2022-12-03, 07:39
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Haha. Har han tvingats sparka fler än de som han redan kickat?
Ja är det inte ironiskt att dina gapiga "vänsterkompisar" gjort en hel hög andra "vänsterkompisar" arbetslösa.
Citera
2022-12-03, 07:40
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Nakenbilder. Wow. Högern vill se mer kukbilder på Twitter. Ja, de vill se oändligt mycket mer av sånt på Elons nyköpta plattform...annars börjar vi grina!
you can see these links still at the internet archive. the big conspiracy here is the removal of stolen nudes of Hunter Biden
https://twitter.com/MattBinder/status/1598855032526364672
Citera
2022-12-03, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Ja är det inte ironiskt att dina gapiga "vänsterkompisar" gjort en hel hög andra "vänsterkompisar" arbetslösa.
Det hade de blivit snart ändå.

https://twitter.com/jdjkelly/status/1598021488795586561
Citera
2022-12-03, 07:48
Medlem
Citat:
Vad tjafsar du om då?

Rotvälska. Har svårt för det. Antingen anser du att marknadsaktörer som Twitter ska få åtnjuta full autonomi vad gäller att agera på hot från utländska cyberkrigare, eller så tycker du inte det. Svårare än så är det inte. Twitter har bara gjort vad som står i deras intresse, som föga förvånande var att prioritera användarnas säkerhet och ägarnas vinster.

Ordbajseri. Är inte intresserad av sånt.

Argumenten tryter ser jag, förstår att du inte är intresserad av att försvara din oförsvarliga positioner. Inte ens anonymt på nätet kan du komma fram i ljuset ur den vrå där du gömmer dig i det mörker som du är.

Jag tycker att din argumentation vidrig : Nasisterna/kommunisterna/demokraterna gjorde bara vad som står i deras intresse för att värna de medborgare som var positivt inställda till det tredje riket.

Med det sagt så anser jag inte att du bör censureras trots att jag känner mig synnerligen "kränkt".
Citera
2022-12-03, 07:51
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Nakenbilder. Wow. Högern vill se mer kukbilder på Twitter. Ja, de vill se oändligt mycket mer av sånt på Elons nyköpta plattform...annars börjar vi grina!
you can see these links still at the internet archive. the big conspiracy here is the removal of stolen nudes of Hunter Biden
https://twitter.com/MattBinder/status/1598855032526364672
Twitter har legat under konstant attack sedan köpet, massposter av skräp osv, mycket tydligen med ursprung Kina vad jag hört.

Trots det går användare och interaktioner stadigt upp för normala människor föredrar att själva få läsa det som de önskar istället för ideologi droppade åsikter och munkavle på alla de med "fel" åsikter, debatt är av ondo helt enkelt.
Citera
2022-12-03, 08:02
Medlem
Måste säga att jag älskar högerns självcensur på Twitter. Den är rätt komisk alltså.
Deleted 56 days later. I guess saying “I love Nazis and Hitler” was a bridge too far for this Congressman.
https://twitter.com/shannonrwatts/status/1598756293053124609

Citera
2022-12-03, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Argumenten tryter ser jag, förstår att du inte är intresserad av att försvara din oförsvarliga positioner.
Du har ändrat dig alltså. Nu är det din rättighet att ohindrat få lägga ut obegränsade mängder av djupt kränkande material på en privatägd plattform? Har jag förstått dig rätt clown?
Citera
2022-12-03, 08:08
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Måste säga att jag älskar högerns självcensur på Twitter. Den är rätt komisk alltså.
Deleted 56 days later. I guess saying “I love Nazis and Hitler” was a bridge too far for this Congressman.

Det där är ju bara rent fjant, du menar att innan Musk fanns inget att någonsin anmärka på vad som låg synligt?
Är du riktigt navlad?

Angående din spoiler, så är det just det som avhandlas dvs. ja Twitter var demokraternas lekstuga med peka med hela handen och rensa/blocka/hindra att information ses så helt rätt där.

-

Matt Taibbi via nitter.net så de av oss utan Twitter konto kan läsa de 36 tweetsen utan stök.
https://nitter.net/mtaibbi/status/1598822959866683394#m
Senast redigerad av arne99 2022-12-03 kl. 08:16. Anledning: Mer text.
Citera
2022-12-03, 08:10
Medlem
Citat:

ja vem vill associeras med Kayne efter det där? nazistämplar gör ju vänstern hela tiden ändå, självklart korrekt att ta bort.
Citera
2022-12-03, 08:12
Medlem
Citat:
Du har ändrat dig alltså. Nu är det din rättighet att ohindrat få lägga ut obegränsade mängder av djupt kränkande material på en privatägd plattform? Har jag förstått dig rätt clown?

Det handlar inte om kränkthet utan att auktoritära personer från Biden till CCP och Putin vill censurera och får material censurerat som de tror skulle skada dem politiskt eller gynna motståndarna. Ni är bara kriminella banditer till anti-demokrater.
Citera
2022-12-03, 08:18
Medlem
Citat:
Inte så lite desperat han låter:
So now it is learned that the FBI, and others in conjunction with the "Justice" Department, met with Big Tech companies to bend them into saying bad things about "Trump" and Republicans in order to RIG & STEAL the 2020 Presidential Election, which was a Scam and a Fraud. Now additional evidence, different but just as illegal and sinister as the many other forms of cheating used, is flowing out of the crevices of this corrupt wound. This is big "stuff." DO SOMETHING as our Country Melts!!!
Med "DO SOMETHING" så menar han givetvis att anhängarna ska börja vålda. Och det gick inte så bra sist om man säger så.

Igår lät han minst lika desperat. Men då sa han också att de skulle vinna. Haha. Det lär heller aldrig hända:

(FB) Efterspelet av stormningen av Kapitolium för Trump och andra konspiratörer
Stable genius med perfect memory låter fortsatt jävligt skitnödig över Elons nothingburger. Haha.
Wow! That's a really big story about Twitter and various forms of government Fraud including, specifically, Election Fraud. The same level of Fraud took place with the other Big Tech companies, if not even worse (if that's possible?). We are living in a VERY CORRUPT COUNTRY &, AS THEY ARE SAYING ALL OVER THE INTERNET, "NOTHING WILL BE DONE ABOUT IT BECAUSE THE JUSTICE DEPARTMENT & FBI ARE TOTALLY CORRUPT." But they'll keep investigating "boxes" that were legally & openly taken from the W.H.
Citera
2022-12-03, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det handlar inte om kränkthet utan att auktoritära personer från Biden till CCP och Putin vill censurera och får material censurerat som de tror skulle skada dem politiskt eller gynna motståndarna. Ni är bara kriminella banditer till anti-demokrater.
Du vet med andra ord väldigt lite om hur bolag drivs, och vad som fick Jack Dorsey et al att ta det beslut som man gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in