• 2
  • 3
2020-10-18, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
De gör de visst. Kurdiskan Dilsa Demirbag Sten ser tex. ut som en typisk judinna.
Hon är turk
Citera
2020-10-18, 18:51
Medlem
Det kommer sluta illa.
Vi lever i ett islamistiskt land, glöm inte det. Judar är mer eller mindre portförbjudna i stora delar av landet.
Citera
2020-10-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Träffade en Israelisk kvinna från Israel, mörkt hår, mörka ögon och vacker fin hud. Jag var på tinder och passade på att använda Tinder Pass där man kan byta land och matcha med andra. Nu är det så att jag vill få hit henne till Sverige eftersom att vi har pratat såpass länge. Hon kommer på en visa.

Men är det säkert att ta hit henne till Sverige? Jag menar, utseendemässigt kanske hon kan smälta in med alla människor från Mellanöstern som utgör ett hot mot henne. Hon är ju trots allt jude. Ska det vara säkert för henne att komma hit nu när alla muslimer har börjat attackera judar? Speciellt när hon specifikt är från Israel. Vad ska våra barn säga i skolan? ”Min mamma är från Israel” när den ena läraren är blatte? Hur ska muslinerna ta detta? Man blir lite skrajsen.
Om du är kär i henne så ta hem henne hit. Det bor 20% muslimer och minoriteter i Israel. Hon är nog mer van vid dem än du. De flesta muslimer är inte antisemiter.
Citera
2020-10-20, 01:22
Medlem
gabrielle2s avatar
Det var då ett jävla gnäll om att det är synd om juden.
Räcker med att bara vara en jude för att tårkanaler ska börja rinna.

Gör som du vill förövrigt.
Kanske till och med du som ska flytta på dig. Den lösningen är väl också att beakta.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-10-20 kl. 01:25.
Citera
2020-10-20, 15:51
Moderator
manamanahs avatar
Integration och invandring --> Barn och familj
/Moderator
Citera
2020-10-21, 09:14
Medlem
Svavelvinters avatar
Flytta till Israel!
Varmt land med god ekonomi och inga muslimgetton med shariapoliser. Allt fler judar flyr Sverige av en anledning.
Citera
2020-10-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
Flytta till Israel!
Varmt land med god ekonomi och inga muslimgetton med shariapoliser. Allt fler judar flyr Sverige av en anledning.

Även i Israel gillar araberna att klumpa ihop sig i egna byar och städer. Finns en hel del såna. I Israel finns också ett antal sharia-domstolar, eftersom sharia ända sedan Israels grundande har varit en del av det juridiska systemet.
https://www.gov.il/en/departments/about/about_sharia
Citera
2020-10-21, 13:10
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Har judiska barn attackerats? Ska man då flytta till Israel istället?
Jag har judiska familjemedlemmar som blivit påhoppade och attackerade enkom för att de burit Davidsstjärnan.

Så ja, det händer och det kan tilläggas att det inte var Arvika-Conny i NMR och hans gelikar som stod för dessa angrepp.
Citera
2020-10-21, 13:16
Bannlyst
Ta hit henne, bra om vi blir fler judar som vakar över varandras axlar samt hbtq´s och feministernas axlar. Sverigekrossen förstör det som det vita smutset byggt upp, jag kan inte sluta skratta.
Citera
2020-10-23, 09:23
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Även i Israel gillar araberna att klumpa ihop sig i egna byar och städer. Finns en hel del såna. I Israel finns också ett antal sharia-domstolar, eftersom sharia ända sedan Israels grundande har varit en del av det juridiska systemet.
https://www.gov.il/en/departments/about/about_sharia
Det var minsann tråkigt att läsa
Men tack för infon, trevlig helg
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in