• 1
  • 2
2020-10-17, 14:51
Medlem
Träffade en Israelisk kvinna från Israel, mörkt hår, mörka ögon och vacker fin hud. Jag var på tinder och passade på att använda Tinder Pass där man kan byta land och matcha med andra. Nu är det så att jag vill få hit henne till Sverige eftersom att vi har pratat såpass länge. Hon kommer på en visa.

Men är det säkert att ta hit henne till Sverige? Jag menar, utseendemässigt kanske hon kan smälta in med alla människor från Mellanöstern som utgör ett hot mot henne. Hon är ju trots allt jude. Ska det vara säkert för henne att komma hit nu när alla muslimer har börjat attackera judar? Speciellt när hon specifikt är från Israel. Vad ska våra barn säga i skolan? ”Min mamma är från Israel” när den ena läraren är blatte? Hur ska muslinerna ta detta? Man blir lite skrajsen.
Citera
2020-10-17, 14:55
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Träffade en Israelisk kvinna från Israel, mörkt hår, mörka ögon och vacker fin hud. Jag var på tinder och passade på att använda Tinder Pass där man kan byta land och matcha med andra. Nu är det så att jag vill få hit henne till Sverige eftersom att vi har pratat såpass länge. Hon kommer på en visa.

Men är det säkert att ta hit henne till Sverige? Jag menar, utseendemässigt kanske hon kan smälta in med alla människor från Mellanöstern som utgör ett hot mot henne. Hon är ju trots allt jude. Ska det vara säkert för henne att komma hit nu när alla muslimer har börjat attackera judar? Speciellt när hon specifikt är från Israel. Vad ska våra barn säga i skolan? ”Min mamma är från Israel” när den ena läraren är blatte? Hur ska muslinerna ta detta? Man blir lite skrajsen.

Det spelar ingen roll att hon ser ut som en jude, håller ni hand i fel områden så kan ni åka på stryk bara för att ni är lesbiska.
Citera
2020-10-17, 14:57
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Barnen kommer få stryk i skolan. Skolan 2020 är åt helvete, hur tror du den är om 7-10år?

// PoK
Citera
2020-10-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Bar Rafaeli och Gal Gadot är båda judinnor från Israel. Dom flesta judar ser inte ut som mena folk.
"nu när muslimer börjat attackera judar" lol
Du vill bara ha en reaktion. Troll

Hon ser ut som gal gadot, ska jag erkänna- men lite mer MENA. Hon har kämpar för staten Israel också i flera år. Varit med i armen. Det verkar vara en dålig sak!
Citera
2020-10-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det spelar ingen roll att hon ser ut som en jude, håller ni hand i fel områden så kan ni åka på stryk bara för att ni är lesbiska.

Men tänk om vi vill bo i ett invandrarområde och ha på sig något judiskt? Om jag ska gifta mig med hemma måste jag konvertera och ha på mig en kippa.
Citera
2020-10-17, 14:59
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Men tänk om vi vill bo i ett invandrarområde och ha på sig något judiskt? Om jag ska gifta mig med hemma måste jag konvertera och ha på mig en kippa.

Det är väl bara männen som bär kippa?
Citera
2020-10-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Barnen kommer få stryk i skolan. Skolan 2020 är åt helvete, hur tror du den är om 7-10år?

// PoK

Har judiska barn attackerats? Ska man då flytta till Israel istället?
Citera
2020-10-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det är väl bara männen som bär kippa?

Kvinnor kan också bära kippa om dom vill, kanske inte lika populärt. Men jag måste ju göra det. Det verkar nästan vara olagligt att göra så i Sverige.
Citera
2020-10-17, 15:02
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Har judiska barn attackerats? Ska man då flytta till Israel istället?

Allt som inte är mena / afrikanskt utsätts för rasism.

Bättre och flytta till någon större ö i stilla havet.

// PoK
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Bar Rafaeli och Gal Gadot är båda judinnor från Israel. Dom flesta judar ser inte ut som mena folk.
"nu när muslimer börjat attackera judar" lol
Du vill bara ha en reaktion. Troll

Och jo, muslimer har börjat attackera judar stort. Titta bara på han där Hamid. Judar är i stor fara. Ingen gör något åt det..såklart.
Citera
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Kvinnor kan också bära kippa om dom vill, kanske inte lika populärt. Men jag måste ju göra det. Det verkar nästan vara olagligt att göra så i Sverige.

Varför måste du göra det?
Citera
2020-10-17, 15:13
Medlem
NeoVains avatar
Citat:

Men du är väl också jude så vad är problemet? Omskuret och klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in