog läcka något dylikt för att få Trump fälld..

Däremot så är det sant att även när Donald Trump var president så höll hans motståndare på med detta och kontaktade Twitter, inte riktigt det samma som att det var Vita Huset som gav order eller instruktioner till Twitter..
Senast redigerad av Scribble 2022-12-03 kl. 04:34.
Citera
2022-12-03, 04:42
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Härligt ! Såg nyss på Fox något om hur dom riggade valet och tog bort allt negativt på twitter om Hunter Biden.
Som jag brukar säga dom som gnäller värst dvs liberales/wokes /democrats är oftast dom falskaste själva ! Det dom anklagar andra för gör DOM i istället mest !

Go Musk ! Fram med sanningen 👊
Rätt så sensationellt innehåll.
Matt Taibbi stod för flödet vilket jag antar var av legala skäl, och det kommer enligt Musk en del två imorgon.

Hela flödet med 36 tweet's går att se via nitter.net om man inte vill bli avbruten på länken nedan.

Matt Taibbi
https://nitter.net/mtaibbi/status/1598822959866683394#m
Citera
2022-12-03, 04:45
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
Länk (eller vilket avsnitt i filerna?) Har svårt att tro att Twitter skulle vara speciellt intresserade av det under Donald Trump med tanke på vänsterinriktningen och Trumphatet. Tvärtom skulle de nog läcka något dylikt för att få Trump fälld..

Däremot så är det sant att även när Donald Trump var president så höll hans motståndare på med detta och kontaktade Twitter, inte riktigt det samma som att det var Vita Huset som gav order eller instruktioner till Twitter..

Det är bara att läsa tråden. Men jag antar att det är mer intressant att fantisera om Trumphat och att ingen tog lilla Donald på allvar?

10.Both parties had access to these tools. For instance, in 2020, requests from both the Trump White House and the Biden campaign were received and honored. However:

https://twitter.com/mtaibbi/status/1598828932395978752
Citera
2022-12-03, 04:50
Medlem
Citat:
Det är bara att läsa tråden. Men jag antar att det är mer intressant att fantisera om Trumphat och att ingen tog lilla Donald på allvar?

10.Both parties had access to these tools. For instance, in 2020, requests from both the Trump White House and the Biden campaign were received and honored. However:

https://twitter.com/mtaibbi/status/1598828932395978752

...du missade uppföljningen där det står det jag sa, att eftersom Twitter är vänstervridet så var det inte verktyg de kunde använda ändå.
"This system wasn't balanced. It was based on contacts. Because Twitter was and is overwhelmingly staffed by people of one political orientation, there were more channels, more ways to complain, open to the left (well, Democrats) than the right."

Så nej, inga fantasier om Trumphat alls, det är väldigt verkligt och hela läckan bevisar det, att man jobbat för demokraterna.

Trump hade rätt, konspirationsteoretikerna hade rätt. Det var inte ryssarna.
Senast redigerad av Scribble 2022-12-03 kl. 04:54.
Citera
2022-12-03, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Rätt så sensationellt innehåll.
Matt Taibbi stod för flödet vilket jag antar var av legala skäl, och det kommer enligt Musk en del två imorgon.

Hela flödet med 36 tweet's går att se via nitter.net om man inte vill bli avbruten på länken nedan.

Matt Taibbi
https://nitter.net/mtaibbi/status/1598822959866683394#m
Tattaren Taibbi blir fullkomligt överkörd på Twitter. Det är ganska roligt att se. Smartast var kanske att han tog upp Trumpadministrationens olika påverkansförsök, och att det faktiskt var menlöse offret Trump som satt i Vita huset då. Något som verkar ha gått MAGA-tomtarna helt förbi.
Citera
2022-12-03, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
...du missade uppföljningen där det står det jag sa, att eftersom Twitter är vänstervridet så var det inte verktyg de kunde använda ändå.
"This system wasn't balanced. It was based on contacts. Because Twitter was and is overwhelmingly staffed by people of one political orientation, there were more channels, more ways to complain, open to the left (well, Democrats) than the right."

Så nej, inga fantasier om Trumphat alls, det är väldigt verkligt och hela läckan bevisar det, att man jobbat för demokraterna.
Vari hittar du hatet? Svårt för att vara objektiv eller?
Citera
2022-12-03, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Tattaren Taibbi blir fullkomligt överkörd på Twitter. Det är ganska roligt att se. Smartast var kanske att han tog upp Trumpadministrationens olika påverkansförsök, och att det faktiskt var menlöse offret Trump som satt i Vita huset då. Något som verkar ha gått MAGA-tomtarna helt förbi.

lol knappast, svaren är ju så dumma att man inte tror det är sant. det handlar som sagt om att man valt att dölja det som hade att göra med Hunter Biden's laptop för att ge demokraterna en större chans att vinna valet.
Citera
2022-12-03, 05:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Jag sätter 2000kr på att det inte kommer någonting mer än obevisade anklagelser och konspirattions-föde ur detta. Som vanlig en sörja av ljug och fantasi.
Det som redan framkommit är mer än tillräckligt...!
Citera
2022-12-03, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det som redan framkommit är mer än tillräckligt...!

Japp, nu har man det svart på vitt att de faktiskt censurerat folk så som te.x James Woods mfl. Men det framkom väldigt mycket annat bra som bevisar att Demokraterna inte kan vinna utan att fuska, ljuga, censurera, manipulera. Och nu är det inte konspirationer längre.
Citera
2022-12-03, 05:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Enligt det stora avslöjandet på twitter så togs många nakenbilder bort. Det kan väl inte komma som en chock? Och jag förstår inte riktigt hur Twitter riggade ett val genom att inte ha kvar länkar till NY Post. Men jag har i och för sig svårt att förstå alla långsökta bortförklaringar till Trumps valförlust.
Inte ett dugg konstigt att de togs bort. En hel del av dem var olagliga, dvs barnporr enligt lagen. (nära-släkting-porr också)

Så se upp med vad ni länkar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in