2020-10-25, 17:55
Medlem
mishimas avatar
Kör du med skruvdobbar och hur stor andel i laget är det som gör det?
Senast redigerad av mishima 2020-10-25 kl. 18:20.
Citera
2020-10-25, 19:37
Medlem
Idag torskade du. Beklagar.
Citera
2020-10-25, 19:37
Bannlyst
Hur många va dina kollegor bränner hela sin lön på nöjen och en lyxlivsstil ?
Citera
2020-10-25, 19:38
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Hallå FB! Har egentligen läst Flashback under många år men aldrig haft ett eget konto. Fram tills nu.

Jag läste en tråd om en tjej som var sjöman och tänkte att mitt jobb är ju också ganska intressant, iallafall så får man en del frågor om det IRL.

Med tanke på att det inte finns så många lag i Allsvenskan så tänker jag begränsa så mycket info om mig personligen som möjligt. Därav mitt användarnamn tjockmenglad (Jag är inte vare sig tjock eller glad på planen) 😂

Men det jag kan säga är att jag har spelat mer än en säsong i Allsvenskan.

Så om ni undrar något så fråga på! Om inte så får jag väl läsa vidare om annat på lunchen.

Vilka är i din mening de fem bästa spelarna i Allsvenskan?

Vem är den mest underskattade spelaren i Allsvenskan?

Vem anser du är den bästa spelaren i svenska landslaget?

Vem anser du är den mest underskattade spelaren i svenska landslaget?

Hur tycker du att svenska landslaget ska starta mot Kroatien i Nations League?
Citera
2020-10-25, 20:33
Medlem
Får man lön om man är skadad och inte kan spela eller är det sjukpenning som gäller då?
Citera
2020-10-25, 20:41
Medlem
AreYouBacks avatar
Hur går snacket om Zlatan? Det är lätt att man avgudar honom på avstånd men jag har jobbat med mellanchefer som kanske lutar åt det mer psykopatiska hållet. Kan Zlatan skilja på hård träning och glädje?
Citera
2020-10-25, 22:01
Medlem
solo-112s avatar
En polare till mig var en absolut stjärna i div 1. Han öste in mål som forward för ca 10 år sedan, bollsäker, stark, utan skador.. vad tror du skillnaden är på honom och de som tar sig längre?
Citera
2020-10-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Är det som i hockey, blir det böter om du går på klubbmärket i omklädningsrummet?

Nej.
Citera
2020-10-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blockbenny
Blir du igenkänd på stan?

Det händer. Mest blickar.
Citera
2020-10-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Varför är ni så dåliga? Hur många allsvenska lag finns kvar i europeiska cuperna idag...
Ni når knappt kvalomgången

Tränas det fel? Eller är ni för dåligt material redan i junioråldern?
Tacksam för svar.

Det är för att våra bästa spelare flyr utomlands och vi har för lite pengar för att värva bättre spelare helt enkelt.
Citera
2020-10-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur viktig är sömnen för en allsvensk fotbollsspelare? Hur många timmars oavbruten sömn försöker du få per natt? Tar du tupplurar om dagarna efter träningarna?

Hur gör de som har små barn som håller föräldarna vakna om nätterna?

Det är viktigt, då kroppen återhämtas som bäst. Jag sover i snitt 8 timmar per natt. En timme mitt på dagen gärna också om det har varit en tuff dag.

De med småkids har det tufft. Ofta har de förstående fruar eller flickvänner som förstår vikten av sömn. Fotbollsfruar drar ofta ett stort jävla lass.
Citera
2020-10-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Måste erkänna att jag är lite imponerad. I sportvärlden är det prestationer som gäller. Och man når inte högsta ligan om man inte verkligen besitter kvalitéer.

Med det sagt, känns det inte lite fånigt att kalla din syssla för jobb eller yrke, vilket du för i tråden, även om du tjänar bra med pengar. Skaver det inte lite att ge det den etiketten? Jag skulle nog bli lite generad av att kalla det jobb om jag "bara" "sparkade boll". Inte som ett jobb i tung stålindustri tex.

Hatten av till dig oavsett. Bra förebild för kidsen är du säkert också med din hälsosamma sysselsättning. Alla borde träna sin kropp, oavsett ålder.

Jag vill poängtera att jag valde rubriken "Arbetar som Allsvensk fotbollspelare" då jag såg andra trådar med samma start på rubrik. Jag tänkte bara att homogena rubriker passar bra ihop. Får jag frågan vad jag jobbar med live så säger jag att jag spelar fotboll. Inte att jag arbetar som fotbollsspelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in